Nie wiem którą wersję immo masz, czy 2 czy 3 generacji. Jak mnie pamięć nie myli to pastylka była chyba Crypto48 (ale musisz sprawdzić bo ręki uciąć sobie nie dam, interesowałem się tym tematem jakieś 5 lat temu). Gdzieś albo tutaj na forum albo na forum Polo kiedyś widziałem opis które typy transponderów w których autach były. Posiłkując się tą rozpiską ogarnąłem kiedyś dorobienie sobie klucza do Polo. I jeszcze jedna uwaga. Jak mnie pamięć nie myli, przy przypisywaniu IMMO2 można było wielokrotnie użyć pastylki a przy IMMO3 tylko raz. Zwróć sobie na to uwagę jak będziesz z tematem działał.kewinpol pisze: ↑śr mar 08, 2023 14:44Odpowiednia pastylka to jaka? Z innej beczki odnośnie tego grzechotania w okolicy skrzyni biegów, które cichnie jak wcisnę sprzęgło lub auto się nagrzeje. Chce się tym zająć i tak jak pisaliście pierwsze co to chce wymienić łożysko oporowe. W skrzyniach 1.4/1.6 wymiana jest banalna bo łożysko jest za takim zielonym kapselkiem, który trzeba wybić, odblokować łożysko i magnesikiem je wyciągnąć. Można to zrobić nawet bez demontażu skrzyni. Ja w 2.0 mam inna skrzynie i nie mam tego zielonego dekielka tylko taki większy metalowy dekiel z logo VW. Podejrzewam, ze pod tym deklem też jest łożysko i wymiana wygląda podobnie czy się mylę? Moja skrzynia wygląda tak: https://www.fotosik.pl/zdjecie/4af7b3dbd7d790d6
Kącik posiadaczy MK4
Moderator: VIP
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Re: Kącik posiadaczy MK4
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Re: Kącik posiadaczy MK4
może nie na mfa ale na fullfisie to Hayperek skonstruował moduł do wyświetlania info z ecu na zegarach, a teraz poszedł jeszcze dalej i już od jakiegoś czasu jest colorfis od hayperka
meine Golf LW5Z 3D AJM http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=442730" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 707
- Rejestracja: czw mar 09, 2017 16:16
- Lokalizacja: Katowice/Zabrze
- Auto: Volkswagen Golf
Re: Kącik posiadaczy MK4
Dzięki wielkie przyjrzę się tematowi. A odnośnie skrzyni biegów i łożyska oporowego może pomożesz, albo ktoś inny wie jak to wygląda w skrzyni do 2.0?sebekgolf pisze: ↑czw mar 09, 2023 09:46Nie wiem którą wersję immo masz, czy 2 czy 3 generacji. Jak mnie pamięć nie myli to pastylka była chyba Crypto48 (ale musisz sprawdzić bo ręki uciąć sobie nie dam, interesowałem się tym tematem jakieś 5 lat temu). Gdzieś albo tutaj na forum albo na forum Polo kiedyś widziałem opis które typy transponderów w których autach były. Posiłkując się tą rozpiską ogarnąłem kiedyś dorobienie sobie klucza do Polo. I jeszcze jedna uwaga. Jak mnie pamięć nie myli, przy przypisywaniu IMMO2 można było wielokrotnie użyć pastylki a przy IMMO3 tylko raz. Zwróć sobie na to uwagę jak będziesz z tematem działał.kewinpol pisze: ↑śr mar 08, 2023 14:44Odpowiednia pastylka to jaka? Z innej beczki odnośnie tego grzechotania w okolicy skrzyni biegów, które cichnie jak wcisnę sprzęgło lub auto się nagrzeje. Chce się tym zająć i tak jak pisaliście pierwsze co to chce wymienić łożysko oporowe. W skrzyniach 1.4/1.6 wymiana jest banalna bo łożysko jest za takim zielonym kapselkiem, który trzeba wybić, odblokować łożysko i magnesikiem je wyciągnąć. Można to zrobić nawet bez demontażu skrzyni. Ja w 2.0 mam inna skrzynie i nie mam tego zielonego dekielka tylko taki większy metalowy dekiel z logo VW. Podejrzewam, ze pod tym deklem też jest łożysko i wymiana wygląda podobnie czy się mylę? Moja skrzynia wygląda tak: https://www.fotosik.pl/zdjecie/4af7b3dbd7d790d6
Zapraszam na mój kanał Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCNuJ25 ... cWH_n8QIjQ
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Re: Kącik posiadaczy MK4
Niestety w temacie skrzyni nie jestem w stanie Ci pomóc.Poszukałbym na Twoim miejscu czy gdzieś na necie nie ma jakiegoś biuletynu serwisowego dotyczącego 2.0kewinpol pisze: ↑pn mar 13, 2023 15:17Dzięki wielkie przyjrzę się tematowi. A odnośnie skrzyni biegów i łożyska oporowego może pomożesz, albo ktoś inny wie jak to wygląda w skrzyni do 2.0?sebekgolf pisze: ↑czw mar 09, 2023 09:46Nie wiem którą wersję immo masz, czy 2 czy 3 generacji. Jak mnie pamięć nie myli to pastylka była chyba Crypto48 (ale musisz sprawdzić bo ręki uciąć sobie nie dam, interesowałem się tym tematem jakieś 5 lat temu). Gdzieś albo tutaj na forum albo na forum Polo kiedyś widziałem opis które typy transponderów w których autach były. Posiłkując się tą rozpiską ogarnąłem kiedyś dorobienie sobie klucza do Polo. I jeszcze jedna uwaga. Jak mnie pamięć nie myli, przy przypisywaniu IMMO2 można było wielokrotnie użyć pastylki a przy IMMO3 tylko raz. Zwróć sobie na to uwagę jak będziesz z tematem działał.kewinpol pisze: ↑śr mar 08, 2023 14:44
Odpowiednia pastylka to jaka? Z innej beczki odnośnie tego grzechotania w okolicy skrzyni biegów, które cichnie jak wcisnę sprzęgło lub auto się nagrzeje. Chce się tym zająć i tak jak pisaliście pierwsze co to chce wymienić łożysko oporowe. W skrzyniach 1.4/1.6 wymiana jest banalna bo łożysko jest za takim zielonym kapselkiem, który trzeba wybić, odblokować łożysko i magnesikiem je wyciągnąć. Można to zrobić nawet bez demontażu skrzyni. Ja w 2.0 mam inna skrzynie i nie mam tego zielonego dekielka tylko taki większy metalowy dekiel z logo VW. Podejrzewam, ze pod tym deklem też jest łożysko i wymiana wygląda podobnie czy się mylę? Moja skrzynia wygląda tak: https://www.fotosik.pl/zdjecie/4af7b3dbd7d790d6
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 707
- Rejestracja: czw mar 09, 2017 16:16
- Lokalizacja: Katowice/Zabrze
- Auto: Volkswagen Golf
Re: Kącik posiadaczy MK4
Dostałem info od osoby, która posiada też 2.0 tylko o innym oznaczeniu (aqy), że łożysko oporowe znajduje się przy sprzęgle, więc trzeba zdejmować skrzynię.sebekgolf pisze: ↑wt mar 14, 2023 13:48Niestety w temacie skrzyni nie jestem w stanie Ci pomóc.Poszukałbym na Twoim miejscu czy gdzieś na necie nie ma jakiegoś biuletynu serwisowego dotyczącego 2.0kewinpol pisze: ↑pn mar 13, 2023 15:17Dzięki wielkie przyjrzę się tematowi. A odnośnie skrzyni biegów i łożyska oporowego może pomożesz, albo ktoś inny wie jak to wygląda w skrzyni do 2.0?sebekgolf pisze: ↑czw mar 09, 2023 09:46
Nie wiem którą wersję immo masz, czy 2 czy 3 generacji. Jak mnie pamięć nie myli to pastylka była chyba Crypto48 (ale musisz sprawdzić bo ręki uciąć sobie nie dam, interesowałem się tym tematem jakieś 5 lat temu). Gdzieś albo tutaj na forum albo na forum Polo kiedyś widziałem opis które typy transponderów w których autach były. Posiłkując się tą rozpiską ogarnąłem kiedyś dorobienie sobie klucza do Polo. I jeszcze jedna uwaga. Jak mnie pamięć nie myli, przy przypisywaniu IMMO2 można było wielokrotnie użyć pastylki a przy IMMO3 tylko raz. Zwróć sobie na to uwagę jak będziesz z tematem działał.
Zapraszam na mój kanał Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCNuJ25 ... cWH_n8QIjQ
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 707
- Rejestracja: czw mar 09, 2017 16:16
- Lokalizacja: Katowice/Zabrze
- Auto: Volkswagen Golf
Re: Kącik posiadaczy MK4
Hej, dzisiaj przy wymianie filtrów i oleju zauważyłem, że nie działa mi silniczek od sterowaniem obiegiem zamkniętym i mam cały czas obieg otwarty. Dużo jest roboty przy jego wymianie wiem, że trzeba demontować przednią część tunelu i schowek, bo nie wiem czy go wymieniać. Czy przy klimatyzacji manualne i automatycznej ten silniczek jest inny? Poza tym ostatnio zaczęła się sypać gąbka z nawiewów czy ona jest również za schowkiem tam gdzie silniczek od sterowania obiegiem? Zauważyłem dziurkę w wężyku, który idzie od rury powietrza do domy olejowej można tak z tym jeździć jakiś czas zanim kupię drugi? Opłaca się kupować ori używki czy te oryginalne też są dobre? https://www.fotosik.pl/zdjecie/641551eec6b63164 https://www.fotosik.pl/zdjecie/c31f4b43aa4c14a8
Zapraszam na mój kanał Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCNuJ25 ... cWH_n8QIjQ
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Re: Kącik posiadaczy MK4
Jeśli masz ręce chińczyka to wystarczy wyjąć schowek i powinno udać ci się wyjąć silnik sterowania obiegiem wewnętrznym/zewnętrznym.kewinpol pisze: ↑pn mar 20, 2023 23:01Hej, dzisiaj przy wymianie filtrów i oleju zauważyłem, że nie działa mi silniczek od sterowaniem obiegiem zamkniętym i mam cały czas obieg otwarty. Dużo jest roboty przy jego wymianie wiem, że trzeba demontować przednią część tunelu i schowek, bo nie wiem czy go wymieniać. Czy przy klimatyzacji manualne i automatycznej ten silniczek jest inny? Poza tym ostatnio zaczęła się sypać gąbka z nawiewów czy ona jest również za schowkiem tam gdzie silniczek od sterowania obiegiem? Zauważyłem dziurkę w wężyku, który idzie od rury powietrza do domy olejowej można tak z tym jeździć jakiś czas zanim kupię drugi? Opłaca się kupować ori używki czy te oryginalne też są dobre? https://www.fotosik.pl/zdjecie/641551eec6b63164 https://www.fotosik.pl/zdjecie/c31f4b43aa4c14a8
Gąbka z nawiewów... Najprawdopodobniej sypie się gąbka, która jest na klapach w środku. Niestety ale żeby dostać się do tego, musisz rozebrać cały zespół klimy, czyli prucie deski, rozpięcie wszystkich węży i wyjęcie tego z auta.
Co do dziurki, lepiej czymś zaklej (jakąś dobrą taśmą)/zabezpiecz, żeby nie zaciągało syfu do silnika.
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 707
- Rejestracja: czw mar 09, 2017 16:16
- Lokalizacja: Katowice/Zabrze
- Auto: Volkswagen Golf
Re: Kącik posiadaczy MK4
Rąk jak bochenki to nie mam, więc powinienem dać radę. A powiedź mi klima manual ma taki sam silniczek jak automatyczna? Bo jak oglądam te silniczki na Allegro, to wydaje mi się, że one się różnią trochę miedzy sobą, były jakieś nowsze i starsze wersje tych silniczków, tak jak np. silnik od tylnej wycieraczki? Co to tej gąbki, to raczej nie chce mi się z tym, aż tak bawić tym bardziej, że dopiero teraz zaczęła wypadać, zobaczę co będzie później. Rurka już dobrze zaklejona taśmą izolacyjną i szukam jakieś używki na Allegro i podpytam ASO ile sobie wołają.sebekgolf pisze: ↑wt mar 21, 2023 10:09Jeśli masz ręce chińczyka to wystarczy wyjąć schowek i powinno udać ci się wyjąć silnik sterowania obiegiem wewnętrznym/zewnętrznym.kewinpol pisze: ↑pn mar 20, 2023 23:01Hej, dzisiaj przy wymianie filtrów i oleju zauważyłem, że nie działa mi silniczek od sterowaniem obiegiem zamkniętym i mam cały czas obieg otwarty. Dużo jest roboty przy jego wymianie wiem, że trzeba demontować przednią część tunelu i schowek, bo nie wiem czy go wymieniać. Czy przy klimatyzacji manualne i automatycznej ten silniczek jest inny? Poza tym ostatnio zaczęła się sypać gąbka z nawiewów czy ona jest również za schowkiem tam gdzie silniczek od sterowania obiegiem? Zauważyłem dziurkę w wężyku, który idzie od rury powietrza do domy olejowej można tak z tym jeździć jakiś czas zanim kupię drugi? Opłaca się kupować ori używki czy te oryginalne też są dobre? https://www.fotosik.pl/zdjecie/641551eec6b63164 https://www.fotosik.pl/zdjecie/c31f4b43aa4c14a8
Gąbka z nawiewów... Najprawdopodobniej sypie się gąbka, która jest na klapach w środku. Niestety ale żeby dostać się do tego, musisz rozebrać cały zespół klimy, czyli prucie deski, rozpięcie wszystkich węży i wyjęcie tego z auta.
Co do dziurki, lepiej czymś zaklej (jakąś dobrą taśmą)/zabezpiecz, żeby nie zaciągało syfu do silnika.
Zapraszam na mój kanał Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCNuJ25 ... cWH_n8QIjQ
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Re: Kącik posiadaczy MK4
Nie wiem czy były jakieś różnice w tych silniczkach. Natomiast tam nie ma nic skomplikowanego. dwa styki od silniczka i 3 styki od potencjometru. Z resztą w zamienniku te silniczki nowe chodzą po około 90-100zł więc tragedii nie makewinpol pisze: ↑wt mar 21, 2023 12:27Rąk jak bochenki to nie mam, więc powinienem dać radę. A powiedź mi klima manual ma taki sam silniczek jak automatyczna? Bo jak oglądam te silniczki na Allegro, to wydaje mi się, że one się różnią trochę miedzy sobą, były jakieś nowsze i starsze wersje tych silniczków, tak jak np. silnik od tylnej wycieraczki? Co to tej gąbki, to raczej nie chce mi się z tym, aż tak bawić tym bardziej, że dopiero teraz zaczęła wypadać, zobaczę co będzie później. Rurka już dobrze zaklejona taśmą izolacyjną i szukam jakieś używki na Allegro i podpytam ASO ile sobie wołają.sebekgolf pisze: ↑wt mar 21, 2023 10:09Jeśli masz ręce chińczyka to wystarczy wyjąć schowek i powinno udać ci się wyjąć silnik sterowania obiegiem wewnętrznym/zewnętrznym.kewinpol pisze: ↑pn mar 20, 2023 23:01Hej, dzisiaj przy wymianie filtrów i oleju zauważyłem, że nie działa mi silniczek od sterowaniem obiegiem zamkniętym i mam cały czas obieg otwarty. Dużo jest roboty przy jego wymianie wiem, że trzeba demontować przednią część tunelu i schowek, bo nie wiem czy go wymieniać. Czy przy klimatyzacji manualne i automatycznej ten silniczek jest inny? Poza tym ostatnio zaczęła się sypać gąbka z nawiewów czy ona jest również za schowkiem tam gdzie silniczek od sterowania obiegiem? Zauważyłem dziurkę w wężyku, który idzie od rury powietrza do domy olejowej można tak z tym jeździć jakiś czas zanim kupię drugi? Opłaca się kupować ori używki czy te oryginalne też są dobre? https://www.fotosik.pl/zdjecie/641551eec6b63164 https://www.fotosik.pl/zdjecie/c31f4b43aa4c14a8
Gąbka z nawiewów... Najprawdopodobniej sypie się gąbka, która jest na klapach w środku. Niestety ale żeby dostać się do tego, musisz rozebrać cały zespół klimy, czyli prucie deski, rozpięcie wszystkich węży i wyjęcie tego z auta.
Co do dziurki, lepiej czymś zaklej (jakąś dobrą taśmą)/zabezpiecz, żeby nie zaciągało syfu do silnika.
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 707
- Rejestracja: czw mar 09, 2017 16:16
- Lokalizacja: Katowice/Zabrze
- Auto: Volkswagen Golf
Re: Kącik posiadaczy MK4
Staram się raczej unikać zamienników i wolę używane ori po tym jak kupiłem silnik od tylnej wycieraczki i zamek klapy bagażnika. Jedno i drugie okazało się być bublem. Dobra to nie zostanie mi nic jak kiedyś rozebrać tunel i schowek, podejrzeć numery silniczka zamówić i wymienić.sebekgolf pisze: ↑wt mar 21, 2023 13:10Nie wiem czy były jakieś różnice w tych silniczkach. Natomiast tam nie ma nic skomplikowanego. dwa styki od silniczka i 3 styki od potencjometru. Z resztą w zamienniku te silniczki nowe chodzą po około 90-100zł więc tragedii nie makewinpol pisze: ↑wt mar 21, 2023 12:27Rąk jak bochenki to nie mam, więc powinienem dać radę. A powiedź mi klima manual ma taki sam silniczek jak automatyczna? Bo jak oglądam te silniczki na Allegro, to wydaje mi się, że one się różnią trochę miedzy sobą, były jakieś nowsze i starsze wersje tych silniczków, tak jak np. silnik od tylnej wycieraczki? Co to tej gąbki, to raczej nie chce mi się z tym, aż tak bawić tym bardziej, że dopiero teraz zaczęła wypadać, zobaczę co będzie później. Rurka już dobrze zaklejona taśmą izolacyjną i szukam jakieś używki na Allegro i podpytam ASO ile sobie wołają.sebekgolf pisze: ↑wt mar 21, 2023 10:09
Jeśli masz ręce chińczyka to wystarczy wyjąć schowek i powinno udać ci się wyjąć silnik sterowania obiegiem wewnętrznym/zewnętrznym.
Gąbka z nawiewów... Najprawdopodobniej sypie się gąbka, która jest na klapach w środku. Niestety ale żeby dostać się do tego, musisz rozebrać cały zespół klimy, czyli prucie deski, rozpięcie wszystkich węży i wyjęcie tego z auta.
Co do dziurki, lepiej czymś zaklej (jakąś dobrą taśmą)/zabezpiecz, żeby nie zaciągało syfu do silnika.
Z innej beczki bardzo grzeje mi się tarcza hamulcowa razem z felgą na lewym tyle. Mechanik już 2 razy czyścił hamulce z tyłu, chwilę było dobrze i znowu wróciło. Muszę do tego siąść i sam zobaczyć czy coś nie tak z mechanizmem ręcznego (jakieś 3 lata temu zaciski z tyłu były regenerowane, bo ręczny nie odbijał), czy coś nie tak z tłoczkiem może nie odbija do końca. Przy okazji przeczyszczę hamulce i polakieruję zaciski/jarzma. W domu mam smar: LIQUI MOLY SMAR MONTAŻOWY DO HAMULCÓW myślicie, że ten smar wystarczy on chyba nie jest na bazie miedzi.
Zapraszam na mój kanał Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCNuJ25 ... cWH_n8QIjQ
- vwarek
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7388
- Rejestracja: ndz lip 16, 2006 16:03
- Lokalizacja: zDolny Śląsk
- Auto: Bora
- Silnik: AQN
Re: Kącik posiadaczy MK4
Nie, Climatronic ma inny niż w manualnej. Przynajmniej tak było w mojej Borce.
The quieter you become, the more you are able to hear...
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 707
- Rejestracja: czw mar 09, 2017 16:16
- Lokalizacja: Katowice/Zabrze
- Auto: Volkswagen Golf
Re: Kącik posiadaczy MK4
Dzisiaj zerknąłem na problem z grzaniem się tylnego koła i nie odbija mi do końca ręczny na tym zacisku. Tym razem chciałbym sam się za to zabrać. Powiedźcie mi czy muszę zakupić zestaw do wyciskania tłoczków hamulcowych, z tego co wiem to tłoczek jest nie tyle co wciskany co wkręcany. Będę musiał zobaczyć czy prowadnice chodzą luźno.
Zapraszam na mój kanał Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCNuJ25 ... cWH_n8QIjQ
- Garrison
- Forum Master
- Posty: 1450
- Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Leon 5F Xperience
- Silnik: CZCA
Re: Kącik posiadaczy MK4
Niektórzy sobie radzą ściskiem stolarskim i kluczem do tarcz szlifierskich, ale zestaw można kupić już za 50zł, więc szkoda czasu na prowizorkę.kewinpol pisze: ↑czw mar 23, 2023 00:24Dzisiaj zerknąłem na problem z grzaniem się tylnego koła i nie odbija mi do końca ręczny na tym zacisku. Tym razem chciałbym sam się za to zabrać. Powiedźcie mi czy muszę zakupić zestaw do wyciskania tłoczków hamulcowych, z tego co wiem to tłoczek jest nie tyle co wciskany co wkręcany. Będę musiał zobaczyć czy prowadnice chodzą luźno.
Re: Kącik posiadaczy MK4
Nie masz co tego rozbierać, najlepiej wymienić zacisk na nowy/regenerowany. Tam rdzewieje taki trzpień w środku i przez to ręczny nie odbija.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości