
Przy wymianie rozrządu w ASV zmieniłem wałek na 38e i zauważyłem że po wymianie zmieniła się jedna rzecz, mianowicie podczas hamowania silnikiem teraz jest cichutko a wcześniej buczał o wiele głośniej - był głośniejszy podczas hamowania silnikiem niż gdy bardzo delikatnie się przyśpieszało(wydech całkowity przelot), dlaczego tak było? Jak powinno być ok?
Druga sprawa czy jest sens przyśpieszać albo opóźniać wałek rozrządu względem dołu przy setupie: BRD, 11mm, 0.230, FMIC, wydech cały przelot? Jakie skutki przyniesie opóźnienie a jakie przyśpieszenie wałka?
Pozdrawiam






 
 
 To samo 28H (1.7sdi) jeśli byka nie strzeliłem przy pomiarze to przy przestawieniu o jeden ząb wychodzi całkiem niezły wałek ale nie lepszy od 28E.
 To samo 28H (1.7sdi) jeśli byka nie strzeliłem przy pomiarze to przy przestawieniu o jeden ząb wychodzi całkiem niezły wałek ale nie lepszy od 28E.