Kącik posiadaczy MK4

Wymiana doświadczeń użytkowników poszczególnych modeli VW.

Moderator: VIP

Awatar użytkownika
peppa_814
Czerwony Diabeł
Czerwony Diabeł
Posty: 3016
Rejestracja: ndz sty 30, 2011 17:23

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: peppa_814 » pn gru 12, 2016 21:13

Właśnie widzę. :jaja:



Adik 4
_
_
Posty: 356
Rejestracja: sob paź 11, 2008 19:57
Lokalizacja: Zagłębie

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Adik 4 » pn gru 12, 2016 21:21

peppa_814 pisze:Właśnie widzę. :jaja:
No co ?
Cisza i tyle :hmm:



Awatar użytkownika
Garrison
Forum Master
Forum Master
Posty: 1461
Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Octavia 1Z3
Silnik: BXE

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Garrison » wt gru 13, 2016 00:42

To pośpiewajmy! :)

Jaki tu spokój! Na na na!

Btw. zdarza Wam się śpiewać w aucie?



Awatar użytkownika
joseph82
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 1476
Rejestracja: pn sty 09, 2012 21:09
Lokalizacja: CTU

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: joseph82 » wt gru 13, 2016 01:14

nie, ale zdarza się pograć na nerwach lub zębach :satan:


meine Golf LW5Z 3D AJM http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=442730" onclick="window.open(this.href);return false;

dany_47
Forum Master
Forum Master
Posty: 1002
Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: dany_47 » wt gru 13, 2016 09:52

to jak z motocyklami chyba :D
wszyscy przez zimę dłubią żeby w sezonie letnim się lansować :D
stąd ta cisza na forum :helm:


MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm

Obrazek

R32 TURBO in progress

Awatar użytkownika
btard
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 513
Rejestracja: sob mar 17, 2012 17:03

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: btard » wt gru 13, 2016 12:03

dany_47 pisze:żeby w sezonie letnim się lansować :D
Kącik posiadaczy MK4
Wybierz jedno :bajer:



Awatar użytkownika
Chrzanek`
Forum Master
Forum Master
Posty: 1611
Rejestracja: pt lis 21, 2014 01:56
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Chrzanek` » wt gru 13, 2016 13:29

btard pisze:
dany_47 pisze:żeby w sezonie letnim się lansować :D
Kącik posiadaczy MK4
Wybierz jedno :bajer:

:rotfl: :rotfl:


__________________________________________
Kliknij, a zostaniesz przeniesiony do mojego tematu
Obrazek
1.8t 4motion - R32 body - 213HP - oem+

http://bit.ly/sklep-fm_world
:gora: Mój sklep internetowy :gora:

Awatar użytkownika
checin
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 559
Rejestracja: pt wrz 24, 2010 16:08
Lokalizacja: Lubsko/Zielona Góra

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: checin » wt gru 13, 2016 16:34

Może ktoś podesłać prawidłowy schemat podłączenia wezykow podciśnienia w MK IV 1.9 ALH, bo jak szukam to co strona inne rozwiązania :panna:


Kupie:
- komplet spryskiwaczy lamp pod xenon
- dokładkę przednią i progi 25th

Sprzedam:
- Carbonowe dekory: listewki pionowe, panel klimatyzacji

Awatar użytkownika
sebekgolf
Forum Master
Forum Master
Posty: 1932
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: sebekgolf » wt gru 13, 2016 18:00

dany_47 pisze:to jak z motocyklami chyba :D
wszyscy przez zimę dłubią żeby w sezonie letnim się lansować :D
stąd ta cisza na forum :helm:
E tam, mój dziennie kilometry robi. Na samą jazdę do roboty + od czasu do czasu na lotnisko to tak średnio około 800 tygodniowo wpada. A jako że pali tyle co nic, to tankuję co około 1200 km w zależności jaki mam humor i na ile chce mi się podnieść komuś ciśnienie na autostradzie :grin:


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

Awatar użytkownika
sebekgolf
Forum Master
Forum Master
Posty: 1932
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: sebekgolf » wt gru 13, 2016 18:54

Panowie, były jakieś różnice na szynie zasilającej pompki pomiędzy np. ATD a AWX ? Albo na kole impulsyjnym na wałku rozrządu ?

Problem taki: Silnik ATD padł, wsadzono AWX ale na osprzęcie z ATD ( pompki z ATD). Auto nie chce chodzić. Wsadzono kompa z AWX z podegraną mapą ATD + immo i auto pali :shock:


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19227
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Qto » wt gru 13, 2016 21:11

sebekgolf...pompki mają zasilanie z tych samych pinów w obydwóch sterownikach.
Ja z miesiąc temu robiłem A3 8P z BKC pod maską...silnik umarł i wpadł AJM - niestety do dziś silnik nie gada bo nie ma czasu na walkę właśnie z impulsami z G40 :panna:
Po odłączeniu G28 silnik ma większą chęć odpalić niż z podłączonym czujnikiem. Problem jest taki...że rozbieżność pomiędzy G28 i G40 odcina pompki :grrr: Trzeba posiedzieć nad tym G40 ale nie ma kiedy...czekam na jakieś inne A3 8P żeby móc coś porównać

Jeśli pompki nie podają paliwa, to pewnie problem leży w tym nieszczęsnym G40 - jak u mnie



Awatar użytkownika
sebekgolf
Forum Master
Forum Master
Posty: 1932
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: sebekgolf » wt gru 13, 2016 22:03

No właśnie jak piszę, silnik był ATD. Wleciał słupek AWX z czujnikiem na wale i wałku z AWX, przy czym pompki, turbo, doloty, wydechy itd z ATD ( czyli podmieniony został słupek wraz z czujnikami wałka i walu) no i nie chciał zagadać. Po podpięciu kompa z AWX i podegraniu map i immo gada aż miło. Pinologia ta sama. Kurde może się różnią te czujniki między wersjami ... Nie było czasu sprawdzać i bawić się w kombinowanie. No nic będzie kiedy trochę czasu to się temu przyglądnę.

Zastanawiam się czy podziałka na wałku jest identyczna w AWX z tą z ATD, bo koło foniczne na wale jest to samo ( sprawdzone organoleptycznie). Może jest jakieś przesunięcie pomiędzy wersjami na wałku rozrządu, cholera wie.


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19227
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Qto » wt gru 13, 2016 22:20

sebekgolf pisze:Zastanawiam się czy podziałka na wałku jest identyczna w AWX z tą z ATD
w moim przypadku jest inna

G28 też musiałem zmienić

...tyle że u mnie wywala błąd G40...i na 100% jest problem z kółkiem impulsowym - przełożone ze starego silnika ale i tak nie ryra, teraz trzeba pokombinować z jego pozycja :panna:



Awatar użytkownika
sebekgolf
Forum Master
Forum Master
Posty: 1932
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: sebekgolf » śr gru 14, 2016 18:34

w sensie w innym miejscu jest czujnik, czy w innej odległości od koła impulsowego?


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

ODPOWIEDZ

Wróć do „Kąciki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość