hmmm...z tego co tutaj czasami czytalem to czesc ludzi mowila ze bez sensu wymienaic turbine-ze ta w 1,9 td niezle dmuchazaprzal pisze:pavello, sens jest zawsze, w 1.9td byly male turbiny

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

No niestety małe. Ale według mnie wielu osobom i takie wystarczą. Poza tym małe turbinki się lepiej wkręcają. Gorzej już troche w wyższych zakresach obrotowych. JA mam np najmniejsza bo KKK K03 i jestem z niej bardzo zadowolony. Wkręca się bardzo szybko. Ciśnienie mam ustawione na 0.9-1 Bar i jeszcze jest możliwość na więcej. Ogólnie taki "program" soft co by silnika nie męczyć za bardzozaprzal pisze:pavello, sens jest zawsze, w 1.9td byly male turbiny
 Choć korci mnie żeby dać na 1.1Bara
 Choć korci mnie żeby dać na 1.1Bara 

uwierz, jest sens. Nie zaluje, ze zmienilem w 1.6td a co dopiero w 1.9pavello pisze:z tego co tutaj czasami czytalem to czesc ludzi mowila ze bez sensu wymienaic turbine-ze ta w 1,9 td niezle dmucha
bedac szczerym to za wiele sie na niej nie osiagnie... co najwyzej sie zblizy osiagami do tdi 1ZMichnik pisze:KKK K03

No ja tam wiem tylko tyle, że TDI 90KM możę mieć ze mną spory kłopot. Nie ścigałem się jeszcze z takim drugim golfikiem fabrycznym TDI, ale np audi 80 2.3E kombi miało duże problemy. Reasumując mam 11s do setki, a miałem wcześniej 10.5s na nieco wyższym ciśnieniu.zaprzal pisze:uwierz, jest sens. Nie zaluje, ze zmienilem w 1.6td a co dopiero w 1.9pavello pisze:z tego co tutaj czasami czytalem to czesc ludzi mowila ze bez sensu wymienaic turbine-ze ta w 1,9 td niezle dmucha
bedac szczerym to za wiele sie na niej nie osiagnie... co najwyzej sie zblizy osiagami do tdi 1ZMichnik pisze:KKK K03
 
  mówił ze dycha na browara i gites
 mówił ze dycha na browara i gites  
 
Jak masz pompe do której dochodzi wężyk z turba to możesz wkładać Pinapytanko: Czy moge włożyc pin od 1.6TD (mój silnik to 1.9TD AAZ) bez żadnych innych zmian? kumam że pin zwiekszy dawke paliwa, więc czy nie bedzie bardziej kopcił i więcej palił?
 bez żadnych zmian.
 bez żadnych zmian. 
 

Hmmm no tylko pisałeś, że to najwyżej zbliży do osiągnieć 1Z MKIII, a chyba golf z tym silnikiem ma około 12s do setki,a mój ma 11s czyli nie dość , że "zbliża się" do osiągów golfa 90konnego, ale je przewyższa. Nie żebym sie kłócił, ale tak tylko pisze, żę z AAZ i seryjnej turbiny jednak da sie sporo wycisnąć. Bo jakieś 25% mocy wiecej....zaprzal pisze:wlasnie to mialem na mysliMichnik pisze:Reasumując mam 11s do setki, a miałem wcześniej 10.5s na nieco wyższym ciśnieniu.
 włożyłem pina od 1.6 (miałem zwykły od AAZ) odpalilem, dodalem gazu na postoju i puścił czarnego dyma. mówie dobra, jadziem. wyjechalem na prosta i rura. oczy miałem takie
 włożyłem pina od 1.6 (miałem zwykły od AAZ) odpalilem, dodalem gazu na postoju i puścił czarnego dyma. mówie dobra, jadziem. wyjechalem na prosta i rura. oczy miałem takie  a uśmiech taki
 a uśmiech taki   . auto zayebiście ciągnie do przodu, 100 ma nieporównywalnie szybciej. ogólnie - wypas. tylko nie wiem czy nie pokombinować zeby mniej kopcił, czyli czy nie poobracać troche pina bo jak deptałem to w lusterku widzialem czarny dymek.
. auto zayebiście ciągnie do przodu, 100 ma nieporównywalnie szybciej. ogólnie - wypas. tylko nie wiem czy nie pokombinować zeby mniej kopcił, czyli czy nie poobracać troche pina bo jak deptałem to w lusterku widzialem czarny dymek. sorki, tego nie doczytałemDj Darecki pisze:Może będzie więcej kopcił ale wtedy zwiększasz ciśnienie na turbie i będzie OK



powiem inaczej, seryjny AAZ ma moc zanizona o jakies 25% miedzy innymi ze wzgledu na ten boost pin i dziwne ustawienia. Przeciez to pojemnosc 1,9 on tak powinien fabrycznie jezdzic. Tez sie nie kłócę tylko temat byl o "wyciaganiu" czegos z tego motorka, a jest jeszcze co wyciagac bo 100koni to tylko minimalnie wiecej niz 50 z litra. Na razie jeszcze na forum takiego wydlubanego AAZ nie ma, ale to pewnie kwestia czasuMichnik pisze:Nie żebym sie kłócił, ale tak tylko pisze, żę z AAZ i seryjnej turbiny jednak da sie sporo wycisnąć. Bo jakieś 25% mocy wiecej....
 Czekamy na pierwsze aaz z wieksza turbinka i pompka conajmniej 10mm (lub wiecej)
 Czekamy na pierwsze aaz z wieksza turbinka i pompka conajmniej 10mm (lub wiecej)
Wydaje mi się dlatego że nie jest wyżyłowany, przy normalnej eksploatacji przejeżdza tak wiele km. Mój ojciec na taxi na MK III Kombi TD przejechał ponad 680 tys km na tym silniku i bez jego remontu i turbiny. Owszem juz po tym przebiegu na 15 tys km, pochałniał 1,2l oleju ale to i tak mało w porównaniu z innymi nowymi autami. Sprzedał je i facet dalej jeździ na Taxizaprzal pisze:powiem inaczej, seryjny AAZ ma moc zanizona o jakies 25% miedzy innymi ze wzgledu na ten boost pin i dziwne ustawienia. Przeciez to pojemnosc 1,9 on tak powinien fabrycznie jezdzic. Tez sie nie kłócę tylko temat byl o "wyciaganiu" czegos z tego motorka, a jest jeszcze co wyciagac bo 100koni to tylko minimalnie wiecej niz 50 z litra. Na razie jeszcze na forum takiego wydlubanego AAZ nie ma, ale to pewnie kwestia czasuMichnik pisze:Nie żebym sie kłócił, ale tak tylko pisze, żę z AAZ i seryjnej turbiny jednak da sie sporo wycisnąć. Bo jakieś 25% mocy wiecej....Czekamy na pierwsze aaz z wieksza turbinka i pompka conajmniej 10mm (lub wiecej)
 Ale zawsze co 10 tys km wymeiniał filtry paliwa, powietrza, oleju i olej zawsze 10W40 Castrola, nieżyłował na zimno, nie gasił rozgrzanego od razu i autko bez problemu mu chulało. Jestem ciekawy czy po wzoście tyle samo by przejechało. Bo słyszałęm taką zależność im mniej koni z litra tym bardziej żywotny jest silnik.
 Ale zawsze co 10 tys km wymeiniał filtry paliwa, powietrza, oleju i olej zawsze 10W40 Castrola, nieżyłował na zimno, nie gasił rozgrzanego od razu i autko bez problemu mu chulało. Jestem ciekawy czy po wzoście tyle samo by przejechało. Bo słyszałęm taką zależność im mniej koni z litra tym bardziej żywotny jest silnik.Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości