VW Passat B6 2006 2.0 TDI 170hp highline

Chcesz kupić, bądź sprowadzić auto..nie wiesz, które wybrać? Napisz o tym tutaj...

Moderatorzy: palio, jhosef, VIP

doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 9959
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GDA
Auto: SUV
Silnik: DV6F

VW Passat B6 2006 2.0 TDI 170hp highline

Post autor: doggie » śr mar 04, 2020 12:03

Kolega chce jechać oglądać tego passerati. Ten silnik PD moim zdaniem wysokiego ryzyka, nie ma mowy o wymianie dwumasy w DSG, nie ma mowy o wymianach oleju w DSG, rozrząd do wymiany. Ja mu odradzam ale on twierdzi że jest przygotowany na duży pakiet startowy i takie wyposażenie w w takim kolorze jedynie mu odpowiada. Jakieś podpowiedzi? @dreyfus jako uzytkownik B6 liczę na jakąś twoją opinię :hmm:

https://www.otomoto.pl/oferta/volkswage ... CUc0F.html?

Obrazek
Obrazek
Obrazek



Awatar użytkownika
kwadrat
Forum Master
Forum Master
Posty: 1393
Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
Lokalizacja: SC CzęstochoVWa

Re: VW Passat B6 2006 2.0 TDI 170hp highline

Post autor: kwadrat » śr mar 04, 2020 19:54

Taki "normalny" ten Passat, przebieg jest szansa że prawdziwy, z zewnątrz fajnie wygląda,z wyposażenia razi brak multifunkcji. Jesli kolega jest przygotowany na wentualny większy pakiet startowy to według mnie godny zainteresowania


Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
Obrazek
Golf II GT 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus 2.0 TDI cr jest

Awatar użytkownika
dreyfus
Forum Master
Forum Master
Posty: 1177
Rejestracja: ndz sie 23, 2009 09:00
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Re: VW Passat B6 2006 2.0 TDI 170hp highline

Post autor: dreyfus » śr mar 04, 2020 22:50

Przepraszam dopiero zauważyłem temat...
Chce kupić to b6 bo jest hm tanie?
Chciałem mój pokazać ale nie umiem fotki wstawić...
Fotel kierowcy masakra chcesz zrobię zdjęcie jak u mnie wygląda, dla mnie słabe auto... Niech szuka cr z 2010 z białymi zegarami na wypasie będzie zadowolony xD
Ostatnio zmieniony śr mar 04, 2020 23:48 przez dreyfus, łącznie zmieniany 1 raz.




doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 9959
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GDA
Auto: SUV
Silnik: DV6F

Re: VW Passat B6 2006 2.0 TDI 170hp highline

Post autor: doggie » czw mar 05, 2020 22:57

Dzięki za opinie. Jest do wzięcia za 15 + pakiet startowy około 5 tys zł ze strony kupującego oczywiście. 30 tysi jest nieosiągalne ale oczywiście egzemplarze z linków o niebo lepsze



Awatar użytkownika
dreyfus
Forum Master
Forum Master
Posty: 1177
Rejestracja: ndz sie 23, 2009 09:00
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Re: VW Passat B6 2006 2.0 TDI 170hp highline

Post autor: dreyfus » czw mar 05, 2020 23:15

Tak myślałem za tę cenę może to i dobre auto tylko... 15 +5 daje już 20... dołożysz i masz coś lepszego z drugiej strony tak można i do 50 dojechać...ja osobiście bym nie kupił ale chyba mam inne priorytety, zrobiłem dziś zdjęcia mojego środka mogę podesłać niech kolega zobaczy o czym mówiłem.



Pastusiak
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 951
Rejestracja: pt mar 13, 2015 23:56

Re: VW Passat B6 2006 2.0 TDI 170hp highline

Post autor: Pastusiak » pt mar 06, 2020 00:20

Powiedziałbym że odważnie, samochód za 15 tys, wszystko do roboty wyjdzie pewnie z 7-8k ale kto bogatemu zabroni
Nie mówiąc o tym że styrany ten Passat, w środku jakby świnie ktoś woził.



Awatar użytkownika
dreyfus
Forum Master
Forum Master
Posty: 1177
Rejestracja: ndz sie 23, 2009 09:00
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Re: VW Passat B6 2006 2.0 TDI 170hp highline

Post autor: dreyfus » pt mar 06, 2020 08:18

I jee nie wierzę raz w życiu zgodzę się z postem wyżej xD to chyba przy piątku 😁



doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 9959
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GDA
Auto: SUV
Silnik: DV6F

Re: VW Passat B6 2006 2.0 TDI 170hp highline

Post autor: doggie » pt mar 06, 2020 12:50

Pastusiak pisze:
pt mar 06, 2020 00:20
w środku jakby świnie ktoś woził.
Auto ma prawie 350 tys km, skóry są wygniecione, może kierownik miał ciężką doopę, ale bez pęknięć, dziur i plam, jak mają wyglądać - jak z salonu? Wnętrze czyste, tapicerka i kokpit nie porysowane, niestety zdjęcia kiepskiej jakości. Nie wiem gdzie ty tu świnie mógłbyś widzieć. Buda w mojej opinii jest OK, jedynie silnika nie polecam a co za tym idzie ja mu auta nie polecam, szukałbym czegoś na CR



Awatar użytkownika
dreyfus
Forum Master
Forum Master
Posty: 1177
Rejestracja: ndz sie 23, 2009 09:00
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Re: VW Passat B6 2006 2.0 TDI 170hp highline

Post autor: dreyfus » pt mar 06, 2020 13:06

Fotel kierowcy jest masakra to fakt silnik cr jest lepszy to też fakt ale za 15 się nie kupi...



doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 9959
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GDA
Auto: SUV
Silnik: DV6F

Re: VW Passat B6 2006 2.0 TDI 170hp highline

Post autor: doggie » pt mar 06, 2020 13:16

dreyfus pisze:
pt mar 06, 2020 13:06
Fotel kierowcy jest masakra
widziałem gorsze przy magicznych 160kkm :P a tutaj nie wiadomo czy te 333000 też jest prawdziwe



Awatar użytkownika
dreyfus
Forum Master
Forum Master
Posty: 1177
Rejestracja: ndz sie 23, 2009 09:00
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Re: VW Passat B6 2006 2.0 TDI 170hp highline

Post autor: dreyfus » pt mar 06, 2020 13:17

Oczywiście ja mogę wysłać jak wygląda przy 130 :)



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8579
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Re: VW Passat B6 2006 2.0 TDI 170hp highline

Post autor: wesol » pt mar 06, 2020 13:51

Masakra ten pasek. Na siebensie to ja bym nie brał nawet za 5 tys PLN. Niech kupi albo bmm albo jakiegoś 1.9 i choć wirusa sprawi to już będzie zadowolony. 1.9 to pewnie będzie raczej w wersji jakiejś biednej bo tak zazwyczaj bywają.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 9959
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GDA
Auto: SUV
Silnik: DV6F

Re: VW Passat B6 2006 2.0 TDI 170hp highline

Post autor: doggie » pt mar 06, 2020 18:44

@dreyfus dzięki za zdjęcia na mejla



ODPOWIEDZ

Wróć do „Chcę kupić auto”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości