Jak w temacie, zdecydowałem się na Golfa IV, chcę auto pod LPG, lub już z zamontowanym LPG, dlatego wybrałem silniki 8 zaworowe. Proste i niezawodne, tak wyczytałem...
Wole stare, proste i sprawdzone konstrukcje, mógłbym za uto dać i 16tys. Ale jakoś nie mam zaufania do nowszych aut. Aktualne mamy Toyotą E9 z 1990r. ale z racji bezpieczeństwa, chce coś co ma minimum 4 gwiazdki NCAP.
Autem jeździć będzie żona 10tys. rocznie głownie miasto, przejazdy po 7-10km.
Potrzebuje auto 5 drzwiowe z isofix, atutem będzie automatyczna klima, ale może jej w ogóle nie być, wskazane grzane lusterka.
Po przejrzeniu dostępnych ofert w necie, widzę, że można już coś dostać od 6tys. ale nie chce też bubla.
Najbardziej skupiło moje uwagę to ogłoszenie:
https://www.otomoto.pl/oferta/volkswage ... b8f600e310" onclick="window.open(this.href);return false;
Czy możecie się coś wypowiedzieć w temacie tego konkretnego egzemplarza, jak i ogólnie w kwestii mojego wyboru?
A może ktoś ma akurat swoje na sprzedaż spełniające te kryteria
 :D
:D




 
 
 To nie długo składanych lusterek będziesz szukać ale klima niekonieczna. Nawet jeśli klimy nie chcesz to chociaż szukaj manualnej - bez tego auta tak łatwo nie sprzedaż, bo dzisiaj to byle Astra G czy Focus za 4-5 tys mają "AC", jak dla mnie climatronic w tym budżecie fajna rzecz, ładnie można sobie ustawić, nie hałasuje na pierwszych siłach nadmuchu jak pierwszy bieg w manualnej itd. To nawet jest dobra opcja pod kątem parowania szyb i ogólnego ustawiania temperatury.
  To nie długo składanych lusterek będziesz szukać ale klima niekonieczna. Nawet jeśli klimy nie chcesz to chociaż szukaj manualnej - bez tego auta tak łatwo nie sprzedaż, bo dzisiaj to byle Astra G czy Focus za 4-5 tys mają "AC", jak dla mnie climatronic w tym budżecie fajna rzecz, ładnie można sobie ustawić, nie hałasuje na pierwszych siłach nadmuchu jak pierwszy bieg w manualnej itd. To nawet jest dobra opcja pod kątem parowania szyb i ogólnego ustawiania temperatury.


 
 



