Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
no cóż sprzedaję ten IC od BMW E49...fachowiec za wspawanie boczków z alu krzyknął 200 PLN za stronę  czyli 400 za przeróbę...
 czyli 400 za przeróbę...
Ten sam fachowiec sprzedaje customa robionego pod wymiar za 500 PLN...
Miał IC od BMW E39 i nie chciał się zamienić z dopłatą na mój w lepszym stanie
Na razie szukam jakiegoś IC długiego i wąskiego: VW Sharan (przed 2001), BMW E39, Opel Meriva, Mercedes W211...
IC ma być niższy niż 9,5 cm....
Jeśli nie to kupie IC od Golfa V lub innego cienkiego i spróbuję poprzesuwać chłodnice - u mnie jest mało miejsca z uwagi na chłodnicę klimy...
			
									
									 czyli 400 za przeróbę...
 czyli 400 za przeróbę...Ten sam fachowiec sprzedaje customa robionego pod wymiar za 500 PLN...
Miał IC od BMW E39 i nie chciał się zamienić z dopłatą na mój w lepszym stanie

Na razie szukam jakiegoś IC długiego i wąskiego: VW Sharan (przed 2001), BMW E39, Opel Meriva, Mercedes W211...
IC ma być niższy niż 9,5 cm....
Jeśli nie to kupie IC od Golfa V lub innego cienkiego i spróbuję poprzesuwać chłodnice - u mnie jest mało miejsca z uwagi na chłodnicę klimy...
A jak się ma budowa IC do jego zastosowania ? Pytam bo mam IC z A6 taki kwadracik który moge sobie pod mache upchnąć tylko zastanawiam się czy różnice robi to że jest to z benzyny ? zaprzala ic w porównaniu z moim jest sporo większy (mój ma 220x220x70mm) i u kolegi kanały prowadzące powietrze są większe .
			
									
									Był passat jest volvo i jeden i drugi ma  w znaczku V
						No własnie... ja zrobiłem sobie tabele z róznymi modelami i wymiarami rdzenia...
budowa IC do benzyn turboładowanych jest troszkę inna, i dla duzych mocy ma to znaczenie..jednak przy naszych modach moze działać ok - trzeba to VAGiem zweryfikować
moim zdaniem najlepsze IC są o największej powierzchni i zamontowane na przodzie auta...
np. takie coś ostatnio rozważam - myślę że trzeba takie coś upychac..IC od Golfa V
 
 
ponieważ ma wymiary rdzenia
Długość Szerokość Głębokość
620mm 415mm 30mm
Powierzchnia
257 300
Objętość
7 719 000
			
									
									budowa IC do benzyn turboładowanych jest troszkę inna, i dla duzych mocy ma to znaczenie..jednak przy naszych modach moze działać ok - trzeba to VAGiem zweryfikować
moim zdaniem najlepsze IC są o największej powierzchni i zamontowane na przodzie auta...
np. takie coś ostatnio rozważam - myślę że trzeba takie coś upychac..IC od Golfa V
ponieważ ma wymiary rdzenia
Długość Szerokość Głębokość
620mm 415mm 30mm
Powierzchnia
257 300
Objętość
7 719 000
- 
				mirass
- Gadatliwa bestia 
- Posty: 633
- Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
- Lokalizacja: Oborniki Śląskie
- Kontakt:
tak, to mój kosiarkowóz z www.tdituning.plccinekk pisze:Nie widziałem przypadkiem Twojego auta w Skarbimierzu? Napis na tylnej klapie?mirass pisze:myślcie a wykombinujecie
Jaki czas w dieslu miałeś? złapałeś się na półfinał? JA niestety tuż za pierwszą 4ką :/
złapałem sie do półfinału a czas organizatorzy z przejazdu półfinałowego zamienili z drugim golfem...i tak ostatecznie 4ty byłem ale jak na moją łajbe to baaardzo dobry wynik..może na wiosnę będzie jeszcze lepiej

www.vagtune.pl tel. 502730289
						nie zmieści sięspons pisze:jezeli sie zmiesci to sie nie zastanawiaj

cholera przez chłodnicę klimy jest bardzo mało miejsca
 nie wiem czy od Sharana nawet wejdzie..
 nie wiem czy od Sharana nawet wejdzie..nie wiem czy tak powinno być ale u mnie (patrzac przodem do auta) chłodnica jest bliżej z lewej niz z prawej strony ??
no ale klimy sie nie pozbędę...cóż trzeba będzie kombinować
- Adamm
- V.I.P. 
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
Cowboy chyba nie tylko u Ciebie tak jest, z tego co pamietam u mnie tez jest "krzywo"
a jeszcze mam takie pytanie, ktore zaczelo mnie dreczyc - czy mozna przy tym wszystkim wykozystac seryjny IC ? tzn powietrze wchodzi do seryjnego IC --> potem do dodanego IC ---> i dopiero wraca co 2 IC to nie jeden
			
									
									a jeszcze mam takie pytanie, ktore zaczelo mnie dreczyc - czy mozna przy tym wszystkim wykozystac seryjny IC ? tzn powietrze wchodzi do seryjnego IC --> potem do dodanego IC ---> i dopiero wraca co 2 IC to nie jeden

Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
						MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości







