Bypass valve (zawór zwrotny)
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Bypass valve (zawór zwrotny)
Siema. Ma ktos może zawór zwrotny tzw. bypass valve ktory montuje sie na przewodzie od silniczka krokowego? Potrzebował bym rysunek tech., ewentulnie odkupił bym taki zaworek no chyba ze byłby ktos tak dobry i by pozyczył taki zaworek zebym mogl go sobie zwymiarować. Same wymiary to w sumie nic bo przypuszczam ze jest tam rowniez jakaś spręzyna i kulka wiec to tez potrzebowal bym pomierzyć, średnice przelotu, średnicę kulki, twardość sprężyny itp.
Z gory dzieki i czekam na info
Z gory dzieki i czekam na info
[url=http://www.wagenstyle.pl/titek.html][img]http://img688.imageshack.us/img688/2713/47322548kopia.gif[/img][/url]
Bypass valve (zawór zwrotny)
Prościej można zrobić.Krokowy jest wpięty w rurę powrotu powietrza do G.Wystarczy go odpiąć z powrotu kruciec na powrocie zaślepić i wpiąć w dolot w rurę przed kolankiem co idzie do przepustnicy.Sprawdzone rozwiązanie.
3 x PG było
czas na VR6+ obecnie corrado 2.8 24V BDE.Za jakiś czas r32.
czas na VR6+ obecnie corrado 2.8 24V BDE.Za jakiś czas r32.
Bypass valve (zawór zwrotny)
Mozna jeszcze prosciej. Wyjac calkowicie. Widze dalej w modzie sa te przerobki ktore moga skonczyc sie katastrofą
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Bypass valve (zawór zwrotny)
Slyszalem że da sie tez to w kompie ogarnąć zeby krokowy nie upuszczał niepotrzebnie boosta ale to nie potwierdzone info. Wolał bym zamontować zawór ale ostatecznie bede kombinował cos innego.
RasPL
A ja widze że ty tylko negujesz kazdy pomysł, kazde pytanie. Jak pytałem w innym poście o chlodnice wody pod IC z rallye to tez standardowo musiales pocisnąć o IC z Rallye zebym go zmienił a nie po to go zakładałem zeby go zmieniać z powodu twojego "widzi mi sie". A w tym.przypadku nie pytalem czy to ma sens i co uważasz na ten temat tylko prosiłem o pomoc w sprawie budowy zaworu. Pozdrawiam
RasPL
A ja widze że ty tylko negujesz kazdy pomysł, kazde pytanie. Jak pytałem w innym poście o chlodnice wody pod IC z rallye to tez standardowo musiales pocisnąć o IC z Rallye zebym go zmienił a nie po to go zakładałem zeby go zmieniać z powodu twojego "widzi mi sie". A w tym.przypadku nie pytalem czy to ma sens i co uważasz na ten temat tylko prosiłem o pomoc w sprawie budowy zaworu. Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony ndz sty 15, 2017 16:07 przez TiTeK, łącznie zmieniany 2 razy.
[url=http://www.wagenstyle.pl/titek.html][img]http://img688.imageshack.us/img688/2713/47322548kopia.gif[/img][/url]
Bypass valve (zawór zwrotny)
No da sie. Ale zabezpieczen bym nie usuwal.
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Bypass valve (zawór zwrotny)
RasPL napisz kiedy to zabezpieczenie działa.
O wpięciu krokowca w dolot wyczytałem na amerykańskim forum.Jakieś 8 lat temu zrobiłem taki zabieg i na zdrowym kompresorze po rozwiercie uzyskałem 1.2 bara na seryjnym kole pasowym.
Owszem można to programowo zrobić.
O wpięciu krokowca w dolot wyczytałem na amerykańskim forum.Jakieś 8 lat temu zrobiłem taki zabieg i na zdrowym kompresorze po rozwiercie uzyskałem 1.2 bara na seryjnym kole pasowym.
Owszem można to programowo zrobić.
3 x PG było
czas na VR6+ obecnie corrado 2.8 24V BDE.Za jakiś czas r32.
czas na VR6+ obecnie corrado 2.8 24V BDE.Za jakiś czas r32.
Bypass valve (zawór zwrotny)
Przy stuku jezeli cofanie zaplonu nie pomoze. TiTek rob co chcesz znowu upalisz jaki tlok czy moze zawor sie odlepi A ja bede przeciez negowal wciaz.
Wy chcecie osiagnac by przy dojsciu do max cisnienia nie zaczynalo silniczkiem upuszczac i tym samym wywalacie zabezpieczenie krore widocznie po cos ktos tam ustawil. Chyba ze uwazacie ze ten digi potrafi precyzyjnie trzymac zaplon wiec rozumie.
Jakie egt i afr masz przy pelnym bucie po tak 30s jazdy ?
Wy chcecie osiagnac by przy dojsciu do max cisnienia nie zaczynalo silniczkiem upuszczac i tym samym wywalacie zabezpieczenie krore widocznie po cos ktos tam ustawil. Chyba ze uwazacie ze ten digi potrafi precyzyjnie trzymac zaplon wiec rozumie.
Jakie egt i afr masz przy pelnym bucie po tak 30s jazdy ?
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Bypass valve (zawór zwrotny)
Digifant upuszcza krokowym boost do 0,4 bara jak coś w całym "systemie" jest nie tak ,a także przed samą odcinką.Tłoki w pg potrafią leciec od wielu innych czynników.
3 x PG było
czas na VR6+ obecnie corrado 2.8 24V BDE.Za jakiś czas r32.
czas na VR6+ obecnie corrado 2.8 24V BDE.Za jakiś czas r32.
Bypass valve (zawór zwrotny)
Bo takie ma mapy jak ja zmienisz to nie upusci nic. Jedna jest jak wszystko jest ok a druga awaryjna.
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości