Kącik posiadaczy MK4
Moderator: VIP
Kącik posiadaczy MK4
I akurat centra? A tyle przyzwoitych baterii w tej cenie jest dostępnych.
Poprzednia Centra Futura wytrzymała mi 3 lata. Tyle co gwarancji i dostałą zwarcia. Po tym przedstawiała wartość złomową.
			
									
									Poprzednia Centra Futura wytrzymała mi 3 lata. Tyle co gwarancji i dostałą zwarcia. Po tym przedstawiała wartość złomową.
________________________
Wysłane ze schabowego przy użyciu widelca.
						Wysłane ze schabowego przy użyciu widelca.
Re: Kącik posiadaczy MK4
Np jakie ? Bosch przynajmniej kilkadziesiat zl drozszy 
Wysłane z mojego LG-E975 przy użyciu Tapatalka
			
									
									Wysłane z mojego LG-E975 przy użyciu Tapatalka
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=533635" onclick="window.open(this.href);return false;  powoli do przodu...

						
Re: Kącik posiadaczy MK4
A moja Futura juz 5 rok kreci 
 co prawda nie jest juz to co bylo wczesniej ale jak nie bedzie duzych mrozow to moze przez zime wytrzyma
			
									
									ALH + 205 + chip
						- sebekgolf
 - Forumowy spamer :)

 - Posty: 2220
 - Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
 - Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
 - Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
 
Re: Kącik posiadaczy MK4
Bo kupiłeś Futurę, która jest ... kiepska .Barton_ pisze:I akurat centra? A tyle przyzwoitych baterii w tej cenie jest dostępnych.
Poprzednia Centra Futura wytrzymała mi 3 lata. Tyle co gwarancji i dostałą zwarcia. Po tym przedstawiała wartość złomową.
Czemu Centra ? Bo we wszystkich samochodach jakie są pod moją ręką jak i u rodziców, od zawsze jeździła Centra i nigdy problemów nie było. Tylko że ja kupuję Centrę Standard albo Plus, gdzie można uzupełnić elektrolit/wodę demineralizowaną. Kolejna sprawa, że nie kupuję akumulatorów w marketach, tylko u jednego i za każdym razem tego samego przedstawiciela Centry
I cenę mam tu w
Kocham to podejście w stylu - jest tyle innych "lepszych" producentów" Po czym wnioskujesz tą "lepszość" ? Po tym, że nie wyprodukowano w PL ? Bo masz napisane "Germany" ? Uważasz że nie potrafimy zrobić nic dobrego ? A kupujcie sobie świece Denso, Bosche i inne, ja ładują starą dobrą Polską Iskrę i gitara. Akumulatory ładuję Polskie, tylko ze sprawdzonych serii i od sprawdzonego dostawcy, jeszcze wtopy nie było ani jednej. Myślisz że Niemcy robią dobrze ? Pojęcia nie masz co kupujesz w opakowaniach ze znaczkiem VW
Nie wiem czy wiesz, ale Hilti ma dość pokaźną część swej produkcji w PL i o dziwo na narzędziach idących na eksport do DE nawet pisze że wyprodukowano w PL
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc  R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
						Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Kącik posiadaczy MK4
Swoją opinię o Centrze opieram na jednostkowym przypadku z Futurą.
Niby linia premium a się bateria rozkraczyła.
Nie była kupiona w markecie tylko w sklepie moto, w którym kupuję niemal wszystko do auta.
			
									
									Niby linia premium a się bateria rozkraczyła.
Nie była kupiona w markecie tylko w sklepie moto, w którym kupuję niemal wszystko do auta.
________________________
Wysłane ze schabowego przy użyciu widelca.
						Wysłane ze schabowego przy użyciu widelca.
- Stanley777
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 952
 - Rejestracja: pn lip 18, 2011 11:09
 - Lokalizacja: Brzesko
 
Kącik posiadaczy MK4
Pany...  A odpowiedzcie mi, bo ja może tak teraz w kwestii tematu legenda a mianowicie chodzi mi o zawieszenia gwintowane. 
Jak to w końcu jest jedni kręcą niewiele i im fajnie siedzi, drudzy z kolei kręcą i dalej koza
 , od czego to zależy, od marki gwintu, tego jak sporą ma regulacje? 
Przy jakim obniżeniu jest konieczny stabi S3 + dłuższe łączniki, u siebie obecnie mam KIT AP przód - 50, tył - 30 to nic nie ociera a przynajmniej tak mi się wydaje. Miałby ktoś może jakieś zdjęcia jak wasza buda leży biorąc pod uwagę gwint marki AP, KW var1,2, Koni, Eibach itp? Jeśli chodzi o MTSy, Weitec, JOMySromy, TuningArty to jakoś sceptycznie do tych firm podchodzę.
Byłby ktoś w stanie mi ten temat naświetlanić, albo chociaż rzucić zdjęcie co jak i na czym siedzi.
 
  
			
									
									Jak to w końcu jest jedni kręcą niewiele i im fajnie siedzi, drudzy z kolei kręcą i dalej koza
Przy jakim obniżeniu jest konieczny stabi S3 + dłuższe łączniki, u siebie obecnie mam KIT AP przód - 50, tył - 30 to nic nie ociera a przynajmniej tak mi się wydaje. Miałby ktoś może jakieś zdjęcia jak wasza buda leży biorąc pod uwagę gwint marki AP, KW var1,2, Koni, Eibach itp? Jeśli chodzi o MTSy, Weitec, JOMySromy, TuningArty to jakoś sceptycznie do tych firm podchodzę.
Byłby ktoś w stanie mi ten temat naświetlanić, albo chociaż rzucić zdjęcie co jak i na czym siedzi.
Mój Były Golfik  
 
ARL+, SkóryRecaro, CzarnyŚrodek,Tempomat, FotochromAmbient, KratkiBora, PodstopnicaNakładkiAudiTT, LamkaW8, ModułyLed6000k, DekoryAlu, FullFIS + HypeFIS, CarAudio + MFD/TV/Yatour, CzarnyFront, PrzódTyłV6, GładkaListwa, PrzelotKwas2.5", SwapHebli312/256, ZawieszenieKWv3, PoliuretanStrongFlex, TomasonTN1
 
 
Także Teeegooo... ;]]]
  
  
  
 
https://naforum.zapodaj.net/images/ba7c6910c46c.jpg
						ARL+, SkóryRecaro, CzarnyŚrodek,Tempomat, FotochromAmbient, KratkiBora, PodstopnicaNakładkiAudiTT, LamkaW8, ModułyLed6000k, DekoryAlu, FullFIS + HypeFIS, CarAudio + MFD/TV/Yatour, CzarnyFront, PrzódTyłV6, GładkaListwa, PrzelotKwas2.5", SwapHebli312/256, ZawieszenieKWv3, PoliuretanStrongFlex, TomasonTN1
Także Teeegooo... ;]]]
https://naforum.zapodaj.net/images/ba7c6910c46c.jpg
- sebekgolf
 - Forumowy spamer :)

 - Posty: 2220
 - Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
 - Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
 - Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
 
Kącik posiadaczy MK4
Wybrałeś po prostu kiepski model. Wiele osób narzekało już na Futurę i to nie tylko na tym forum. Ja jestem wierny starej zasadzie, skoro z akumulatora paruje ( a paruje zawsze nawet w bezobsługowych, tyle że w nich mniej), to należy mieć możliwość dolania wody demineralizowanej. Zgodnie z tą zasadą, raz do roku zaglądam do aku i sprawdzam ilość elektrolitu, w razie potrzeby uzupełniając niedobory. Pamiętaj też, że jak się mało jeździ, to należy co jakiś cas doładowywać aku bo się zasiarcza. No i najważniejsza sprawa, czy ładowanie w aucie jest na poprawnym poziomie.
			
									
									Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc  R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
						Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Kącik posiadaczy MK4
Aku kupiłem o pojemności zalecanej w instrukcji.
Co do konieczności obsługi, to niestety producent wiedział lepiej i nie zostawił możliwości dolewania wody czy elektrolitu.
Teraz wolę kupić z 3 letnią gwarancją najtańszy i liczyć się, że to tylko na 3 lata i potem nowy.
Kupuję najtańszy, żeby mniej bolało.
			
									
									Co do konieczności obsługi, to niestety producent wiedział lepiej i nie zostawił możliwości dolewania wody czy elektrolitu.
Teraz wolę kupić z 3 letnią gwarancją najtańszy i liczyć się, że to tylko na 3 lata i potem nowy.
Kupuję najtańszy, żeby mniej bolało.
________________________
Wysłane ze schabowego przy użyciu widelca.
						Wysłane ze schabowego przy użyciu widelca.
- 
				daniel23584
 - Użytkownik

 - Posty: 463
 - Rejestracja: sob sie 06, 2011 11:38
 
Kącik posiadaczy MK4
Ja nie wiem sporo osob tak narzeka na Centre Future, a u mnie ma ponad 4 lata i jeszcze daje rade
			
									
									ALH -> 205 -> soft
						- 
				Krzysiek W.
 - Forum Master

 - Posty: 1279
 - Rejestracja: pn mar 05, 2007 11:06
 - Lokalizacja: Pisz/Białystok
 
Kącik posiadaczy MK4
Ja wspieram polskie akumulatory z firmy Autopart z Mielca. Także polak potrafi.
			
									
									Nic już nie będzie takie same.
						Re: Kącik posiadaczy MK4
Ja mam Eibach, możesz luknąć. Stabi nie tykane. Jak masz pytania to wal.Stanley777 pisze:Pany... A odpowiedzcie mi, bo ja może tak teraz w kwestii tematu legenda a mianowicie chodzi mi o zawieszenia gwintowane.
Jak to w końcu jest jedni kręcą niewiele i im fajnie siedzi, drudzy z kolei kręcą i dalej koza, od czego to zależy, od marki gwintu, tego jak sporą ma regulacje?
Przy jakim obniżeniu jest konieczny stabi S3 + dłuższe łączniki, u siebie obecnie mam KIT AP przód - 50, tył - 30 to nic nie ociera a przynajmniej tak mi się wydaje. Miałby ktoś może jakieś zdjęcia jak wasza buda leży biorąc pod uwagę gwint marki AP, KW var1,2, Koni, Eibach itp? Jeśli chodzi o MTSy, Weitec, JOMySromy, TuningArty to jakoś sceptycznie do tych firm podchodzę.
Byłby ktoś w stanie mi ten temat naświetlanić, albo chociaż rzucić zdjęcie co jak i na czym siedzi.
![]()
Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Patapalka
Kupię: Wkład dojazdówki 18"
Sprzedam: 3SDM 0.01 18" 5x100 8,5J i 9,5J + Nexen N'Fera SU1
MK4 GTI TDI -> Mój szaraczek
						Sprzedam: 3SDM 0.01 18" 5x100 8,5J i 9,5J + Nexen N'Fera SU1
MK4 GTI TDI -> Mój szaraczek
- Paviarotti
 - Lord GTI

 - Posty: 3931
 - Rejestracja: wt paź 18, 2011 22:39
 - Lokalizacja: Jędrzejów
 
- Progresywny
 - Lubie to!

 - Posty: 832
 - Rejestracja: wt sty 12, 2010 19:30
 - Lokalizacja: Stargard
 
Kącik posiadaczy MK4
Chłopaki czy wadliwa klapa gasząca/instalacja podcisnienia moze wpływać na wieksze spalanie?
			
									
									- macabra_
 - Forumowy spamer :)

 - Posty: 2126
 - Rejestracja: ndz mar 29, 2009 22:31
 - Lokalizacja: Bydgoszcz
 - Kontakt:
 
Kącik posiadaczy MK4
Ja od 5 lat mam Centrę Standard - 5 lat bez problemu kręciła 1.6, teraz bez problemu kręci 2.3 i nie zapowiada się, by miała umrzeć  
			
									
									Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


