Kącik posiadaczy MK3
Moderator: VIP
Re: Kącik posiadaczy MK3
Dokrecalem na czuja. 
Potem poczytałem na necie i dokrecalem w miarę do końca i cofalem 1/4 obrotu. Raz nawet kluczem dynamometrycznym. I zawsze jest to samo.
			
									
									Potem poczytałem na necie i dokrecalem w miarę do końca i cofalem 1/4 obrotu. Raz nawet kluczem dynamometrycznym. I zawsze jest to samo.
Kącik posiadaczy MK3
Ja robię tak jak mnie nauczyli lata temu, tak daleko jak da się ręką ale nie tak żeby się mocować o ćwierć obrotu tylko tak daleko jak można dokręcić palcami, później +90', zobaczyć jak się kręci i czy jest luz, ewentualnie +45', zawsze działa, nigdy nie miałem problemu + sporo świerzego smaru do środka, ja tam używam smaru miedzianego dokładnie rozprowadzonego na wyczyszczoną powierzchnie. Nie wiem, może to coś komuś pomoże.
			
									
									Re: Kącik posiadaczy MK3
W sobote wpadło febi na lewa stronę, a dzisiaj skf na  prawa.  Pojedynek trwa 
 
Wymieniłem podobnie jak House pisze. Dociaglem ręka , a potem delikatnie kluczem zeby zniwelować luz.
			
									
									Wymieniłem podobnie jak House pisze. Dociaglem ręka , a potem delikatnie kluczem zeby zniwelować luz.
- matisim
 - VWGolf.pl Killer

 - Posty: 2650
 - Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
 - Lokalizacja: Usa
 - Auto: bmw
 - Kontakt:
 
Re: Kącik posiadaczy MK3
Ja dokręcam ręką, zakładam koło, trochę nim kręcę sprawdzam luz.dokręcam Do póki koło kręci się samo i jest minimalny luz przy ruszaniu góra-dół 
  jakoś jak 
 
napisano ołówkiem Z1
			
									
									napisano ołówkiem Z1
- 
				kamillosvw
 - Mały gagatek

 - Posty: 110
 - Rejestracja: pn cze 09, 2014 16:55
 - Lokalizacja: Łukowica
 
Kącik posiadaczy MK3
Ja gdzieś kiedyś czytałem w instrukcji, a tam pisało żeby dokręcać nakrętkę tyle żeby można było tą podkładką zabezpieczającą jeszcze ruszyć góra dół. Ale trzeba też pamiętać o tym simeringu, żeby założyć nowy przy wymianie i prawidłowo zamontować, bo pył też zrobi swoje. A ostatnia możliwość to krzywy czop.
			
									
									Kącik posiadaczy MK3
ForeCast, wg mnie najlepsza jest benzyna ekstrakcyjna i pędzel  schodzi jak złoto  
 a jak macie problem z muchami owadami na masce to tylko to tylko chusteczki nawilżające( chodzi o te które kupuje sie dla dzieci do wycierania tyłka ) 
    polecam
			
									
									Re: Kącik posiadaczy MK3
U mnie owadopodobne brudy schodzą przy zwykłym myciu ale ja myję pianą aktywną, pewnie to ma związek... chyba jestem po prostu zbyt leniwy na tradycyjne mycie gąbką czy czymś.gErBeR pisze:ForeCast, wg mnie najlepsza jest benzyna ekstrakcyjna i pędzel schodzi jak złotoa jak macie problem z muchami owadami na masce to tylko to tylko chusteczki nawilżające( chodzi o te które kupuje sie dla dzieci do wycierania tyłka )
polecam
- dabus997m
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 527
 - Rejestracja: sob lut 12, 2011 20:26
 - Lokalizacja: Brzozów Podkarpackie
 
Kącik posiadaczy MK3
Panowie chcę zrobić swapa hamulców na 280, lub 288. Obecnie mam zwykłe tarcze niewentylowane na 4 śruby. Moje pytanie brzmi co muszę dokupić dla tego, że mam mały mętlik w głowie. Jedni piszą, że wystarczy kupić zwrotnice jarzma i zaciski z gti. Natomiast na innym forum piszą, że trzeba jeszcze wymieniać wahacze stabilizator i piasty. Może ktoś z was podać mi jednoznaczną odpowiedź?
			
									
									Re: Kącik posiadaczy MK3
Zeby miec 288 z gti. To licz sie ze zmiana na   5 x100.
Najlepiej:
Kompletne zwrotnice z piastami.
Zaciski z jarzmami.
Wahacze( gti ma inne sworznie)
,stabilizator. Nowe końcówki stabi( bo gti ma inne)
Przeguby zew. A nie mam pewności czy i nie połoski. Ja mam całego gti-ka ale jeszcze sie za to nie brałem. Mk2wro robił wiec mozesz podpytac.
			
									
									Najlepiej:
Kompletne zwrotnice z piastami.
Zaciski z jarzmami.
Wahacze( gti ma inne sworznie)
,stabilizator. Nowe końcówki stabi( bo gti ma inne)
Przeguby zew. A nie mam pewności czy i nie połoski. Ja mam całego gti-ka ale jeszcze sie za to nie brałem. Mk2wro robił wiec mozesz podpytac.
- dabus997m
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 527
 - Rejestracja: sob lut 12, 2011 20:26
 - Lokalizacja: Brzozów Podkarpackie
 
Kącik posiadaczy MK3
Dzięki. Powiedzcie mi jeszcze, czy jak zmienię bębny na tarcze z tyłu to poprawi siłę hamowania czy nie warto się w to bawić?
			
									
									- palio
 - _

 - Posty: 2897
 - Rejestracja: wt sty 26, 2010 22:44
 - Lokalizacja: Siedliska Drugie/Fajsławice
 - Auto: Ford Mondeo MK3
 - Silnik: 2.0
 - Kontakt:
 
Kącik posiadaczy MK3
U mnie po zmianie na tarcze odczułem różnice od razu. Zupełnie inne hamowanie. Według mnie skuteczniejsze.
			
									
									- dabus997m
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 527
 - Rejestracja: sob lut 12, 2011 20:26
 - Lokalizacja: Brzozów Podkarpackie
 
Kącik posiadaczy MK3
Jakiej firmy tarcze i klocki zastosowałeś? Ja myślę Kupić TRW komplet, lub ATE.
			
									
									Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości



