 pt. Budowa naprawa i eksploatacja poloneza.Pozdrowienia
 pt. Budowa naprawa i eksploatacja poloneza.Pozdrowienia 
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

to mam toGlobus pisze:Budowa naprawa i eksploatacja poloneza

wiesz co, jakos nie zauwazylem zmiany.... moze cos w tym byc ale nie powinno to miec wplywu na hamulce no chyba ze lapie ci lewe powietrze pod webera to wtedy moze byc gorszy hamulec.InspBober pisze: I tu pytanie do was, czy nie zauwazlyliscie zmian w hamowaniu po swapie??
daj maila to ci wysle suplement. Co do lpg to pytaj chlopakow jak sobie poradzili.daro46 pisze:poprosze o dokładne ustawienia odo lpgmodyfikacje
no to juz wiesz co daje weberInspBober pisze:Na czas dalszych prac z weberem musiałem go zastopic tym co było seryjnie i jestem w szoku jaki wołowaty zrobił sie moj golfik
 i o czym mowilem
 i o czym mowilem  
 


 aha i jeszcze jedna wada webera... zamarza
 aha i jeszcze jedna wada webera... zamarza  zdarzy mi sie jak jest jeszcze nie zagrzany to zgasnie bo mu otworki zamarzaja, na zewnatrz jest dosc gruba warstwa lodu
 zdarzy mi sie jak jest jeszcze nie zagrzany to zgasnie bo mu otworki zamarzaja, na zewnatrz jest dosc gruba warstwa lodu  . Ale ja nie mam jeszcze ssania wiec to jest dopuszczalne, ssanie eliminuje ta niedogodnosc.
. Ale ja nie mam jeszcze ssania wiec to jest dopuszczalne, ssanie eliminuje ta niedogodnosc.
Jakto zamarza?? Przecierz jeszcze nie ma mrozow!? I jak to mozliwe ze nie masz ssania, teraz bez niego nie da sie jezdzic!KamilW pisze:zdarzy mi sie jak jest jeszcze nie zagrzany to zgasnie bo mu otworki zamarzaja, na zewnatrz jest dosc gruba warstwa lodu . Ale ja nie mam jeszcze ssania wiec to jest dopuszczalne, ssanie eliminuje ta niedogodnosc.

Przy przeplywie powietrza z duza predkoscia przez male otwory nastepuje zamarzanie zawartej w paliwie i powietrzu wody. No i zdarza mi sie czasem ze sobie dysze przymarznaInspBober pisze:Jakto zamarza?? Przecierz jeszcze nie ma mrozow!?
 
 a ja nie mam z tym problemow... po prostu 5 razy kopniecie w pedal gazu przed odpaleniem, pali na dotyk a pozniej rowno 900 obr na minute i nie ma problemuInspBober pisze: I jak to mozliwe ze nie masz ssania, teraz bez niego nie da sie jezdzic!



moze masz racje, nie mam tego nawet jak zweryfikowac...t-tas pisze:zamarza bo chyba z tego co widziałem w innym Twoim temacie założony stożek z przodu jak się nie mylę i pobiera ci zimne powietrze ,a nie podgrzane-pewnie jakby było podgrzane to nawet "Przy przeplywie powietrza z duza predkoscia przez male otwory" by niezamarzało ale wtedy i inne osiągi(mniej powietrza w powietrzu)
opisz dokladnie co sie stalo?miał być ambitny projekt-będzie chyba przeróbka silnika
a takie miałem plany.....
 
  
  
   
   
  
   :satanLinke do gazu poprawić muszę i do ssania zamontowac.Powodzenia w pracach.
  :satanLinke do gazu poprawić muszę i do ssania zamontowac.Powodzenia w pracach.  
  
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 81 gości