Kącik posiadaczy MK4

Wymiana doświadczeń użytkowników poszczególnych modeli VW.

Moderator: VIP

Awatar użytkownika
Chrzanek`
Forum Master
Forum Master
Posty: 1594
Rejestracja: pt lis 21, 2014 01:56
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Chrzanek` » śr paź 30, 2019 19:34

Właśnie.. Też mnie to zastanawiało. Jak już wymieniać np ten FIS, to mając 1/2 fis, można aplikować pełen FIS?


__________________________________________
Kliknij, a zostaniesz przeniesiony do mojego tematu
Obrazek
1.8t 4motion - R32 body - 213HP - oem+

http://bit.ly/sklep-fm_world
:gora: Mój sklep internetowy :gora:

Awatar użytkownika
mat06
-
-
Posty: 592
Rejestracja: pn maja 18, 2009 21:08
Lokalizacja: Małopolska
Auto: Golf IV
Silnik: AZD

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: mat06 » śr paź 30, 2019 19:41

Niestety nie da się tego tak prosto zrobić :D


Obrazek

Awatar użytkownika
owies
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 931
Rejestracja: pn gru 29, 2008 18:28
Lokalizacja: Olkusz

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: owies » czw paź 31, 2019 18:27

Mam chyba jeszcze z 5 full fisów, jeden jest na prawdę dobry. Większość jeśli nie wszystkie to B5 FL, ale za to immo3. Leżą już przeszło 5 lat xD ...z czasów jak ludzie jeszcze nie potrafili uruchomić stagingu.


Grzana multifunkcja, FIS, Delta 6 + USB w łokciu, Fotochrom z kompasem, Pikowana deska, PDC
ThermoTop E, Xen, Gwint, 312 heble, Thule, mało mocy, dużo rdzy i trochę zadrapań...

liteon0
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 379
Rejestracja: ndz sie 21, 2011 00:44

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: liteon0 » czw paź 31, 2019 22:00

Hejka, koledzy potrzebuję Waszej pomocy. Dzisiaj zauważyłem wyciek "ropy" z pompy. Nie jest to duży wyciek, ale zaczyna się powoli przesączać. Wyciek najprawdopodobniej jest spod tej dużej śruby (zaznaczone na foto, zdjęcie zapożyczone). Co tam jest? Jakaś uszczelka/oring? Czy to jakaś poważniejsza sprawa?

Obrazek


ALH + 205 + chip

lg1984
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 360
Rejestracja: czw kwie 05, 2012 20:16

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: lg1984 » czw paź 31, 2019 23:14

Tam jest oring, ale nie wiem jakich wymiarów/jaki nr. Wyjmij i dobierzesz w sklepie, tylko może być problem z wykręceniem bo ta śruba jest trójkątna



Awatar użytkownika
TerrySound
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 967
Rejestracja: pn lut 27, 2012 22:19
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: Mk4
Silnik: 3.2

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: TerrySound » sob lis 02, 2019 11:38

Kilka lat temu wymieniałem w golfie 4 3d moduł komfortu z 1-wtyczkowego 1J0 na 2-wtyczkowy 1C0 a licznik 1/2 fis immo3 i wszystko działało poprawnie.
Niedawno wymieniłem licznik na full fis immo3 i po tym zabiegu błędnie pokazuje otwarcie drzwi.
Mianowicie po otwarciu lewych drzwi na fisie pokazuje otwarcie prawych drzwi i na odwrót po otwarciu prawych drzwi pokazuje na fisie lewe drzwi.

Wie ktoś może na jakie kodowanie zmienić w module komfortu zeby pokazywało prawidłowo otwarcie drzwi?

Czy moze wystarczy w kodowaniu dodać
+128 - pojazd z kierownicą po lewej stronie?


Mein Golf MK4 R32
Obrazek

Awatar użytkownika
sebekgolf
Forum Master
Forum Master
Posty: 1909
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: sebekgolf » sob lis 02, 2019 12:01

Może to ci nieco podpowie. Auta w wersji na UK mają pokrosowane kable względem tych na rynek kontynentalny. Pytanie jakie masz kodowanie w module. Najprawdopodobniej moduł będziesz miał z kodowaniem na UK. Spróbuj zmienić tak jak piszesz i najprawdopodobniej problem zniknie.


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19207
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Qto » sob lis 02, 2019 17:10

Moduł z angola i moim zdaniem nie obejdzie się bez edycji eepromu. Gdzie znalazłeś takie kodowanie?

Kabelkami nic się nie zrobi w tym przypadku bo informacje ida po CAN...mało tego drzwi przednie nie są rozróżniane przez sterownik jako prawe i lewe...A jako kierowcy i pasażera.



Awatar użytkownika
owies
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 931
Rejestracja: pn gru 29, 2008 18:28
Lokalizacja: Olkusz

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: owies » sob lis 02, 2019 22:38

A jaki masz wsad i kodowanie w obecnym liczniku?


Grzana multifunkcja, FIS, Delta 6 + USB w łokciu, Fotochrom z kompasem, Pikowana deska, PDC
ThermoTop E, Xen, Gwint, 312 heble, Thule, mało mocy, dużo rdzy i trochę zadrapań...

Awatar użytkownika
sebekgolf
Forum Master
Forum Master
Posty: 1909
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: sebekgolf » pn lis 04, 2019 11:31

Ahhh kurde zapomniałem że mówimy o mikrostykach. Na pewno są krosowane z Airbagów jak i z climatronica. Mój błąd. Sorki za zamieszanie...

Co do mikrostyków, spróbowałbym ze zmianą kodowania bo to nic nie kosztuje. Pytanie czy sterowniki drzwi UK i nasze różnią się wsadami ( bo na pewno same sterowniki nie są zamienne bo te po stronie kierowcy są bardziej rozbudowane czy to wersja na UK czy na nasz rynek względem drzwi pasażera).

W sumie zastanawia mnie jak się przedstawiają sterowniki drzwi w sieci ( czy ramka drzwi kierowcy na rynek UK i nasz jest taka sama).


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19207
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Qto » pn lis 04, 2019 20:22

podnośniki szyb mają taki sam kształt ale nitonakrętki wstawione w innych miejscach - różnice w przykręcaniu tapicerek kierowcy i pasażera w przypadku elektrycznych szyb (z korbkami są identyczne). Miejsca na nitonakrętki są zaznaczone także angielskie podnośniki można łatwo przerobić - sam mam u siebie angliki obecnie. Sterowniki też można przerobić (była nawet gdzieś fotoporada grega)...jednak w przypadku zwykłych silniczków mija się to z celem (chyba że mamy akurat leżeć angliki)...natomiast pod składane lustra można dłubać aczkolwiek ja nie miałem problemu ze znalezieniem takich silniczków zarówno 1J jak 1C.



Awatar użytkownika
sebekgolf
Forum Master
Forum Master
Posty: 1909
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: sebekgolf » pn lis 04, 2019 21:45

To że mają ten sam kształt to ja wiem, mój gofer był anglikiem, sam nim na kołach w 2011 przyjechałem ze Złombola jako drugim samochodem ( pojechaliśmy 1 a wróciliśmy na 2 auta). Z tego co pamiętam to od tak modułów w drzwiach przednich nie dało się zamienić stronami. Były jeszcze jaja ze sterowaniem lustrami i coś jeszcze ale już nie pamiętam co. Sporo nad tym przysiedziałem ale finalnie wszystko działa jak powinno.


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

Awatar użytkownika
Garrison
Forum Master
Forum Master
Posty: 1454
Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Octavia 1Z3
Silnik: BXE

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Garrison » ndz lis 10, 2019 21:50

Majstry, potrzebuję ogarnąć pewien temat. Rozchodzi się o Golfa 4 ASZ, w którym został wymieniony licznik VDO immo3 na drugi VDO immo3 z przepisaniem vin, kodu, pinu i numeru immobilizera w eepromie. Wszystko pięknie grało, aż dziś auto zdechło na trasie - przy próbie odpalenia kontrolka immo i duszenie silnika chwilę po odpaleniu. Włożony stary licznik - nie gada. Włożony nowy i komunikat immo już nie wyskakuje, a silnik kręci i nie łapie. Drogą dedukcji doszliśmy do wniosku, że pompa paliwa w baku siadła (nie wydaje dźwięków, na krótko nie chodzi, przy włączeniu jej VCDSem słychać było tylko przekaźnik, w przewodach susza). Czy pompy w Golfach były tak połączone z immo, że ich usterka mogła się objawić komunikatem ww. immo na zegarach? Próbuję znaleźć powiązanie.



Awatar użytkownika
oxine
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: śr lis 26, 2008 17:43
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: asz+

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: oxine » ndz lis 10, 2019 22:50

Garrison też jestem Ciekawy- :-(



ODPOWIEDZ

Wróć do „Kąciki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości