Wykresy z hamowni VR6 - TU wklejamy
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Wykresy z hamowni VR6 - TU wklejamy
Moje mk2 3.6
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/537 ... b85c8.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/537 ... b85c8.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Wykresy z hamowni VR6 - TU wklejamy
Siema wrzucam 3 pomiary jeden z przed roku i 2 teraz pierwszy pierwszy pomiar na 5 stronie 113km 181nm
pierwszy pomiar na stożku oryginalna pompa vr6
drugi pomiar nowa pompa paliwa chinczyk puszka powietrza z rp przerobiona pod vr
komputer 55pin sierpien 91 jak by ktoś mógł podesłać pw ile vr na takim kompie pluł był bym wdzięczny
pierwszy pomiar na stożku oryginalna pompa vr6
drugi pomiar nowa pompa paliwa chinczyk puszka powietrza z rp przerobiona pod vr
komputer 55pin sierpien 91 jak by ktoś mógł podesłać pw ile vr na takim kompie pluł był bym wdzięczny
Wykresy z hamowni VR6 - TU wklejamy
R32 z audi tt mk2 BUB 2008r 80k przebiegu
Test01 z filtrem powietrza simota airbox
Test02 bez filtra
reasumując filtr simota ogranicza mój silnik, w 2,8 dał mocy, w 3,2 zabrał 16KM 16Nm, mam nadzieję że jak dam ori filtr z r32 i wkładkę KN to że będzie blisko 260
wydech 2x55mm schodzi się w 65mm i idzie do końcowego seryjnego z 2,3 który został lekko rozwiercony.
Daję jeszcze wykres mojego poprzedniego silnika, czyli 2,8 24v BDE na ori wydechu 2,3
Test01 z filtrem powietrza simota airbox
Test02 bez filtra
reasumując filtr simota ogranicza mój silnik, w 2,8 dał mocy, w 3,2 zabrał 16KM 16Nm, mam nadzieję że jak dam ori filtr z r32 i wkładkę KN to że będzie blisko 260
wydech 2x55mm schodzi się w 65mm i idzie do końcowego seryjnego z 2,3 który został lekko rozwiercony.
Daję jeszcze wykres mojego poprzedniego silnika, czyli 2,8 24v BDE na ori wydechu 2,3
JEDYNE W POLSCE TOLEDO R36Turbo :) www.facebook.com/SeatToledoR36Turbo
Wykresy z hamowni VR6 - TU wklejamy
1.czerwony - tryb torowy na 0,9 bara z wastegata na PB98
2.zielony - cisnienie doładowania 1,1 narastające do 1,2 Bara na PB98
3. pomarańczowy - doładowanie narastające do 1,4 Bara na E85
i filmik
[youtube][/youtube]
2.zielony - cisnienie doładowania 1,1 narastające do 1,2 Bara na PB98
3. pomarańczowy - doładowanie narastające do 1,4 Bara na E85
i filmik
[youtube][/youtube]
Re: Wykresy z hamowni VR6 - TU wklejamy
Witam
Dzisiejsza wizyta na hamowni obciążeniowej w RS Motorsport Rzeszów.
Mój Golf 4 GTI 98r po swapie na 3.2 VR6 250km BMJ 2004r , słupek seryjny, rozrząd nie zmieniany. Wymieniłem jedynie świece, olej i flitry. Zrobiony kompletny układ wydechowy razem z portkami (kolektory wydechowe z 2.8, dwururka 2x50mm, rury 70mm, tłumik środkowy przelotowy 2,5 cala seria z 2.8, końcowy przelotowy 2,5 cala Proex, seryjna obudowa filtra powietrza z 2.8 na dole 4x większa dziura która zasysa powietrze, seryjny filtr powietrza - 263KM i 330NM
Poniżej wykres kolegi który był ze mną A3 3.2 250km BUB quattro DSG 2004r - 239KM i 320Nm. W silniku wymieniony rozrząd, cewki itp. Zrobiony kompletny układ wydechowy bez katów:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=gEY8E4tFak4[/youtube]
Dzisiejsza wizyta na hamowni obciążeniowej w RS Motorsport Rzeszów.
Mój Golf 4 GTI 98r po swapie na 3.2 VR6 250km BMJ 2004r , słupek seryjny, rozrząd nie zmieniany. Wymieniłem jedynie świece, olej i flitry. Zrobiony kompletny układ wydechowy razem z portkami (kolektory wydechowe z 2.8, dwururka 2x50mm, rury 70mm, tłumik środkowy przelotowy 2,5 cala seria z 2.8, końcowy przelotowy 2,5 cala Proex, seryjna obudowa filtra powietrza z 2.8 na dole 4x większa dziura która zasysa powietrze, seryjny filtr powietrza - 263KM i 330NM
Poniżej wykres kolegi który był ze mną A3 3.2 250km BUB quattro DSG 2004r - 239KM i 320Nm. W silniku wymieniony rozrząd, cewki itp. Zrobiony kompletny układ wydechowy bez katów:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=gEY8E4tFak4[/youtube]
Wykresy z hamowni VR6 - TU wklejamy
miłą niespodziankę zrobiła nam kolegi vr-a 12v, i mój 24v coś kulawy wykres ale dojdę do tego co go boli
Wykresy z hamowni VR6 - TU wklejamy
26.02.2017r.
Jako, ze wojtek pewnie tu nie zaglada za czesto, a czesc ludzi nie sledzi facebooka to pochwale sie za niego
02.12.2017r.
Wstepne zabawy w 2017r. koncze w swoim aucie wykresem ponizej.. na wiosne napewno bedzie lepiej
Jako, ze wojtek pewnie tu nie zaglada za czesto, a czesc ludzi nie sledzi facebooka to pochwale sie za niego
02.12.2017r.
Wstepne zabawy w 2017r. koncze w swoim aucie wykresem ponizej.. na wiosne napewno bedzie lepiej
- jeta2003
- Użytkownik
- Posty: 264
- Rejestracja: czw sty 25, 2007 02:52
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Kontakt:
Wykresy z hamowni VR6 - TU wklejamy
koniec sezonu 2017 Golf 2 VR6 AAA z modów tylko wydech przelot 2,5 i końcowy tłumik RM-Motors i zimny dolot.
Zobaczymy w sezonie jak wjedzie kolektor od 2,9 z wałkami i przepustnicą i wydechowy baranek. Chyba, że wjedzie w lżejszą budę
Zobaczymy w sezonie jak wjedzie kolektor od 2,9 z wałkami i przepustnicą i wydechowy baranek. Chyba, że wjedzie w lżejszą budę
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości