Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli 

 
	Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
			
		
		
			- 
				
								Przybek							
 
						- Gadatliwa bestia

 			
		- Posty: 563
 		- Rejestracja: czw lis 23, 2006 00:36
 		
		
																- Lokalizacja: wloclawek
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Przybek » sob gru 02, 2006 20:35
			
			
			
			
			MrUkAs pisze:Nie wiem co jest, ale jak jest chlodniej (powiedzmy 3-4 stopnie) to po przejechaniu 3-4 km spadaja mi obroty i auto prawie ze gasnie. Czy to moze byc cos z ssaniem? Dodam, ze wymienialem nie tak dawno przewody WN, kopulke z paluchem, swiece, cewke.
prawdopodobnie do tych 3-4 km silnik chodzi na ssaniu i nie gasnie , po wylonczeniu ssania silnik gasnie objawem moze byc zapchana dysza wolnych obrotow z fotki nr "1" sprobuj ja przeczyscic  , sprawdz czy dziala ci dysza elektro zawor wolnych obrotow , sprawdz tez ustawienie skladu mieszanki na fotce nr "8"
powiedz czy stalo sie to nagle czy z czasem tracil rowne obroty
Pozdrawiam
 
			
									
									
		
		
				[img]http://www.robtex.com/ipinfo.gif[/img] 
 posiadam VAG jak cos sloze pomoca
						 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
								MrUkAs							
 
						- Gadatliwa bestia

 			
		- Posty: 805
 		- Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:03
 		
		
																					- Lokalizacja: Ostrzeszów
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: MrUkAs » sob gru 02, 2006 20:40
			
			
			
			
			Przybek pisze:MrUkAs pisze:Nie wiem co jest, ale jak jest chlodniej (powiedzmy 3-4 stopnie) to po przejechaniu 3-4 km spadaja mi obroty i auto prawie ze gasnie. Czy to moze byc cos z ssaniem? Dodam, ze wymienialem nie tak dawno przewody WN, kopulke z paluchem, swiece, cewke.
prawdopodobnie do tych 3-4 km silnik chodzi na ssaniu i nie gasnie , po wylonczeniu ssania silnik gasnie objawem moze byc zapchana dysza wolnych obrotow z fotki nr "1" sprobuj ja przeczyscic  , sprawdz czy dziala ci dysza elektro zawor wolnych obrotow , sprawdz tez ustawienie skladu mieszanki na fotce nr "8"
powiedz czy stalo sie to nagle czy z czasem tracil rowne obroty
Pozdrawiam
 
Zawsze dzieje sie to nagle. Problem poszedl troche dalej, opisalem go dokladnie tutaj: 
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=75347 
			
									
									
		
		
				www.SportCom.PL
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Przybek							
 
						- Gadatliwa bestia

 			
		- Posty: 563
 		- Rejestracja: czw lis 23, 2006 00:36
 		
		
																- Lokalizacja: wloclawek
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Przybek » sob gru 02, 2006 21:07
			
			
			
			
			tego co opisales wyglada na zalewanie swiec  , odczules cos na zuzyciu paliwka?
z boku masz membranke dodatkowej dawki paliwa gdy membranka bedzie uszkodzona gaznik daje zbyt bogata mieszanki , na rozgrzanym silniku mieszanka jest zbyt bogata i silnik gasnie , z tym wiaze sie trudnosc przy ponownym uruchomieniu auta
problemem tez jest ta pokrywka tej membrany czesto sie wykrzywia pod wplywem temperatury " sprawdz na szkle czy jest prosta " jesli nie  zeszlifuj ja na papierze sciernym na czyms rownym np. na szkle , co do poziom paliwa nic nie zmienisz tam sie nic nie reguluje i musi byc ok. plywaki tez sa niemal wieczne wiec to nie bedzie ten problem
na 90% gaznik daje zbyt  duzo paliwa lub tak jak pisalem wczesniej powodem moze byc dysza wolnych obrotow lub elektro zawor wolnych obrotow
Pozdrawiam
			
									
									
		
		
				[img]http://www.robtex.com/ipinfo.gif[/img] 
 posiadam VAG jak cos sloze pomoca
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								MrUkAs							
 
						- Gadatliwa bestia

 			
		- Posty: 805
 		- Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:03
 		
		
																					- Lokalizacja: Ostrzeszów
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: MrUkAs » sob gru 02, 2006 21:39
			
			
			
			
			Zuzycia wiecej paliwa nie dostrzeglem na dobra sprawe. Sam jestem laikiem w sprawach mechanicznych, wiec najlepiej udac sie do mechaniora i poprosic o przeczyszczenie dysz i wyregulowanie mieszanki w gazniku?
			
									
									
		
		
				www.SportCom.PL
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Przybek							
 
						- Gadatliwa bestia

 			
		- Posty: 563
 		- Rejestracja: czw lis 23, 2006 00:36
 		
		
																- Lokalizacja: wloclawek
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Przybek » sob gru 02, 2006 22:01
			
			
			
			
			wyczyszczenie dyszy wolnych obrotow to bardzo prosta sprawa sam dasz sobie z tym rade
(fotki wyzej i numeracja ktora ci podalem )
co do mieszanki to tez prosta sprawa ( sposobem domowym) wykrec dysze wolnych obrotow ( ta na rysunku obok przepustnicy)  i zacznij ja po woli wkrecac gdy uslyszysz ze silnik zmniejsza obroty to zacznij ja wykrecac  do momentu az silnik uzyska jak najwtzsze obroty , potem wykrecajac dalej obroty nie beda sie zmieniac tyle ze zwiekszy sie zuzycie paliwa , wykrecaj dysze skladu mieszanki do punktu gdy auto uzyska maxymalne obroty czyli tego przejscia
Pozdrawiam
			
									
									
		
		
				[img]http://www.robtex.com/ipinfo.gif[/img] 
 posiadam VAG jak cos sloze pomoca
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								MrUkAs							
 
						- Gadatliwa bestia

 			
		- Posty: 805
 		- Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:03
 		
		
																					- Lokalizacja: Ostrzeszów
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: MrUkAs » sob gru 02, 2006 22:58
			
			
			
			
			Czyli rozumiem to tak: sciagam pokrywe, sciagam filtr powietrza i wyciagam dysze (
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 8fd2e4f634 - nr 1). I ja czyszcze, tak? Jakim sposobem, wystarczy czyms cienkim ja czyscic, czy jak? 
Z mieszanka paliwa to juz z tego co czytam zbyt trudne, jak na mnie. :/
 
			
									
									
		
		
				www.SportCom.PL
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Przybek							
 
						- Gadatliwa bestia

 			
		- Posty: 563
 		- Rejestracja: czw lis 23, 2006 00:36
 		
		
																- Lokalizacja: wloclawek
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Przybek » sob gru 02, 2006 23:26
			
			
			
			
			MrUkAs pisze:Czyli rozumiem to tak: sciagam pokrywe, sciagam filtr powietrza i wyciagam dysze (
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 8fd2e4f634 - nr 1). I ja czyszcze, tak? Jakim sposobem, wystarczy czyms cienkim ja czyscic, czy jak? 
Z mieszanka paliwa to juz z tego co czytam zbyt trudne, jak na mnie. :/
 
proste jak ru....e 

 tyle ze u ciebie ta dysz bedzie schowana pod dysza skladu mieszanki
ktora jest przykrecona na jedna srobke , czyli wykrecasz wystajaca rorke z wkretem w sierodku a pod nia jest dysza wolnych obrotow wykrec ja i  sprobuj ja przedmuchac i zobacz czy dysza ma przelot na wylot " wzrokowo"
 
			
									
									
		
		
				[img]http://www.robtex.com/ipinfo.gif[/img] 
 posiadam VAG jak cos sloze pomoca
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								MrUkAs							
 
						- Gadatliwa bestia

 			
		- Posty: 805
 		- Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:03
 		
		
																					- Lokalizacja: Ostrzeszów
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: MrUkAs » ndz gru 03, 2006 10:32
			
			
			
			
			Przybek pisze:MrUkAs pisze:Czyli rozumiem to tak: sciagam pokrywe, sciagam filtr powietrza i wyciagam dysze (
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 8fd2e4f634 - nr 1). I ja czyszcze, tak? Jakim sposobem, wystarczy czyms cienkim ja czyscic, czy jak? 
Z mieszanka paliwa to juz z tego co czytam zbyt trudne, jak na mnie. :/
 
proste jak ru....e 

 tyle ze u ciebie ta dysz bedzie schowana pod dysza skladu mieszanki
ktora jest przykrecona na jedna srobke , czyli wykrecasz wystajaca rorke z wkretem w sierodku a pod nia jest dysza wolnych obrotow wykrec ja i  sprobuj ja przedmuchac i zobacz czy dysza ma przelot na wylot " wzrokowo"
 
Wszystko to jest w miejscu "1 na zdjeciu", tak?
 
			
									
									
		
		
				www.SportCom.PL
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Przybek							
 
						- Gadatliwa bestia

 			
		- Posty: 563
 		- Rejestracja: czw lis 23, 2006 00:36
 		
		
																- Lokalizacja: wloclawek
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Przybek » ndz gru 03, 2006 10:45
			
			
			
			
			1sza fotka i numer 2 w tym miejscu jest dysza skladu mieszanki a pod nia dysza wolnych obrotow
			
									
									
		
		
				[img]http://www.robtex.com/ipinfo.gif[/img] 
 posiadam VAG jak cos sloze pomoca
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								MrUkAs							
 
						- Gadatliwa bestia

 			
		- Posty: 805
 		- Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:03
 		
		
																					- Lokalizacja: Ostrzeszów
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: MrUkAs » ndz gru 03, 2006 11:08
			
			
			
			
			Przybek pisze:1sza fotka i numer 2 w tym miejscu jest dysza skladu mieszanki a pod nia dysza wolnych obrotow
Hm, jesli jest to dysza wolnych obrotow to nie wiem, ale jak auto chodzi dobrze to i wolne obroty sa dobre. Auto w ogole sie nie trzesie... :/
 
			
									
									
		
		
				www.SportCom.PL
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Przybek							
 
						- Gadatliwa bestia

 			
		- Posty: 563
 		- Rejestracja: czw lis 23, 2006 00:36
 		
		
																- Lokalizacja: wloclawek
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Przybek » ndz gru 03, 2006 11:18
			
			
			
			
			MrUkAs pisze:Nie wiem co jest, ale jak jest chlodniej (powiedzmy 3-4 stopnie) to po przejechaniu 3-4 km spadaja mi obroty i auto prawie ze gasnie. Czy to moze byc cos z ssaniem? Dodam, ze wymienialem nie tak dawno przewody WN, kopulke z paluchem, swiece, cewke.
odnosilem sie do tego problemu ....
 
			
									
									
		
		
				[img]http://www.robtex.com/ipinfo.gif[/img] 
 posiadam VAG jak cos sloze pomoca
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								MrUkAs							
 
						- Gadatliwa bestia

 			
		- Posty: 805
 		- Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:03
 		
		
																					- Lokalizacja: Ostrzeszów
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: MrUkAs » ndz gru 03, 2006 18:49
			
			
			
			
			Przybek pisze:MrUkAs pisze:Nie wiem co jest, ale jak jest chlodniej (powiedzmy 3-4 stopnie) to po przejechaniu 3-4 km spadaja mi obroty i auto prawie ze gasnie. Czy to moze byc cos z ssaniem? Dodam, ze wymienialem nie tak dawno przewody WN, kopulke z paluchem, swiece, cewke.
odnosilem sie do tego problemu ....
 
To jakies dziwne rzeczy, ja juz sam ich zrozumiec nie umiem...Dzisiaj jechalem na odcinku 30km w jedna strone i w druga 30km i nie bylo najmniejszych problemow. A wczoraj takie cyrki. Ktos to rozumie?
 
			
									
									
		
		
				www.SportCom.PL
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Przybek							
 
						- Gadatliwa bestia

 			
		- Posty: 563
 		- Rejestracja: czw lis 23, 2006 00:36
 		
		
																- Lokalizacja: wloclawek
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Przybek » ndz gru 03, 2006 19:24
			
			
			
			
			takim objawem moze byc wedrujacy paproch w dyszy wolnych obrotow
Pozdrawiam
			
									
									
		
		
				[img]http://www.robtex.com/ipinfo.gif[/img] 
 posiadam VAG jak cos sloze pomoca
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								MrUkAs							
 
						- Gadatliwa bestia

 			
		- Posty: 805
 		- Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:03
 		
		
																					- Lokalizacja: Ostrzeszów
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: MrUkAs » ndz gru 03, 2006 21:59
			
			
			
			
			Moze to Wam cos pomoze, ale z tego co zdazylem zauwazyc to ten objaw zawsze zdarza sie podczas porankow (gdy auto jest cale w wodzie) i podczas mgiel (wiadomo wilgoc). 
Wyjmujac dysze wolnych obrotow i ja *#cenzura#* mozna cos popsuc? Pytam, bo naprawde w sprawach mechaniki to jestem laik.
			
									
									
		
		
				www.SportCom.PL
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 81 gości