Golf Plus do 20000
Moderatorzy: palio, jhosef, VIP
- doggie
- V.I.P. 
- Posty: 10606
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Re: Golf Plus do 20000
Z olejem to prawda bo taki system i to nie tylko u Niemców, poza tym wszędzie indziej idzie oryginał a nie jak u nas jakieś wymysły typu 4max czy Qpak. Jeśli chodzi o serwisowanie w ASO to Niemców i Skandynawów nikt nie przebije 
Piszesz Niemcy, myślisz że u Holendrów Belgów jest inaczej? Pełen serwis. Nie wspominam o Włochach czy Francuzach, którzy zapominają serwisować auto
			
									
									Piszesz Niemcy, myślisz że u Holendrów Belgów jest inaczej? Pełen serwis. Nie wspominam o Włochach czy Francuzach, którzy zapominają serwisować auto
Re: Golf Plus do 20000
Nie, nie, nie. Niemcy teraz tez kupuja tanioche w internecie, powstalo wiele niezaleznych warsztatow ze wschodnimi korzeniami i nawykami pracydoggie pisze:Z olejem to prawda ale wszędzie indziej idzie oryginał a nie jak u nas jakieś wymysły typu 4max czy Qpak

- doggie
- V.I.P. 
- Posty: 10606
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Re: Golf Plus do 20000
Moje auta zawsze miały i mają pełen serwis w ASO czy to Niemczech czy w Belgii a to czym piszesz to osobiście się z tym nie spotkałem aczkolwiek nie zaprzeczam, możliwe że tak jest. Jak kupujesz auto w DE które ledwo co skończyło okres gwarancji to nie ma opcji aby było na zamiennikach, może po gwarancji się tak dzieje
			
									
									Re: Golf Plus do 20000
Nie wszyscy sciagaja prawie nowe samochody, statystyki sa zatrwazajacedoggie pisze:Moje auta zawsze miały i mają pełen serwis w ASO czy to Niemczech czy w Belgii a to czym piszesz to osobiście się z tym nie spotkałem aczkolwiek nie zaprzeczam, możliwe że tak jest. Jak kupujesz auto w DE które ledwo co skończyło okres gwarancji to nie ma opcji aby było na zamiennikach, może po gwarancji się tak dzieje

Re: Golf Plus do 20000
No to 5W40 502.00 bez normy ACEA C3 czy ACEA A3/B4??doggie pisze: ↑sob lis 10, 2018 09:29Do tego silnika lej 5W40 502.00 bez normy ACEA C3 bo szkoda silnika tylko ACEA A3/B4
Z jednej strony to dobrze, przynajmniej można kupić dobre auto, bo takie 200 tkm u nich jest niejednokrotnie w lepszym stanie niż u nas z przebiegiem o połowę mniejszym. Tam każde auto jest serwisowane, u nas niekoniecznie a także niekoniecznie na porządnych tailach bo liczy się cena, niska cena
Jakiś konkretnej firmy, dokładny symbol firmy?
- doggie
- V.I.P. 
- Posty: 10606
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Re: Golf Plus do 20000
zgadza się, trzeba po prostu chcieć nie dać się oszukać i umieć nie dać się oszukać
uproszczę - stosuj oleje z normą 502.00 5W40 ACEA A3/B4
przykład:
https://www.ravenol.pl/oleje-silnikowe- ... 90117.html
ten również
https://www.millersoils.pl/produkty/tri ... synthetic/
Re: Golf Plus do 20000
Przestać wierzyć w bajki i szukać nowego fabrycznego stanu w 15 letnim aucie za 15-20 tysięcy...
			
									
									Re: Golf Plus do 20000
Witam, 
też chciałem kopić plusa w benzynie(bo głownie do miasta) tylko wybór silników jest słaby i wziąłbym 1.9TDI i mam takie pytania;
czy 1.9 105km ma DPF?
do ilu km można zrobić rozsądnego chipa oraz ile to kosztuje?
ewentualnie jaki kod silnika jest ok a jakiego unikać?
pytania może trochę lamerskie ale nie miałem jeszcze VV
			
									
									też chciałem kopić plusa w benzynie(bo głownie do miasta) tylko wybór silników jest słaby i wziąłbym 1.9TDI i mam takie pytania;
czy 1.9 105km ma DPF?
do ilu km można zrobić rozsądnego chipa oraz ile to kosztuje?
ewentualnie jaki kod silnika jest ok a jakiego unikać?
pytania może trochę lamerskie ale nie miałem jeszcze VV
- doggie
- V.I.P. 
- Posty: 10606
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Re: Golf Plus do 20000
Nie wszystkie 1.9 TDI mają DPF, ma go tylko BLS, z kolei BXE z lat modelowych 2007/08 mają problem z panewkami aczkolwiek nie wszystkie. W początkowych rocznikach nie było ani BLS ani BXE
W zależności od kondycji silnika chip średnio na 140-145hp, czip to pojęcie potoczne bo tylko zmienia się soft bez wszczepiania chipa jak to miało kiedyś miejsce, oczywiście zaraz pojawią się głosy że można więcej, może i można tylko po co.
			
									
									W zależności od kondycji silnika chip średnio na 140-145hp, czip to pojęcie potoczne bo tylko zmienia się soft bez wszczepiania chipa jak to miało kiedyś miejsce, oczywiście zaraz pojawią się głosy że można więcej, może i można tylko po co.
Re: Golf Plus do 20000
A wybór ropniaków jest taki bogaty?:) odpowiedz sobie jak chcesz auto użytkować bo jak po 4 km w mieście non stop to raczej dizel odpada jak dla mnie...
Re: Golf Plus do 20000
Mój ojciec jeździ dieslem po 3km od 10lat tym samym i nic złego nie wydarzyło się. Nie ma oczywiście DPFu. Dwa razy musiałem  poruszać bo geometria turbo stanęła
 poruszać bo geometria turbo stanęła 
			
									
									 poruszać bo geometria turbo stanęła
 poruszać bo geometria turbo stanęła 
Re: Golf Plus do 20000
Mnie bardziej chodziło o komfort użytkowania masz taką pogodę jak teraz przejedź 3 km bena i tyle samo na ropie jaką masz temperaturę w aucie przed końcem jazdy w obu autach?
			
									
									Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości





