Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...
	Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
			
		
		
			- 
				
								TAZ							
 
						- V.I.P.

 			
		- Posty: 6292
 		- Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
 		
		
																					- Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: TAZ » czw paź 28, 2004 19:05
			
			
			
			
			Z takimi tłokami kombinował GTO ale kasa się skończyła i musiał sobie darować. Moje tłoki też są z czegoś innego i sam nie wiem z jakiej fury są. W każdym bądź razie bardzo im poskąpiono materiału.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
								TAZ							
 
						- V.I.P.

 			
		- Posty: 6292
 		- Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
 		
		
																					- Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: TAZ » czw paź 28, 2004 19:06
			
			
			
			
			Aha i jeszcze jedno. Turbo wróci pod moją maske ale dopiero na wiosne, za względów bezpieczeństwa mojego życia. Jakoś trzeba zimę przetrwać.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Sklarz							
 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 17
 		- Rejestracja: czw paź 28, 2004 22:15
 		
		
											- Lokalizacja: Gdansk
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Sklarz » czw paź 28, 2004 22:27
			
			
			
			
			mozna pomyslec o smarowaniu denka tloka mianowicie wstawic pompe oleju i dysze natryskujace z 16v pompa taka ma wieksze cisnienie i strumien skierowany na denko znacznie odciazy silnik
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								cyarnz							
 
						- Użytkownik

 			
		- Posty: 470
 		- Rejestracja: śr sie 18, 2004 10:49
 		
		
																					- Lokalizacja: Poznań
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: cyarnz » pt paź 29, 2004 17:33
			
			
			
			
			nie wstawisz natryskow bo sa to integralne czesci bloku;). Jedyne co mozna zrobic w tym kierunku to zmienic blok na taki z 16v lub 2.0
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								cyarnz							
 
						- Użytkownik

 			
		- Posty: 470
 		- Rejestracja: śr sie 18, 2004 10:49
 		
		
																					- Lokalizacja: Poznań
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: cyarnz » pt paź 29, 2004 17:34
			
			
			
			
			zostaje kwestia strojenia, n chyba ze mamy instale od g60 to nie powinno byc wiekszych problemow[up]
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Sklarz							
 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 17
 		- Rejestracja: czw paź 28, 2004 22:15
 		
		
											- Lokalizacja: Gdansk
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Sklarz » sob paź 30, 2004 14:03
			
			
			
			
			tu sie niezgadzam wiem kto robil takie  rzeczy w 8v ( nawiercanie do kanalów olejowych i gwintowanie pod natryski ) i wiem kto ma na sprzedaz zestaw ( pompe + natryski ) ale ... niech bedzie
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								TAZ							
 
						- V.I.P.

 			
		- Posty: 6292
 		- Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
 		
		
																					- Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: TAZ » ndz paź 31, 2004 12:50
			
			
			
			
			Zwykła pompa powinna wystarczyć bo można samemu ciśnienie podnieść. Z tego co piszesz to można samemu blok nawiercić do kanałów olejowych ?
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Sklarz							
 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 17
 		- Rejestracja: czw paź 28, 2004 22:15
 		
		
											- Lokalizacja: Gdansk
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Sklarz » ndz paź 31, 2004 22:29
			
			
			
			
			tak 
bywajacy tutaj kolega Paulus ma taki zestaw do sprzedania za jakies 200 zl (pozatym sporo wie na ten temat)
uwazam ze w wypadku turbo warto gdyz wiadomo jakie temperatury osiaga denko tloka podczas pracy ze sprezarka
pozdrawiam
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								cyarnz							
 
						- Użytkownik

 			
		- Posty: 470
 		- Rejestracja: śr sie 18, 2004 10:49
 		
		
																					- Lokalizacja: Poznań
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: cyarnz » pn lis 01, 2004 15:20
			
			
			
			
			ano chyba ze tak, o tym nie pomyslalem:)))
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								TAZ							
 
						- V.I.P.

 			
		- Posty: 6292
 		- Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
 		
		
																					- Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: TAZ » śr lis 03, 2004 12:05
			
			
			
			
			Niech żyją usprawniacze.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Borys							
 
						- V.I.P.

 			
		- Posty: 3319
 		- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
 		
		
																					- Lokalizacja: KOLONIA
 
												- Auto: VR6T
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Borys » śr lis 03, 2004 13:32
			
			
			
			
			Sklarz pisze:tu sie niezgadzam wiem kto robil takie  rzeczy w 8v ( nawiercanie do kanalów olejowych i gwintowanie pod natryski ) i wiem kto ma na sprzedaz zestaw ( pompe + natryski ) ale ... niech bedzie
hehe ja tez znam takiego jednego typa
i tez jeździ sciroccoII i jest z moich okolic
 
			
									
									
		
		
				www.vrservice.pl
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								kolarzb							 
									
						
		
						
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: kolarzb » czw lis 11, 2004 23:21
			
			
			
			
			Czy ktoś może przesłać informacje albo linka z opisem zmian pod turbo do 1,8 RP?????????? Czy dodanie turbo do tego silnika jest możliwe??? Jeśli tak, to chętnie bym dodał trochę koników pod maskę 

) Podajcie ile to może kosztować (razem z robocizną...niestety) i kto może to zrobić
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								Baleog							 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 5
 		- Rejestracja: czw sie 26, 2004 10:43
 		
		
											- Lokalizacja: Legionowo
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Baleog » pn lis 15, 2004 16:29
			
			
			
			
			kolarzb pisze:Czy ktoś może przesłać informacje albo linka z opisem zmian pod turbo do 1,8 RP?????????? Czy dodanie turbo do tego silnika jest możliwe??? Jeśli tak, to chętnie bym dodał trochę koników pod maskę 

) Podajcie ile to może kosztować (razem z robocizną...niestety) i kto może to zrobić
 
lepiej chyba zmienic silnik na jakies 16V lub G60, bo turbienie RP-ka raczej bez sensu jest. wiekszosc czesci z silnika musialbys wymienic na wytrzymalsze, zeby nie silinik nie zmielil sie po 1000 km
taniej wyjdzie SWAP-ik
aha 16V latwiej zagazujesz
 
			
									
									
		
		
				byl GTI 16V powered by LPG
od 30.09.2004 w krainie równych autostrad
Ibiza 6k2 Sport TDI
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								TAZ							
 
						- V.I.P.

 			
		- Posty: 6292
 		- Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
 		
		
																					- Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: TAZ » pn lis 15, 2004 22:16
			
			
			
			
			Silnik ten ma 90 KM i stopień sprężania 9.0 : 1. Jest to niezły silnik pod turbo. 
 Takie które będzie miało do 0.75 bara nie więcej. Ale najpierw trzeba sprawdzić temperature spalin, co by nie była za duża. Do tego intercooler i można zmniejszyć ciśnienie doładowania, a silnik będzie dostawał tyle samo tlenu co na wyższym ciśnieniu bez intercoolera.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości