Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
Wszystko na temat chłodzenia i grzania w naszych autach
	Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
			
		
		
			- 
				
								psilos1							
- Forum Master
  
- Posty: 1155
- Rejestracja: ndz cze 06, 2010 12:25
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: psilos1 » pn cze 15, 2020 00:41
			
			
			
			
			Hubi14 pisze: ↑ndz cze 14, 2020 13:50
zrzucenie deski w Golfie IV to jest 15 minut roboty... 
 
Chyba przy pomocy łomu 

...Mi cała operacja łącznie z wyjęciem i wyczyszczeniem nagrzewnicy oraz parownika klimatyzacji zajęło weekend...
 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
																			 Hubi14
- Forum Master
  
- Posty: 1937
- Rejestracja: pt lis 22, 2013 23:00
- Lokalizacja: Pabianice
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Hubi14 » pn cze 15, 2020 20:32
			
			
			
			
			wyciągnięcie kombajnu to się zgodzę, że się schodzi, bo próbowałem i się poddałem ale będzie drugie podejście. Ale samo zwalenie deski to 15 minut roboty 

 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								grg474							
- _
  
- Posty: 5983
- Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
- Lokalizacja: Skarżysko
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: grg474 » pn cze 15, 2020 21:53
			
			
			
			
			Hubi14 pisze: ↑pn cze 15, 2020 20:32
wyciągnięcie kombajnu to się zgodzę, że się schodzi, bo próbowałem i się poddałem ale będzie drugie podejście. Ale samo zwalenie deski to 15 minut roboty 
 
 
zwalałem wiele razy deskę - w 15 minut nigdy mi się nie udało - może jakby połowy śrubek brakowało to by się człowiek w te 15 minut wyrobił
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
 regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR 

, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5; Audi S3 cabrio
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 riccardoa
- Forum Master
  
- Posty: 1381
- Rejestracja: czw mar 22, 2012 09:50
- Lokalizacja: WOT
- Auto: Bora
- Silnik: ARL
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: riccardoa » pn cze 15, 2020 23:11
			
			
			
			
			grg474 pisze: ↑pn cze 15, 2020 21:53
Hubi14 pisze: ↑pn cze 15, 2020 20:32
wyciągnięcie kombajnu to się zgodzę, że się schodzi, bo próbowałem i się poddałem ale będzie drugie podejście. Ale samo zwalenie deski to 15 minut roboty 
 
 
zwalałem wiele razy deskę - w 15 minut nigdy mi się nie udało - może jakby połowy śrubek brakowało to by się człowiek w te 15 minut wyrobił
 
A co dopiero ktoś,kto jeszcze tego nie robił i robi to pierwszy raz?Nie mając żadnych pomocy z kolejnością demontażu i rozmieszczeniem śrubek  znalezienie niektórych zajmie sporo więcej,albo skończy się połamaniem plastików np.śrubka schowka dostępna dopiero po wymontowaniu konsoli środkowej(podejrzewam,że w większości samochodów ten uchwyt jest wyłamany przez nie zachowanie kolejności demontażu lub wymontowanie schowka bez demontażu konsoli środkowej).
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 mk4tdi
- Użytkownik
  
- Posty: 475
- Rejestracja: czw sie 22, 2013 09:56
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: mk4tdi » pt cze 19, 2020 08:21
			
			
			
			
			Kurczę wczoraj u siebie z nawiewów powyciągałem kawałki struchlalej gąbki, na razie wszystko działa, ale pewnie to kwestia czasu 
 
 
Czy po zdjęciu deski można się do tych klapek dostać? Czy cała operacja wiąże się z demontażem całego ustrojstwa z nagrzewnicą, odłączeniem rurek klimy itd?
ALH + 216 + turbo ARL + FMIC + soft -> 
 162,5KM/344,2Nm 
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								grg474							
- _
  
- Posty: 5983
- Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
- Lokalizacja: Skarżysko
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: grg474 » pt cze 19, 2020 18:09
			
			
			
			
			jak zrzucisz deskę to z przodu ( tak jakby z tyłu za radiem) da się odkręcić plastik za którym są klapki
			
									
									
		
		
				Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
 regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR 

, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5; Audi S3 cabrio
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								psilos1							
- Forum Master
  
- Posty: 1155
- Rejestracja: ndz cze 06, 2010 12:25
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: psilos1 » sob cze 20, 2020 08:31
			
			
			
			
			mk4tdi pisze: ↑pt cze 19, 2020 08:21
Kurczę wczoraj u siebie z nawiewów powyciągałem kawałki struchlalej gąbki, na razie wszystko działa, ale pewnie to kwestia czasu 
 
 
Czy po zdjęciu deski można się do tych klapek dostać? Czy cała operacja wiąże się z demontażem całego ustrojstwa z nagrzewnicą, odłączeniem rurek klimy itd?
 
No to   

 miałem to samo,przygotuj się na zrzucenie deski.Nagrzewnicy nie musisz wyjmować chociaż po dwudziestu latach zapewne przydało by się jej pożądane czyszczenie....
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 mk4tdi
- Użytkownik
  
- Posty: 475
- Rejestracja: czw sie 22, 2013 09:56
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: mk4tdi » pt cze 26, 2020 08:34
			
			
			
			
			Nagrzewnica jakieś 7 lat temu była wymieniona na nową, ale to nie zmienia faktu że czeka mnie demontaż deski

Dobrze że chociaż można dostać się do klapek bez rozłączania wszystkiego
ALH + 216 + turbo ARL + FMIC + soft -> 
 162,5KM/344,2Nm 
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								wojooo							
- Ma gadane
  
- Posty: 174
- Rejestracja: ndz maja 05, 2019 13:12
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Auto: Golf 4 1.6
- Silnik: AKL
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: wojooo » czw lip 23, 2020 09:29
			
			
			
			
			Guys, mój błąd. Ostatnio dowiedziałem się, że w ogóle nie mam klimy tylko zwyklły nawiew, nie byłem za bardzo obcykany w tych sprawach 

 chyba będę musiał climatronica założyć 

 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 pilas24
- Nowicjusz
  
- Posty: 2
- Rejestracja: wt paź 06, 2020 15:41
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: pilas24 » pn paź 12, 2020 12:21
			
			
			
			
			Fajnie, że znalazłam, odpowiedz na swoje pytanie w tym temacie. Mój problem polega natomiast na tym, że 
parujące szyby w czasie zimy utrudniają jazdę, a klima nie nadąża, dlatego szukam sposobu na jej ulepszenie.
					Ostatnio zmieniony śr paź 14, 2020 14:50 przez 
pilas24, łącznie zmieniany 1 raz.
									
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								grg474							
- _
  
- Posty: 5983
- Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
- Lokalizacja: Skarżysko
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: grg474 » wt paź 13, 2020 19:47
			
			
			
			
			jak masz problem z szybami to nie zaszywaj linków do innych stron, tylko napisz o co chodzi - "poprawiłem Twój post "
			
									
									
		
		
				Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
 regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR 

, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5; Audi S3 cabrio
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości