A z 6R, ale z inną końcówką nie podejdzie? A są jakieś pokrętła do wyglądają jak te z polo 6R i wejdą do golfa iv?majster heniek pisze: ↑wt cze 19, 2018 16:59pokrętła klimy są mniejszej średnicy tylko rzeżba , włącznik z 6R szukaj z końcową literą F
Kącik posiadaczy MK4
Moderator: VIP
- 
				kewinpol
- Gadatliwa bestia 
- Posty: 708
- Rejestracja: czw mar 09, 2017 16:16
- Lokalizacja: Katowice/Zabrze
- Auto: Volkswagen Golf
Re: Kącik posiadaczy MK4
Zapraszam na mój kanał Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCNuJ25 ... cWH_n8QIjQ
						Re: Kącik posiadaczy MK4
Panowie taka sytuacja: golf został na włączonych światłach, akumulator oczywiście padł. I teraz nie idzie go otworzyć z kluczyka, przekręcam zamek i jest jakaś blokada, ten "dzyndzel" w drzwiach tylko lekko się unosi. Dlaczego? Tak to działa, że do odryglowania potrzeba prądu?
			
									
									Re: Kącik posiadaczy MK4
Ja u siebie kiedyś miałem zaryglowane drzwi, aku wyjęty i normalnie drzwi od kierowcy otworzylem kluczykiem
			
													
					Ostatnio zmieniony śr cze 20, 2018 11:30 przez liteon0, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									ALH + 205 + chip
						Re: Kącik posiadaczy MK4
Od pasażera to mam akurat wkładkę uszkodzoną i klucz nie wchodzi...
No nic, wyczytałem, że to tzw. deadlock i bez prądu nie pójdzie. Spróbuję podać przez lampkę oświetlenia tablicy rejestracyjnej.
			
									
									No nic, wyczytałem, że to tzw. deadlock i bez prądu nie pójdzie. Spróbuję podać przez lampkę oświetlenia tablicy rejestracyjnej.
Re: Kącik posiadaczy MK4
A przez bagażnik? Jeszcze możesz próbować podłączyć prostownik do alternatora ale to będziesz musiał osłonę silnika zdjąćlwlw pisze:Panowie taka sytuacja: golf został na włączonych światłach, akumulator oczywiście padł. I teraz nie idzie go otworzyć z kluczyka, przekręcam zamek i jest jakaś blokada, ten "dzyndzel" w drzwiach tylko lekko się unosi. Dlaczego? Tak to działa, że do odryglowania potrzeba prądu?
Wysłane z mojego LEX820 przy użyciu Tapatalka
- majster heniek
- Forumowy spamer :) 
- Posty: 2156
- Rejestracja: ndz kwie 09, 2006 11:04
- Lokalizacja: Głuchołazy
- Auto: Jest
- Silnik: też
Re: Kącik posiadaczy MK4
tu masz o włącznikach viewtopic.php?f=23&t=592546kewinpol pisze: ↑wt cze 19, 2018 23:44A z 6R, ale z inną końcówką nie podejdzie? A są jakieś pokrętła do wyglądają jak te z polo 6R i wejdą do golfa iv?majster heniek pisze: ↑wt cze 19, 2018 16:59pokrętła klimy są mniejszej średnicy tylko rzeżba , włącznik z 6R szukaj z końcową literą F
tu masz o pokrętłach klimy viewtopic.php?f=143&t=518860
Re: Kącik posiadaczy MK4
No to tak. Przez bagażnik też nie mogę, bo problem z wkładką jak i w drzwiach pasażera.
Dobry sposób to odkręcić lampkę oświetlenia tablicy rejestracyjnej i tam podać +12V z zewnętrznego akumulatora lub prostownika. To zadziała jedynie wtedy jeśli mamy włączone światła, napięcie z lampki przez wyłącznik podamy na akumulator. Jeszcze łatwiej gdy jest hak i gniazdo przyczepy. Tylko jest jedno ALE... Przecież w obwodzie świateł pozycyjnych jest jeszcze bezpiecznik. Całe 5A... A głęboko rozładowany akumulator na dzień dobry "łyknie" kilkanaście albo i kilkadziesiąt A jeśli źródło pozwoli... plus jakieś "drobne" na światła pozycyjne. Tak więc podpięcie akumulatora czy dobrego prostownika powoduje na dzień dobry przepalenie bezpiecznika świateł pozycyjnych i koniec zabawy. I tak też stało się u mnie. Nie pomyślałem o tym zawczasu, bo można dać w szereg rezystor z 10 ohm albo choćby żarówkę.
Do alternarora jest zbyt słaby dostęp od dołu.
No to pozostaje podać +12V na rozrusznik. Tylko, że podnośnik w samochodzie, do którego nie można się dostać... A trzeba zdjąć dolną osłonę silnika, więc przydałoby się jakoś furę podnieść. Po pożyczeniu podnośnika i zdjęciu osłony dostęp do rozrusznika w ALH bardzo dobry. Dajemy +12V z prostownika i otwieramy normalnie auto pilotem. Mogłem tak od razu zamiast tracić czas na podłączanie się do lampki tablicy rejestracyjnej...
Muszę w końcu ogarnąć zamek kierowcy żeby brzęczyk pozostawionych świateł działał

- 
				kewinpol
- Gadatliwa bestia 
- Posty: 708
- Rejestracja: czw mar 09, 2017 16:16
- Lokalizacja: Katowice/Zabrze
- Auto: Volkswagen Golf
Re: Kącik posiadaczy MK4
Po przejrzeniu tematu z włącznikiem świateł z polo 6R, wywnioskowałem, że muszę szukać przełącznika z końcówką G lub J, bo też mam takie same oznaczenia na moim starym golfowym przełączniku. Jednak z tego co myślę, to bardziej muszę szukać oznaczenia G, bo nie mam świateł do jazdy dziennej, a ten z końcówką J raczej jest do siwiałem dziennych czy źle rozumiem?majster heniek pisze: ↑śr cze 20, 2018 17:18tu masz o włącznikach viewtopic.php?f=23&t=592546kewinpol pisze: ↑wt cze 19, 2018 23:44A z 6R, ale z inną końcówką nie podejdzie? A są jakieś pokrętła do wyglądają jak te z polo 6R i wejdą do golfa iv?majster heniek pisze: ↑wt cze 19, 2018 16:59pokrętła klimy są mniejszej średnicy tylko rzeżba , włącznik z 6R szukaj z końcową literą F
tu masz o pokrętłach klimy viewtopic.php?f=143&t=518860
Zapraszam na mój kanał Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCNuJ25 ... cWH_n8QIjQ
						- Qto
- _ 
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Re: Kącik posiadaczy MK4
Jakbyś się podłączył pod kabelek czerwony, to jest tam przekrój 2.5mm kwadrat i bezpiecznik 30A.lwlw pisze: ↑śr cze 20, 2018 20:54Jeszcze łatwiej gdy jest hak i gniazdo przyczepy. Tylko jest jedno ALE... Przecież w obwodzie świateł pozycyjnych jest jeszcze bezpiecznik. Całe 5A... A głęboko rozładowany akumulator na dzień dobry "łyknie" kilkanaście albo i kilkadziesiąt A jeśli źródło pozwoli... plus jakieś "drobne" na światła pozycyjne. Tak więc podpięcie akumulatora czy dobrego prostownika powoduje na dzień dobry przepalenie bezpiecznika świateł pozycyjnych i koniec zabawy. I tak też stało się u mnie. Nie pomyślałem o tym zawczasu, bo można dać w szereg rezystor z 10 ohm albo choćby żarówkę.
- sebekgolf
- Forumowy spamer :) 
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Re: Kącik posiadaczy MK4
Jak chcesz przez bezpiecznik 5A puszczać prąd, to po prostu podepnij drugi akumulator przez jakieś obciążenie szeregowo ( żarówkę np.) Spadnie prąd, nie upalisz bezpiecznika a może elektronika pozwoli na rozblokowanie drzwi. Wystarczy, że uzyskasz jakieś 7V na instalacji i moduł komfortu powinien już zaskoczyć.lwlw pisze: ↑śr cze 20, 2018 20:54No to tak. Przez bagażnik też nie mogę, bo problem z wkładką jak i w drzwiach pasażera.
Dobry sposób to odkręcić lampkę oświetlenia tablicy rejestracyjnej i tam podać +12V z zewnętrznego akumulatora lub prostownika. To zadziała jedynie wtedy jeśli mamy włączone światła, napięcie z lampki przez wyłącznik podamy na akumulator. Jeszcze łatwiej gdy jest hak i gniazdo przyczepy. Tylko jest jedno ALE... Przecież w obwodzie świateł pozycyjnych jest jeszcze bezpiecznik. Całe 5A... A głęboko rozładowany akumulator na dzień dobry "łyknie" kilkanaście albo i kilkadziesiąt A jeśli źródło pozwoli... plus jakieś "drobne" na światła pozycyjne. Tak więc podpięcie akumulatora czy dobrego prostownika powoduje na dzień dobry przepalenie bezpiecznika świateł pozycyjnych i koniec zabawy. I tak też stało się u mnie. Nie pomyślałem o tym zawczasu, bo można dać w szereg rezystor z 10 ohm albo choćby żarówkę.
Do alternarora jest zbyt słaby dostęp od dołu.
No to pozostaje podać +12V na rozrusznik. Tylko, że podnośnik w samochodzie, do którego nie można się dostać... A trzeba zdjąć dolną osłonę silnika, więc przydałoby się jakoś furę podnieść. Po pożyczeniu podnośnika i zdjęciu osłony dostęp do rozrusznika w ALH bardzo dobry. Dajemy +12V z prostownika i otwieramy normalnie auto pilotem. Mogłem tak od razu zamiast tracić czas na podłączanie się do lampki tablicy rejestracyjnej...
Muszę w końcu ogarnąć zamek kierowcy żeby brzęczyk pozostawionych świateł działał
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc  R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
						Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
- Qto
- _ 
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Re: Kącik posiadaczy MK4
może ma ktoś seryjną mapę do ASZ lub ARL? 
Podpowiedzcie co zrobić z wydechem... Obecnie mam downpipe 2,25" z nierdzewki i druga część wydechu fabryka z tłumikiem, który prosi się o wymianę.
Na razie muszę zrobić drugą cześć wydechu...a pierwszą jeszcze w przyszłości się zajmę bo musi wpaść katalizator.
1. Zrobić drugą część 2,25" i później założyć katalizator w pierwszej części?
2. Zrobić drugą cześć 2,5" i później przerobić przód na 2,5 lub 2,75" oraz dodać katalizator? ...a może w 3" iść?
Moc końcowa nie będzie większa niż 260KM. Katalizator musi być...nie chcę aby wydech męczył mnie w trasach po 2000km w jedną mańkę Może do tej drugiej części założyć jakiś tłumik...jeśli tak, to jaki? Jaki katalizator? Wiadomo, że jakiś "sportowy"...ale macie coś sprawdzonego? Nie musi to jakoś rewelacyjnie spełniać roli kata - ma być puszka i nie ma jakoś drastycznie blokować spalin.
  Może do tej drugiej części założyć jakiś tłumik...jeśli tak, to jaki? Jaki katalizator? Wiadomo, że jakiś "sportowy"...ale macie coś sprawdzonego? Nie musi to jakoś rewelacyjnie spełniać roli kata - ma być puszka i nie ma jakoś drastycznie blokować spalin.
Sporo ludzi lata na pełnym przelocie...fajnie to brzmi jak na diesla...ale nie wiem jak w długiej trasie np lecąc przez całe Niemcy mając dwa złote na budziku
			
									
									Podpowiedzcie co zrobić z wydechem... Obecnie mam downpipe 2,25" z nierdzewki i druga część wydechu fabryka z tłumikiem, który prosi się o wymianę.
Na razie muszę zrobić drugą cześć wydechu...a pierwszą jeszcze w przyszłości się zajmę bo musi wpaść katalizator.
1. Zrobić drugą część 2,25" i później założyć katalizator w pierwszej części?
2. Zrobić drugą cześć 2,5" i później przerobić przód na 2,5 lub 2,75" oraz dodać katalizator? ...a może w 3" iść?
Moc końcowa nie będzie większa niż 260KM. Katalizator musi być...nie chcę aby wydech męczył mnie w trasach po 2000km w jedną mańkę
 Może do tej drugiej części założyć jakiś tłumik...jeśli tak, to jaki? Jaki katalizator? Wiadomo, że jakiś "sportowy"...ale macie coś sprawdzonego? Nie musi to jakoś rewelacyjnie spełniać roli kata - ma być puszka i nie ma jakoś drastycznie blokować spalin.
  Może do tej drugiej części założyć jakiś tłumik...jeśli tak, to jaki? Jaki katalizator? Wiadomo, że jakiś "sportowy"...ale macie coś sprawdzonego? Nie musi to jakoś rewelacyjnie spełniać roli kata - ma być puszka i nie ma jakoś drastycznie blokować spalin.Sporo ludzi lata na pełnym przelocie...fajnie to brzmi jak na diesla...ale nie wiem jak w długiej trasie np lecąc przez całe Niemcy mając dwa złote na budziku

Re: Kącik posiadaczy MK4
Siema, mk4 2.8 aue check błąd 17841 pompa wtórnego powietrza auto nie zbiera się dobrze, strzeli sobie tak jakby miał za bogatą mieszankę - jeśli dobrze rozumiem to ta klapa w kolektorze powinna sie zamknąć po jakimś tam czasie którą steruje pompa( a jest cały czas otwarta, dopiero jak zgaszę auto to wraca) - błąd wskazuje na przekaźnik gdzie mam go szukać?
			
									
									Kupię:
- Wahacze regulowane do 4motion
- Gwint 4 motion
Moje MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=579960" onclick="window.open(this.href);return false;
						- Wahacze regulowane do 4motion
- Gwint 4 motion
Moje MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=579960" onclick="window.open(this.href);return false;
- 
				kewinpol
- Gadatliwa bestia 
- Posty: 708
- Rejestracja: czw mar 09, 2017 16:16
- Lokalizacja: Katowice/Zabrze
- Auto: Volkswagen Golf
Re: Kącik posiadaczy MK4
Hej, wreszcie wiem skąd dostaje mi się woda do wnętrza. Dzisiaj zdemontowałem całą wykładzinę i zauważyłem, że w kilku miejscach z tyłu za fotelami mam małe dziurki, z przodu po stronie pasażera, już ktoś chyba kleił podłogę, bo jest tam taka masa, którą widać na foto. Natomiast z przodu po stronie kierowcy woda wlewa się w tylnym lewym rogu i teraz nie wiem czy też jest dziurka czy to problem brakujących gumowych zaślepek? Wygląda tak jak na foto. Jest tragedia czy nie? Jak to najlepiej naprawić? Jeśli chodzi o te gumowe zaślepki od spodu to mógłbym je wymienić, oczyściłbym blachę wokół zaślepek gumowych w podwoziu jakimś papierem ściernym potem nowe kapsle i na przykład popryskać te kapsle barankiem. Było by ok? W załączniku zdjęcia: http://pokazywarka.pl/zxoqjk/
			
									
									Zapraszam na mój kanał Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCNuJ25 ... cWH_n8QIjQ
						- Garrison
- Forum Master 
- Posty: 1450
- Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Leon 5F Xperience
- Silnik: CZCA
Re: Kącik posiadaczy MK4
Pany, jak to jest z wymianą wtrysków w TDI VP? Przy wymianie seryjnych wtryskiwaczy na .216 WZM (bo na takie bym się pokusił) wymagana jest korekcja softu? Na którymś z forum Audi były podzielone zdania.
			
									
									Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości







