Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
	Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
			
		
		
			- 
				
																			 Johny1984
- Gadatliwa bestia
  
- Posty: 709
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 00:50
- Lokalizacja: Łomianki / VaWa
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Johny1984 » czw lis 30, 2006 17:39
			
			
			
			
			pipek71 pisze:Miał Golfa II GTD
to jest (był) Mk3 a nie Mk2 - w ramach ścisłości...
pzdr
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].
						 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
								cowboy							
- V.I.P.
  
- Posty: 7253
- Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
- Lokalizacja: Warszawa
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: cowboy » czw lis 30, 2006 21:25
			
			
			
			
			co do starych 2,5 TDI w wersji 150km to wymiana paska rozrządu to kwestia rozebrania połowy samochodu, do tyego pasek ma chyba z 5m długości i milion rolek 
 
w wersji 180 km juz jest rozrząd na kołach żebatych...ale mimo wszystko delikatnie je mozna kręcić z uwagi na dychawiczne turbinki 
 
także słaby wybór dziechu 

 jak już to 3.0 TDI - to juz ma mozliwości..
ale juz koniec OT
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 Johny1984
- Gadatliwa bestia
  
- Posty: 709
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 00:50
- Lokalizacja: Łomianki / VaWa
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Johny1984 » czw lis 30, 2006 23:12
			
			
			
			
			cowboy pisze:co do starych 2,5 TDI w wersji 150km to wymiana paska rozrządu to kwestia rozebrania połowy samochodu, do tyego pasek ma chyba z 5m długości i milion rolek
i w związku z tym cena wymiany rozrządu oscylowała w granicy 1,5-2 tyś pln 

 - nie dziwię się warsztatom - jeśli muszą rozebrać cały przód (pas przedni rozbroić) 
 
pzdr
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								pipek71							
- Mały gagatek
  
- Posty: 78
- Rejestracja: śr lis 08, 2006 23:09
- Lokalizacja: Jordansmuhl
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: pipek71 » pt gru 01, 2006 01:38
			
			
			
			
			Johny1984 pisze:pipek71 pisze:Miał Golfa II GTD
to jest (był) Mk3 a nie Mk2 - w ramach ścisłości...
pzdr
 
Sorki w Golfach nie jestem mocny wiem ,że z wygladu miał reflektory zrobione na nowszy model ...były pozaokrąglane a tak na prawde to był model niżej . Nie wiem może to była Mk3 zrobione na mk4 albo mk2 zrobione na mk3 .Nie potrafie powiedziec !Z tyłu na pewno był znaczek GTD.
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Budżak							
- Użytkownik
  
- Posty: 489
- Rejestracja: sob maja 14, 2005 15:31
- Lokalizacja: Radom/Warszawa
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Budżak » pt gru 01, 2006 12:13
			
			
			
			
			robert24 pisze:Na oponach 205/16"    230 km/h. Do 220 bez problemu te 10 km/h już troche ciężko obr. ok 3600 obr/min.
Ja podobnie bo 235km/h na 205/55 R16 

 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 Johny1984
- Gadatliwa bestia
  
- Posty: 709
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 00:50
- Lokalizacja: Łomianki / VaWa
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Johny1984 » pt gru 01, 2006 15:15
			
			
			
			
			Sorki w Golfach nie jestem mocny wiem ,że z wygladu miał reflektory zrobione na nowszy model ...były pozaokrąglane a tak na prawde to był model niżej . Nie wiem może to była Mk3 zrobione na mk4 albo mk2 zrobione na mk3 .Nie potrafie powiedziec !Z tyłu na pewno był znaczek GTD.
świateł rozpoznać się nie da chyba w aucie takiego stanu... poznałem, że to Mk3 po drzwiach 
 
pzdr
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								sothis							
- Nowicjusz
  
- Posty: 26
- Rejestracja: ndz lis 26, 2006 01:48
- Lokalizacja: Wrocław
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: sothis » wt gru 12, 2006 01:38
			
			
			
			
			JP-ek z przebiegiem 245000 dal z siebie 160km/h... moze pojechalby cos wiecej, ale to na pewno nie sposob na dluzsza jazde. ale 140km/h mozna jechac rowno caly czas wroclaw-krakow. Wiem, bo jezdze 

pozdrawiam, 
sothis
By [url=http://profile.imageshack.us/user/kurt_smolorz]kurt_smolorz[/url]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								cowboy							
- V.I.P.
  
- Posty: 7253
- Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
- Lokalizacja: Warszawa
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: cowboy » wt gru 12, 2006 09:27
			
			
			
			
			Ja się bujnąłem w weekend do 210...może kiedyś wyskocze na autostrade to uda mi się lepiej bujnąc 

 choć na więcej już nie licze z tą przepływką 

 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								eldorado84							
- Gadatliwa bestia
  
- Posty: 944
- Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
- Lokalizacja: lubartów
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: eldorado84 » wt gru 12, 2006 09:51
			
			
			
			
			ja w tej chwili na moim podstawowym modzie  

  175km/h na feldze 15' 195/60 ale wiem że więcej wyciągnie 

http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809
- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								tomogolf2							
- Forum Master
  
- Posty: 1172
- Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
- Lokalizacja: Mrągowo
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: tomogolf2 » wt gru 12, 2006 14:37
			
			
			
			
			Ludzie po co komu 200 km/h? gdzie wy sie rozpedzicie?, masze drogi nie nadaja sie na te predkosci.... ja u siebie jak pedze 170 to strach bo kire drzy.... a co mowic dalej.... 

 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 Johny1984
- Gadatliwa bestia
  
- Posty: 709
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 00:50
- Lokalizacja: Łomianki / VaWa
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Johny1984 » wt gru 12, 2006 15:09
			
			
			
			
			tomogolf2 pisze:Ludzie po co komu 200 km/h? gdzie wy sie rozpedzicie?, 
drogi ekspresowe, gdzie nie gdzie kawałek autostrady... 
 
pzdr
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								marcin999							
- Forum Master
  
- Posty: 1129
- Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
- Lokalizacja: LJA/LU
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: marcin999 » wt gru 12, 2006 16:23
			
			
			
			
			a jak to cale chioowanie ma sie do zywotnosci silnika, skrzyni i calego zespolu napedowego..
moj kumpel ma tdi 90km na chipie czyli ze 115 i mu pali jak zly cos kolo 7l
to troche lipa wg mnie jak mam pasiaka z afn i pali 5,5l to chyba wole bez chipa
			
									
									
		
		
				SPRZEDAM:  Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
                   Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								sothis							
- Nowicjusz
  
- Posty: 26
- Rejestracja: ndz lis 26, 2006 01:48
- Lokalizacja: Wrocław
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: sothis » wt gru 12, 2006 17:15
			
			
			
			
			no na przyklad na autostradzie  

pozdrawiam, 
sothis
By [url=http://profile.imageshack.us/user/kurt_smolorz]kurt_smolorz[/url]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								cowboy							
- V.I.P.
  
- Posty: 7253
- Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
- Lokalizacja: Warszawa
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: cowboy » wt gru 12, 2006 20:19
			
			
			
			
			marcin999 pisze:mnie jak mam pasiaka z afn i pali 5,5l to chyba wole bez chipa
ja mam mk3 AFN i po chipe pali tyle samo co przed 

 a jeździ 1,5 raz szybciej 
 
5,5 po trasie jak jade 120-130
5,8 jak cisne cały czas 140
6,2 po mieście
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości