Wiem już o co biega  

 , w niektórych silnikach kopułka jest z prawej strony głowicy , przymocowana w poziomie czyli jak u mnie . A w książce znalazłem kopułkę zamontowaną pionowo przed silnikiem z prawej strony . 
Ale dziękuje Wszystkim Bardzo mocno  

 , Dzięki waszej pomocy moje maleństwo załapało .  
  
Teraz podpowiem innym jak to ma być , czyli powtórzę to czym mi koledzy pomogli , to dla leniwych jak ja coby filtrów nie ściągali . 
Zaczynamy od jedynki to ten bolec w kopułce idący w stronę przedniego zwisu autka , 
 ( przewody zakładałem w lewą stronę czyli przeciwnie do wskazówek zegara )
następny kabelek z cylindra 3 wędruje do bolca skierowanego pionowo w dół ,
czwóreczkę mamy na bolcu najbliższym kierowcy , czyli szyby ,
No i ostatni czyli 2 w najwyżej położonym miejscu , czyli na górze kopułki . 
Co do podpowiedzi Mikołaja 11 to ma rację bo są tam nacięcia , tylko jest ich tyle ,że nie wiem jako nowicjusz na które patrzeć . 

 Ale Dzięki !!!
Oj szkoda ,że wcześniej tylko obserwowałem to forum . A mogłem tylu ludziom podpowiedzieć a ja egoista  

 zalogować mi się nie chciało ale teraz to się zmieni 
-OBIECUJ Ę –
Dzięki za pomoc i pozdrawiam .  
 

 mój VW już śmiga  
 
                 