![hehe :hehe:](./images/smilies/hehe.gif)
mk1 ClassicLine 3.2 V6
Moderator: G0 Karcio
- lukas.g60
- Forum Master
- Posty: 1346
- Rejestracja: wt kwie 26, 2005 16:14
- Lokalizacja: TBU/sw209ld
- Kontakt:
mk1 ClassicLine 3.2 V6
Powiem tylko tyle że będę tutaj częściej zaglądać
taki motor w mk1 to już gokard będzie ....
powodzenia dalej będę śledził temat ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
mk1 ClassicLine 3.2 V6
Ogień Podziwiam , również w przyszłości chciał bym swapnąć taki motorek do swojej szprotki , trzeba mieć glowe na karku żeby ogarnąć całą instalacje z czujnikami i sterownikiem , wyciąć abs air bagi ,dlugosci polosiek , zwrotnice jak i scentrowanie silnika i poduszki , Pełen podziw ![pub :pub:](./images/smilies/pub.gif)
![pub :pub:](./images/smilies/pub.gif)
mk1 ClassicLine 3.2 V6
Temat ostatnimi czasy strasznie zwolnił z braku czasu w sumie. Powoli bo powoli ale małymi kroczkami do przodu ![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Skrzynia V5:
![Obrazek](http://i.imgur.com/03YtiMf.jpg)
Docisk VR6 po zabieleniu i sprawdzeniu + Koło zamachowe VR6 po zabieleniu + tarcza sprzęgła VR6 wysłana do ponownego obicia tym razem kevlarem + sprawdzenie sprężynek itp (zdjęcia tarczy niestety nie zrobiłem) + nowe łozysko oporowe z ASO.
![Obrazek](http://i.imgur.com/ld7Xkvq.jpg)
Nowe przewody hamulcowe miedziane w czarnych termokurczkach oprócz tego wyczyszczone, pomalowane serwo:
![Obrazek](http://i.imgur.com/0Q6Qhzj.jpg)
Materiał na wydech który spawa mój kolega Michał:
![Obrazek](http://i.imgur.com/btDUBRp.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/tDUw978.jpg)
Silnik wylądował już w aucie. Nie obyło się bez problemów jak zawsze. Okazało się, że trzeba trochę przerabiać 2 łapy ale już zrobione. Czekam na tuleje poliuretanową wtedy silnik zawiśnie już na dobre:
![Obrazek](http://i.imgur.com/Jl30CdE.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/DV0E5sB.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/ueFSOM0.jpg)
Muszę dorobić półosie bo jedna za krótka, druga za długa. Może ktoś przerabiał temat i potrafił by coś podpowiedzieć ?
Na razie tyle. Pozdrawiam!
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Skrzynia V5:
![Obrazek](http://i.imgur.com/03YtiMf.jpg)
Docisk VR6 po zabieleniu i sprawdzeniu + Koło zamachowe VR6 po zabieleniu + tarcza sprzęgła VR6 wysłana do ponownego obicia tym razem kevlarem + sprawdzenie sprężynek itp (zdjęcia tarczy niestety nie zrobiłem) + nowe łozysko oporowe z ASO.
![Obrazek](http://i.imgur.com/ld7Xkvq.jpg)
Nowe przewody hamulcowe miedziane w czarnych termokurczkach oprócz tego wyczyszczone, pomalowane serwo:
![Obrazek](http://i.imgur.com/0Q6Qhzj.jpg)
Materiał na wydech który spawa mój kolega Michał:
![Obrazek](http://i.imgur.com/btDUBRp.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/tDUw978.jpg)
Silnik wylądował już w aucie. Nie obyło się bez problemów jak zawsze. Okazało się, że trzeba trochę przerabiać 2 łapy ale już zrobione. Czekam na tuleje poliuretanową wtedy silnik zawiśnie już na dobre:
![Obrazek](http://i.imgur.com/Jl30CdE.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/DV0E5sB.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/ueFSOM0.jpg)
Muszę dorobić półosie bo jedna za krótka, druga za długa. Może ktoś przerabiał temat i potrafił by coś podpowiedzieć ?
Na razie tyle. Pozdrawiam!
Kto nie ryzykuje ten nie pije szampana..
- maj0nez
- VR6 user
- Posty: 3229
- Rejestracja: pn lis 17, 2008 10:27
- Lokalizacja: LOP
- Auto: Skoda Octavia 1.8T + DSG
- Silnik: AUQ
- Kontakt:
mk1 ClassicLine 3.2 V6
Jedną trzeba dobrać druga do dorobienia, jedna powinna spasować z Golfa 3 TDI -u mnie w VR6 tak jest.
Re: mk1 ClassicLine 3.2 V6
Ooo.. dzięki sprawdzę na pewnomaj0nez pisze:Jedną trzeba dobrać druga do dorobienia, jedna powinna spasować z Golfa 3 TDI -u mnie w VR6 tak jest.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Kto nie ryzykuje ten nie pije szampana..
mk1 ClassicLine 3.2 V6
z ori przełożeniami ?chochLa pisze:Skrzynia V5
„Nie umiera ten, kto trwa w sercach i pamięci naszej”
Re: mk1 ClassicLine 3.2 V6
Na razie tak, wiem że jest krótkaStalu pisze:z ori przełożeniami ?chochLa pisze:Skrzynia V5
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Kto nie ryzykuje ten nie pije szampana..
mk1 ClassicLine 3.2 V6
własnie tak pytam , bo jedni się cieszą inni narzekają na długość tych skrzyń, tak z ciekawości tylkochochLa pisze:Na razie tak, wiem że jest krótka
![pub :pub:](./images/smilies/pub.gif)
„Nie umiera ten, kto trwa w sercach i pamięci naszej”
mk1 ClassicLine 3.2 V6
Obie łapy przerobione. Do tej od skrzyni wleciała tuleja poliuretanowa.
![Obrazek](http://i.imgur.com/dIxI0m1.jpg)
Było trochę kombinacji alpejskich ale zawisł na dobre. Woda ogarnięta. Została pompa hamulcowa, spiąć sprzęgło hydrauliczne, elektryka no i te nie szczęsne półosie ale już mi się podoba..![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Obrazek](http://i.imgur.com/F4WUuPp.jpg)
Pozdrawiam!
![Obrazek](http://i.imgur.com/dIxI0m1.jpg)
Było trochę kombinacji alpejskich ale zawisł na dobre. Woda ogarnięta. Została pompa hamulcowa, spiąć sprzęgło hydrauliczne, elektryka no i te nie szczęsne półosie ale już mi się podoba..
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Obrazek](http://i.imgur.com/F4WUuPp.jpg)
Pozdrawiam!
Kto nie ryzykuje ten nie pije szampana..
mk1 ClassicLine 3.2 V6
Walbro GSS 342 255 ![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Obrazek](http://i.imgur.com/BYzMzse.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/7UO2CCN.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/tOny455.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/Pt2MY5M.jpg)
Ponadto nowa pompa sprzęgła:
![Obrazek](http://i.imgur.com/WrzFZsQ.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/VY6Vhgs.jpg)
oraz bandaż na wydech który jest już skończony:
![Obrazek](http://i.imgur.com/wFPYiSG.jpg)
Strasznie długo to wszystko trwa. Teraz doceniam, ze za pierwszym razem oddałem auto i odebrałem gotowe hehe. Nic nie pasuje strasznie dużo kombinacji![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Obrazek](http://i.imgur.com/BYzMzse.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/7UO2CCN.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/tOny455.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/Pt2MY5M.jpg)
Ponadto nowa pompa sprzęgła:
![Obrazek](http://i.imgur.com/WrzFZsQ.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/VY6Vhgs.jpg)
oraz bandaż na wydech który jest już skończony:
![Obrazek](http://i.imgur.com/wFPYiSG.jpg)
Strasznie długo to wszystko trwa. Teraz doceniam, ze za pierwszym razem oddałem auto i odebrałem gotowe hehe. Nic nie pasuje strasznie dużo kombinacji
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Kto nie ryzykuje ten nie pije szampana..
mk1 ClassicLine 3.2 V6
pasuje ta krótsza z innego vw nie trzeba dorabiać.chochLa pisze:Może ktoś przerabiał temat i potrafił by coś podpowiedzieć ?
Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
Re: mk1 ClassicLine 3.2 V6
tzn z czego ? Dłuższa podobno z mk3 TDI.Dziku VR6 pisze:pasuje ta krótsza z innego vw nie trzeba dorabiać.chochLa pisze:Może ktoś przerabiał temat i potrafił by coś podpowiedzieć ?
Kto nie ryzykuje ten nie pije szampana..
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości