Golf mk2 wg. Michała - ARL 315KM/615Nm + CLIMATRONIC i inne wodotryski.
Moderator: G0 Karcio
- marcinas1983
 - VW Baron

 - Posty: 3413
 - Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
 - Lokalizacja: Poznań/Mrowino
 - Kontakt:
 
Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ-191PSów i 325Niutonów
Michał_1977, Jakiego boosta ustawiłeś na tej turbinie TD04 13??
			
									
									- Michał_1977
 - _

 - Posty: 14310
 - Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
 - Lokalizacja: Leżajsk
 - Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
 - Kontakt:
 
Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ-191PSów i 325Niutonów
Chodzi Ci o sztangę?marcinas1983 pisze:Jakiego boosta ustawiłeś na tej turbinie TD04 13??
- marcinas1983
 - VW Baron

 - Posty: 3413
 - Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
 - Lokalizacja: Poznań/Mrowino
 - Kontakt:
 
Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ-191PSów i 325Niutonów
ogólnie... tdo4 11stka chodzi na 1,2 bara standardowo i ja na razie więcej nie pompuje. Powyżej jakiegoś tam wartości doładowania kolejne jego zwiększanie nie przynosi już efektów.Michał_1977 pisze:Chodzi Ci o sztangę?
- slawko333
 - Forum Master

 - Posty: 1539
 - Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
 - Lokalizacja: leżajsk
 - Kontakt:
 
Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ-191PSów i 325Niutonów
u mnie td04 11 fabrycznie ustawiona była na 0,9 bara
			
									
									- Michał_1977
 - _

 - Posty: 14310
 - Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
 - Lokalizacja: Leżajsk
 - Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
 - Kontakt:
 
Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ-191PSów i 325Niutonów
Sztangi nie ruszałem,no może minimalnie,bo musiałem nieco gruszkę skosić,a to dlatego,że wylot ze ślimaka wychodził mi na wprost rozpórki kielichówmarcinas1983 pisze:ogólnie... tdo4 11stka chodzi na 1,2 bara standardowo
- marcinas1983
 - VW Baron

 - Posty: 3413
 - Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
 - Lokalizacja: Poznań/Mrowino
 - Kontakt:
 
Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ-191PSów i 325Niutonów
na forum opla omegi napisali, ze 1.2 bara im dmuchają TDS'y z td04 11stką. Dlatego napisałem, że 1.2 bara mają ustawione. Ja po montażu td04 do m-tdi miałem tak dawkę i kąt rozjechany, że na dzień dobry dmuchała mi 1.8 bara...slawko333 pisze:u mnie td04 11 fabrycznie ustawiona była na 0,9 bara
- 
				tomek08
 - Forum Master

 - Posty: 1556
 - Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
 - Lokalizacja: okolice Częstochowy
 
Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ-191PSów i 325Niutonów
Witam, dawno tu nie zaglądałem, a tu takie ciekawe rzeczy się dzieją. 
 
Pozdrawiam.
			
									
									Pozdrawiam.
Tomek
						Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ-191PSów i 325Niutonów
Michał_1977, wpadasz na zlot Cult Style Lubelszczyzna ?  
			
									
									- Michał_1977
 - _

 - Posty: 14310
 - Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
 - Lokalizacja: Leżajsk
 - Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
 - Kontakt:
 
Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ-191PSów i 325Niutonów
Pewnie takpatryk173 pisze:wpadasz na zlot Cult Style Lubelszczyzna ?

Aktualnie,majstruję jakieś MBC Made in Home,bo na dziadostwie jeździć się nie da. Raz przyyebie na 2,2bara,a na następny dzień już tylko 1,5bara.Szlak wie co w tym dziadostwie siedzitomek08 pisze: tu takie ciekawe rzeczy się dzieją.
- marcinas1983
 - VW Baron

 - Posty: 3413
 - Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
 - Lokalizacja: Poznań/Mrowino
 - Kontakt:
 
Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ-191PSów i 325Niutonów
a sprawdzałeś jak zachowuje się td04 bez tego mbc?? Może nie będzie w ogóle potrzebne. WG w td04 jak sprawdzałem kiedyś działa prawie 0-1 czyli po osiągnięciu zadanego boosta otwiera się dość sporo.Michał_1977 pisze:Aktualnie,majstruję jakieś MBC Made in Home,bo na dziadostwie jeździć się nie da. Raz przyyebie na 2,2bara,a na następny dzień już tylko 1,5bara.Szlak wie co w tym dziadostwie siedzi
- Michał_1977
 - _

 - Posty: 14310
 - Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
 - Lokalizacja: Leżajsk
 - Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
 - Kontakt:
 
Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ-191PSów i 325Niutonów
marcinas1983, z pewnością będzie otwierane WG wcześniej niż przy 1,5bara,a gdy to nieszczęscne MBC upuści do 1,5,to zaczyna się robić zasłona dymna. Mo że dało by się ugrać coś naprężeniem sprężyny w gruszce,kręcąc sztangą,ale nie chce mi się w to bawić 
			
									
									- Michał_1977
 - _

 - Posty: 14310
 - Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
 - Lokalizacja: Leżajsk
 - Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
 - Kontakt:
 
Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ-191PSów i 325Niutonów
Dumałem,dumałem,dumałem... Spać nie mogłem przez tą cholerną temperaturę silnika,no i w końcu mnie natchnęło 
 
Zakupiłem 3 przedmioty,które zadecydowały o tym,że problem z temperaturą został zażegnany
 
Pierwszym zakupem był wentylator z Seata Cordoba. Stan obudowy pozostawiał wiele do życzenia,ale to się zrobiło w trymiga
 




Kolejnym zakupem był termostat o temp. otwierania 82°C do mk3 2,016V ABF

I jeszcze dwustopniowy włącznik wentylatora o temp.włączania 85-80°C- 1 bieg i 93-88 °C- 2 bieg,także z ABF.
 
Producenci tacy jak widać,ale nic innego nie było na chwilę obecną ani w sklepie,ani na hurtowni,a że to był eksperyment,to przynajmniej jakby nie wypalił,to pieniędzy nie byłoby szkoda,bo za włącznik i termostat dałem coś w granicach 5 dych
 
Na wolnych obrotach kiedyś temperatura wędrowała do kolejnej kreski za 90°C...nie wiem ile tam może być...110?
 
W tej chwili jest tak,że wychodzi wskazówka wychodzi niecały 1mm za 90° i włącza się wentylator,po 30-40 sekundach wyłącza się i temperaturka za chwilę jest już 1-2mm przed 90°
 
Ja pierdziu! Dlaczego ja wcześniej na to nie wpadłem...
 
Testów na drodze jeszcze nie było,bo pada,ale po testach na postoju zacząłem cieszyć się jak trzynastolatka z nowego smartfona,a żona stała i pukała się po głowie patrząc na mnie
			
									
									Zakupiłem 3 przedmioty,które zadecydowały o tym,że problem z temperaturą został zażegnany
Pierwszym zakupem był wentylator z Seata Cordoba. Stan obudowy pozostawiał wiele do życzenia,ale to się zrobiło w trymiga




Kolejnym zakupem był termostat o temp. otwierania 82°C do mk3 2,016V ABF

I jeszcze dwustopniowy włącznik wentylatora o temp.włączania 85-80°C- 1 bieg i 93-88 °C- 2 bieg,także z ABF.

Producenci tacy jak widać,ale nic innego nie było na chwilę obecną ani w sklepie,ani na hurtowni,a że to był eksperyment,to przynajmniej jakby nie wypalił,to pieniędzy nie byłoby szkoda,bo za włącznik i termostat dałem coś w granicach 5 dych
Na wolnych obrotach kiedyś temperatura wędrowała do kolejnej kreski za 90°C...nie wiem ile tam może być...110?
W tej chwili jest tak,że wychodzi wskazówka wychodzi niecały 1mm za 90° i włącza się wentylator,po 30-40 sekundach wyłącza się i temperaturka za chwilę jest już 1-2mm przed 90°
Ja pierdziu! Dlaczego ja wcześniej na to nie wpadłem...
Testów na drodze jeszcze nie było,bo pada,ale po testach na postoju zacząłem cieszyć się jak trzynastolatka z nowego smartfona,a żona stała i pukała się po głowie patrząc na mnie
- marcinas1983
 - VW Baron

 - Posty: 3413
 - Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
 - Lokalizacja: Poznań/Mrowino
 - Kontakt:
 
Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ-191PSów i 325Niutonów
ta kolejna kreska za 90* ( jeśli przyjąć że 90* jest prawie na środku ) to jest 100*CMichał_1977 pisze:Na wolnych obrotach kiedyś temperatura wędrowała do kolejnej kreski za 90°C...nie wiem ile tam może być...110?![]()
- Michał_1977
 - _

 - Posty: 14310
 - Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
 - Lokalizacja: Leżajsk
 - Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
 - Kontakt:
 
Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ-191PSów i 325Niutonów
Właśnie tak. Krew mnie zalewała jak jeździłem,a mi ta wskazówka w ładowała na prawo od pionumarcinas1983 pisze: U mnie na postoju właśnie przechyla się temp ku tej kolejnej za połową i na vagu sprawdziłem, że to około 100*C jest właśnie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości

