Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
Ale tarczkę używkę też, czy tylko docisk... bo myślałem nad dociskiem używką tylko...
			
									
									MK4 TDI ALH     235/447  
  
						Re: Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
Nie wierzepietera pisze:Ale tarczkę używkę też, czy tylko docisk... bo myślałem nad dociskiem używką tylko...
Chcesz mieć dobrze ? musi być nowe.
Powered by www.g-lab.pl stage 1-140KM/320Nm , stage 2-150KM/340Nm ,stage 3-180KM/400Nm ,stage 4-200KM/410Nm
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.
						Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
Przepraszam; miało być inne pytanie. Jeśli znajdę docisk na którym powierzchnia styku z tarczą nie będzie zjechała to brać? Bo pisałeś że,, szukać używki bo w sam raz na ślizgający dwumas,,  a tarcza to oczywiście nowka będzie.
A docisk sachs może być też , czy tylko ten luk -od t4 2.4d oczywiście bo ten od luk jest na pewno mocniejszy lecz nie wiem jak ma się sprawa tego od sachs.
			
									
									A docisk sachs może być też , czy tylko ten luk -od t4 2.4d oczywiście bo ten od luk jest na pewno mocniejszy lecz nie wiem jak ma się sprawa tego od sachs.
MK4 TDI ALH     235/447  
  
						Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
Sprawa ma sie tak że dwumasa nie może się ślizgać.
			
									
									Powered by www.g-lab.pl stage 1-140KM/320Nm , stage 2-150KM/340Nm ,stage 3-180KM/400Nm ,stage 4-200KM/410Nm
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.
						Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
Nie wiem co za kombinacje tu kolega wymyśla i po co. Mówi się że g60 to pod 200 koni i 400 nm znosi na sachsie to co za jakieś kiblowate odciski od transportera aab z początkowej produkcji pakować.  Taki transporter juz od chyba 2000 roku miał dwumas w takim 2.4d. Ile taki transporter może mieć km nastukanie milion jak nic. Zakładaj g60 na koło jednomasowe uzywke i po sprawie. Po co to dalej delibelowac.
			
									
									Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
						Re: Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
Ok.to zakładam komplet g60 sachs.
			
									
									MK4 TDI ALH     235/447  
  
						Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
Montujcie jednomasy. Ja mam g60 i jednomas 1Z. Nic nie telepie, po prostu wszystko jest jak nalezy i nie ma sie czego bac.
			
									
									- 
				KLICHO
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 668
 - Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
 - Lokalizacja: Usa
 - Auto: bmw
 - Kontakt:
 
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
Tłumaczyć jak dzieciom G60/1z mają te same numery wprzęgła te same etka też wam to powie. Wiec jak ktoś chwali się że ma z G60 to ma to samo co 1z... Ale mniejsza z tym
Pytanie czy jak mam docisk VR6 tarcza i zamach od 1z to łożysko oporowe muszę mieć od VR6 czy od 1z ? To ma pracować w skrzyni ASD
			
									
									Pytanie czy jak mam docisk VR6 tarcza i zamach od 1z to łożysko oporowe muszę mieć od VR6 czy od 1z ? To ma pracować w skrzyni ASD
- 
				chrzaniu
 - Użytkownik

 - Posty: 386
 - Rejestracja: wt sie 25, 2009 20:38
 - Lokalizacja: gorzów wlkp.
 - Kontakt:
 
Re: Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
Jakbyś chociaż na chwilę otworzył Etke lub inter Cars to byś porównał nrKLICHO pisze:Tłumaczyć jak dzieciom G60/1z mają te same numery wprzęgła te same etka też wam to powie. Wiec jak ktoś chwali się że ma z G60 to ma to samo co 1z... Ale mniejsza z tym
Pytanie czy jak mam docisk VR6 tarcza i zamach od 1z to łożysko oporowe muszę mieć od VR6 czy od 1z ? To ma pracować w skrzyni ASD
Sachs jest taki sam dla 1Z/G60 i VR6
Pozdro
Vw Polo 1.9TDI 86c RWD Central -> 12.84s 402m na ślizgającym sprzęgle i delikatnie pod górkę :D
https://www.facebook.com/VwPoloTDIRWD/?fref=ts
						https://www.facebook.com/VwPoloTDIRWD/?fref=ts
- 
				KLICHO
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 668
 - Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
 - Lokalizacja: Usa
 - Auto: bmw
 - Kontakt:
 
- krzysiek1606
 - Użytkownik

 - Posty: 273
 - Rejestracja: pn lis 21, 2011 13:44
 - Lokalizacja: mazowieckie
 
Re: Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
tak 1z i g60 to jest to samo ale ori vr6 jest mocniejszychrzaniu pisze:Jakbyś chociaż na chwilę otworzył Etke lub inter Cars to byś porównał nrKLICHO pisze:Tłumaczyć jak dzieciom G60/1z mają te same numery wprzęgła te same etka też wam to powie. Wiec jak ktoś chwali się że ma z G60 to ma to samo co 1z... Ale mniejsza z tym
Pytanie czy jak mam docisk VR6 tarcza i zamach od 1z to łożysko oporowe muszę mieć od VR6 czy od 1z ? To ma pracować w skrzyni ASD
Sachs jest taki sam dla 1Z/G60 i VR6![]()
Pozdro
 krzysiek.[audi a4 b5 avant +++ ]
246HP-472NM [ soft by spanky ]
oferuje czyszczenie turbin , przerobke turbin GTB na podcisnienie , uszczelnianie i modyfikacje pomp wtryskowych , uklady wydechowe z kwasiaka i instalacje fmic
tel. 608370238 TURBO-SPAW
						246HP-472NM [ soft by spanky ]
oferuje czyszczenie turbin , przerobke turbin GTB na podcisnienie , uszczelnianie i modyfikacje pomp wtryskowych , uklady wydechowe z kwasiaka i instalacje fmic
tel. 608370238 TURBO-SPAW
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
Witam, przymierzam się do przekładki sprzęgła G60 do ALH
czy zna ktoś wymiary wałka do centrowania tarczy chciałbym sobie taki przed rozgrzebaniem takowy wytoczyć aby załatwić to w jeden dzień
z góry dzięki za info:)
			
									
									czy zna ktoś wymiary wałka do centrowania tarczy chciałbym sobie taki przed rozgrzebaniem takowy wytoczyć aby załatwić to w jeden dzień
z góry dzięki za info:)
Re: Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
Nic takiego nie potrzebujesz. Wycentrujesz na oko przy pomocy np. przedluzki na grzechotke i bedzie git.omgwtg pisze:Witam, przymierzam się do przekładki sprzęgła G60 do ALH
czy zna ktoś wymiary wałka do centrowania tarczy chciałbym sobie taki przed rozgrzebaniem takowy wytoczyć aby załatwić to w jeden dzień
z góry dzięki za info:)
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
To tyko jest po to by ktoś przy zakładaniu miał łatwiej a tarcza nie została przycisnieta bokiem docisku. Wystarczy kawałek kija od szczotki ale palcem tez możesz przytrzymać i docisk wtedy odkręcić.  To nie aż tak istotne jest. Wymieniałem zamachy sprzęgła wiele wiele razy.
			
									
									Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
						Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości

