Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
	Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
			
		
		
			- 
				
								hermanix							
- Mały gagatek
  
- Posty: 70
- Rejestracja: pn mar 19, 2007 01:54
- Lokalizacja: Lubań/Wrocław
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: hermanix » śr lut 25, 2009 09:15
			
			
			
			
			Jak w temacie - przy porannym odpalaniu po całonocnym staniu Gofer rzęzi jakby chodził nie na wszystkie gary, a z tyłu generuje mega ilość dziwnego dymu o szarawym kolorze (zwraca uwagę ludzi ;P) Czym to może być spowodowane? Co polecacie sprawdzić, wymienić, stuknąć, puknąć? PozdraVWiam
			
									
									
		
		
				[b][size=150][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2152306#2152306]MOJA NIUNIA MKIII[/url]
[/size][/b]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
								Sztomel							
- Mistrz KieroVWnicy
  
- Posty: 5667
- Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
- Lokalizacja: Rybnik
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Sztomel » śr lut 25, 2009 09:28
			
			
			
			
			polecam sprawdzić czy wszystkie świece  żarowe są sprawne i czy mają zasilanie.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 woojas25
- Użytkownik
  
- Posty: 331
- Rejestracja: śr wrz 21, 2005 23:46
- Lokalizacja: z libiąża
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: woojas25 » śr lut 25, 2009 10:41
			
			
			
			
			też tak mam ,problem pozostał nawet po wymianie wtrysków świece ok,kąt 51 paliwo ok wszystko cycuś a jednak puszcza kopciucha podczas zapalania (pali na dotyk nawet przy -23)moim zdaniem jest ro spowodowane przebiegiem u mnie ok 400 tys
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								hermanix							
- Mały gagatek
  
- Posty: 70
- Rejestracja: pn mar 19, 2007 01:54
- Lokalizacja: Lubań/Wrocław
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: hermanix » śr lut 25, 2009 10:45
			
			
			
			
			U mnie też pali na dotyk  w sumie, a jeśli chodzi o przebieg to mam ok. 250 tys więc to "niedużo" jak na gofra - sprawdze świece, w razie czego wymienię ale wkurze się jak dalej będzie rzęził...
			
									
									
		
		
				[b][size=150][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2152306#2152306]MOJA NIUNIA MKIII[/url]
[/size][/b]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								AFN140KM							
- Gadatliwa bestia
  
- Posty: 574
- Rejestracja: sob cze 30, 2007 19:30
- Lokalizacja: KrakóVW
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: AFN140KM » śr lut 25, 2009 11:00
			
			
			
			
			hermanix pisze:...Jak w temacie - przy porannym odpalaniu po całonocnym staniu Gofer rzęzi jakby chodził nie na wszystkie gary, a z tyłu generuje mega ilość dziwnego dymu o szarawym kolorze (zwraca uwagę ludzi ;P) Czym to może być spowodowane? Co polecacie sprawdzić, wymienić, stuknąć, puknąć? PozdraVWiam...
Po przygazowaniu do ponad 2k obr/min?
Hydraulika, zbyt duże ciśnienie oleju, przycierający się zawór pompy olejowej.
Poczytaj tutaj: 
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2456429VW Golf MkIII 20 Jahre GTI 1.9TDI AFN 1996 - SPRZEDANY!
Skoda Roomster Comfort Style 1.6TDI CAYB 2010
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								hermanix							
- Mały gagatek
  
- Posty: 70
- Rejestracja: pn mar 19, 2007 01:54
- Lokalizacja: Lubań/Wrocław
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: hermanix » śr lut 25, 2009 11:02
			
			
			
			
			przy porannym odpalaniu
   
No wybacz ale ponad 2k obrotów przy odpalaniu w TDI to jak dla mnie przestępstwo...
[b][size=150][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2152306#2152306]MOJA NIUNIA MKIII[/url]
[/size][/b]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								AFN140KM							
- Gadatliwa bestia
  
- Posty: 574
- Rejestracja: sob cze 30, 2007 19:30
- Lokalizacja: KrakóVW
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: AFN140KM » śr lut 25, 2009 11:06
			
			
			
			
			A przez jaki czas po uruchomieniu chodzi "nienormalnie" i generuje dym?
			
									
									
		
		
				VW Golf MkIII 20 Jahre GTI 1.9TDI AFN 1996 - SPRZEDANY!
Skoda Roomster Comfort Style 1.6TDI CAYB 2010
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								hermanix							
- Mały gagatek
  
- Posty: 70
- Rejestracja: pn mar 19, 2007 01:54
- Lokalizacja: Lubań/Wrocław
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: hermanix » śr lut 25, 2009 11:10
			
			
			
			
			Hmm.......Paręnaście-parędziesiąt sekund - w każdym bądź razie mniej niż 1 minute...
			
									
									
		
		
				[b][size=150][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2152306#2152306]MOJA NIUNIA MKIII[/url]
[/size][/b]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 woojas25
- Użytkownik
  
- Posty: 331
- Rejestracja: śr wrz 21, 2005 23:46
- Lokalizacja: z libiąża
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: woojas25 » śr lut 25, 2009 11:18
			
			
			
			
			mi równo odpala no moze przez pierwsze 2-3 s delikatnie kuleje,natomiast po zagrzaniu nic nie kopci a mam tez nowego leona 2.0 tdi i tez zakopci przy odpalaniu i tez przez pierwsze 1-2 s kuleje
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								hermanix							
- Mały gagatek
  
- Posty: 70
- Rejestracja: pn mar 19, 2007 01:54
- Lokalizacja: Lubań/Wrocław
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: hermanix » śr lut 25, 2009 11:25
			
			
			
			
			Czyli może to normalny objaw w TDI ?
			
									
									
		
		
				[b][size=150][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2152306#2152306]MOJA NIUNIA MKIII[/url]
[/size][/b]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								bradley							
- Forum Master
  
- Posty: 1046
- Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
- Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: bradley » śr lut 25, 2009 12:26
			
			
			
			
			AFN140KM pisze:hermanix pisze:...Jak w temacie - przy porannym odpalaniu po całonocnym staniu Gofer rzęzi jakby chodził nie na wszystkie gary, a z tyłu generuje mega ilość dziwnego dymu o szarawym kolorze (zwraca uwagę ludzi ;P) Czym to może być spowodowane? Co polecacie sprawdzić, wymienić, stuknąć, puknąć? PozdraVWiam...
Po przygazowaniu do ponad 2k obr/min?
Hydraulika, zbyt duże ciśnienie oleju, przycierający się zawór pompy olejowej.
Poczytaj tutaj: 
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2456429 
Nareszcie!  
 
 
Mam cos takiego, a trafilem na to zupelnym przypadkiem. Gdy silnik mial ok 70-80 stopni, chcialem ruszyc szybciej, a ze pod kolami byl zdradziecki lod to obroty skoczyly do 3tys i jak odpuscilem gaz to potem silnik dostal telepawek, drgawek i zaczal kopcic tak jakby pompa paliwowa zaciagnela powietrze, albo kat wtrysku byl przestawiony sporo sporo.
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 woojas25
- Użytkownik
  
- Posty: 331
- Rejestracja: śr wrz 21, 2005 23:46
- Lokalizacja: z libiąża
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: woojas25 » śr lut 25, 2009 12:44
			
			
			
			
			auto nie nowe, może kompresja nie równa nie mam pojecia , ważne że pali kumpel ma mondeo dośc nowe byliśmy na słowacji w nocy poniżej 20 i mondek ani dyma nie pusił , a stare poczciwe tdi z kopciuchem ale odpalił bez problemu
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 arturo
- Użytkownik
  
- Posty: 314
- Rejestracja: pn mar 26, 2007 01:11
- Lokalizacja: Podlaskie
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: arturo » czw lut 26, 2009 00:05
			
			
			
			
			1. świece żarowe (sprawdzić czy są ok i czy maja zasilanie)
2. kat statyczny wyprzedzenia wtrysku paliwa (sprawdzić VAG-iem kanał 000 na basic settings, TDI TIMING-srodkowa linia.)
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 RCMarioon
- Nowicjusz
  
- Posty: 35
- Rejestracja: wt lut 17, 2009 11:57
- Lokalizacja: Słup
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: RCMarioon » czw lut 26, 2009 00:11
			
			
			
			
			arturo pisze:1. świece żarowe (sprawdzić czy są ok i czy maja zasilanie)
2. kat statyczny wyprzedzenia wtrysku paliwa (sprawdzić VAG-iem kanał 000 na basic settings, TDI TIMING-srodkowa linia.)
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości