Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
	Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
			
		
		
			- 
				
																			 cypis.z
- Nowicjusz
  
- Posty: 1
- Rejestracja: śr gru 13, 2006 13:33
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: cypis.z » śr gru 13, 2006 13:46
			
			
			
			
			Witam wszystkich, 
mam autko z silnikiem 1,6TD z interkulerem z 91r. po wymianie pompy auto słabo ciągnie i nie schodzi z obrotów, trzeba długo czekać albo zdławić puszczając sprzęgło z wyższym biegiem.
Na wcześniejszej pompie nie odpalał jak był ciepły silnik.
Pomóżcie bo już nie wiem co mam robić. 

					Ostatnio zmieniony śr gru 13, 2006 16:43 przez 
cypis.z, łącznie zmieniany 1 raz.
									
 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
																			 KusnierzGubin
- Nowicjusz
  
- Posty: 10
- Rejestracja: czw gru 07, 2006 09:43
- Lokalizacja: GUBIN
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: KusnierzGubin » śr gru 13, 2006 14:07
			
			
			
			
			WITAM!!!  Jeżeli wolno schodzi z obrotów to masz ustawiony za duży wydatek szczatkowy... Byłeś na regulacji u pompiarzy??
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								tuha							
- Mały gagatek
  
- Posty: 131
- Rejestracja: śr lis 29, 2006 22:49
- Lokalizacja: KielCe
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: tuha » czw gru 14, 2006 16:51
			
			
			
			
			gdzie szukac tego wydatku szczatkowego?bo mam ten sam problem
pozdrawiam
			
									
									
		
		
				jak nie jak tak
0,9 turbo boost:)
[img]http://images13.fotosik.pl/62/9447bd1f4a9bcf7cmed.jpg[/img]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								PinkFloyd							
- Lord GTI
  
- Posty: 3551
- Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
- Lokalizacja: USA
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: PinkFloyd » czw gru 14, 2006 22:19
			
			
			
			
			Wydatek szczątkowy to jest pozioma śruba w której jeżeli element którym pociąga linka gazu spoczywa na nim jak nie dodajemy gazu. Powinien byc tak ustawiony, że odkrecic tą śrubę po odkręceniu śruby kontrującej , wkręcać po mału az zauważy sie juz minimalne podnoszenie obrotów odkrecic o pół obrotu i zakontrować śrubą. Jezeli za mocno bedzie wkrecona obroty bedą po mału spadać.
  
 
Tu widać ta śruba w MK III nad tym siłownikiem elektrycznym , poniżej pompa z MK II widać wyrażnie śrubę wydatku
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								tuha							
- Mały gagatek
  
- Posty: 131
- Rejestracja: śr lis 29, 2006 22:49
- Lokalizacja: KielCe
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: tuha » czw gru 14, 2006 22:33
			
			
			
			
			mozna zaznaczyc kulkiem w mk3?zeby nie bylo watpliwosci
			
									
									
		
		
				jak nie jak tak
0,9 turbo boost:)
[img]http://images13.fotosik.pl/62/9447bd1f4a9bcf7cmed.jpg[/img]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								PinkFloyd							
- Lord GTI
  
- Posty: 3551
- Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
- Lokalizacja: USA
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: PinkFloyd » czw gru 14, 2006 22:49
			
			
			
			
			Proszę bardzo  
 
 
  [ Dodano: 14 Gru 2006 21:53 ]
 
[ Dodano: 14 Gru 2006 21:53 ]
Zeby odkecić na założonej pompie tą śrube kontrująca trzeba mieć klucz nasadowy o długości ok 4- 5 cm rozmiar 10 specjalnie do tego kupiłem go w Castoramie, potem jak odkrecisz reguluje się ją śrubokretem i dokreca kontrujacą
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								tuha							
- Mały gagatek
  
- Posty: 131
- Rejestracja: śr lis 29, 2006 22:49
- Lokalizacja: KielCe
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: tuha » pt gru 15, 2006 14:05
			
			
			
			
			te sruby sluza do ustawienia minimalngo i maksymalnego naprezenia linki gazu jak dobrze rozumiem?jak pwoinnien byc ustawiony min a jak max?bo one maja wplyw na zakress ruchu tylko i mechanicznie blokuja gdy wciskamy gaz do dechy io gdy puszczamy:>
			
									
									
		
		
				jak nie jak tak
0,9 turbo boost:)
[img]http://images13.fotosik.pl/62/9447bd1f4a9bcf7cmed.jpg[/img]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								PinkFloyd							
- Lord GTI
  
- Posty: 3551
- Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
- Lokalizacja: USA
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: PinkFloyd » pt gru 15, 2006 16:50
			
			
			
			
			Nie, jak za mocno jest wkrecona to nie odcina dopływu paliwa i oprócz siłownika wolnych obrotów wewnatrz pompy paliwo podaje tak jakbys dodawał dodatkow lekko gaz i dlatego zle schodzi z obrotów jak pokreciłem ta srubka to wolno mi schodził jak ustawiłem jak powinno byc to jest ok
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								tuha							
- Mały gagatek
  
- Posty: 131
- Rejestracja: śr lis 29, 2006 22:49
- Lokalizacja: KielCe
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: tuha » pt gru 15, 2006 21:29
			
			
			
			
			mowa jest o 2 rownoleglych srubach i jak dla mnie one mechanicznie blokuaj tylko zakres napiecia linki wiec albo o czym innym mowimy albo nie mozem ysie dogadc:)obcina dawke bo sruba blokuje:)i na ile to powinno byc ustawione bo u mnie przy okolo 75% wcisniecia gazu dziala ren ogranicznik a przy puszczonym gazie nie dotyka nawet (a mimo to jak podrece minimalnie dawke zaczyanja wolno spadac obroty)
			
									
									
		
		
				jak nie jak tak
0,9 turbo boost:)
[img]http://images13.fotosik.pl/62/9447bd1f4a9bcf7cmed.jpg[/img]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								PinkFloyd							
- Lord GTI
  
- Posty: 3551
- Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
- Lokalizacja: USA
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: PinkFloyd » sob gru 16, 2006 09:00
			
			
			
			
			To masz cos nagrzebane- widocznie ktos sie grzebał kiedys i niezle popieprzyl, może ruszał śrubki na górze od elementu jak przepustnica- jedz do pompiarza aby Ci wszystko dobrze poustawiał max. obroty, wydatek szczątkowy, potem obroty jałowe
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								tuha							
- Mały gagatek
  
- Posty: 131
- Rejestracja: śr lis 29, 2006 22:49
- Lokalizacja: KielCe
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: tuha » sob gru 16, 2006 21:23
			
			
			
			
			u mnie niestety przyczyna wolnego spadani to nie sa te sruby niesty i nadal mam zagadkae czmu jak podkrece dawke obroty powoli spadaj do 900 (nie kopci itp)
			
									
									
		
		
				jak nie jak tak
0,9 turbo boost:)
[img]http://images13.fotosik.pl/62/9447bd1f4a9bcf7cmed.jpg[/img]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości