Cofanie się paliwa, zawór zwrotny i jego wymiana
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Cofanie się paliwa, zawór zwrotny i jego wymiana
ja dorwalem w piwnicy stara przepalona grzalke od czajnika czy czegos tam. Wyciolem kawalek tej grzalki i srodek wyprulem i juz idealna rurka jest. Miedziana na dodatek.
			
									
									Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
						Cofanie się paliwa, zawór zwrotny i jego wymiana
Mam golfa 4 1.9 AJM i mam problem odpalania na zimnym silniku niezaleznie czy to lato/zima (musze pokrecić ok 4s) a jak już odpali to kolejne odpalanie jest na strzała czyli wywnioskowałem że jest problem z paliwem (powietrze/cofanie sie paliwa), Kupiłem w sklepie zaworek zwrotny, po zamontowaniu przed filtrem znalazłem na przewodzie prawdopodobnie drugi zaworek zwrotny- nie jestem pewien prosze o potwierdzenie. Czy jak założyłem jeszcze drugi zaworek to czy zmniejszy się przepływ paliwa a przy tym spadnie moc? 
http://zapodaj.net/31e1806f0645b.jpg.html" onclick="window.open(this.href);return false;
			
									
									http://zapodaj.net/31e1806f0645b.jpg.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Nie jeździj szybciej niż potrafisz myśleć
						Cofanie się paliwa, zawór zwrotny i jego wymiana
Nie .nie spadnie. Możesz nawet 5 takich dac.
			
									
									Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
						Re: Cofanie się paliwa, zawór zwrotny i jego wymiana
Panowie a można zamontowac taki filtr paliwa
http://filterki.pl/pl/filtr-paliwa-pp838-filtron.html" onclick="window.open(this.href);return false;
jest plug & play do mk4 tdi?
byłem obserwować te pęcherzyki i tak- na zimnym są- odpalę wiadomo nie ma na zasilającym pompę. Zgaszę auto i po kilku min malutkie pęcherzyki idą od pompy do górnej cześć wężyka zasilającego .Czy usuwając podgrzewacz usunę problem z pęcherzykami idącymi od pompy do filtra paliwa?
			
									
									http://filterki.pl/pl/filtr-paliwa-pp838-filtron.html" onclick="window.open(this.href);return false;
jest plug & play do mk4 tdi?
byłem obserwować te pęcherzyki i tak- na zimnym są- odpalę wiadomo nie ma na zasilającym pompę. Zgaszę auto i po kilku min malutkie pęcherzyki idą od pompy do górnej cześć wężyka zasilającego .Czy usuwając podgrzewacz usunę problem z pęcherzykami idącymi od pompy do filtra paliwa?
oswoić autyzm, http://www.michalautyzm.pl" onclick="window.open(this.href);return false; 

seria ALH 90 km-->>soft-->>127km-->>wtryski ASV+ ASO Damian ppp ==145km
   

						seria ALH 90 km-->>soft-->>127km-->>wtryski ASV+ ASO Damian ppp ==145km

- munior
 - Forumowy spamer :)

 - Posty: 2307
 - Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
 - Lokalizacja: Lublin
 - Kontakt:
 
Cofanie się paliwa, zawór zwrotny i jego wymiana
Wywalenie tego ori badziewnego filtra z pseudo-podgrzewaczem ,i założenie filtra wejscie -wyjscie ,to najlepsze co można zrobić rzeby pozbyć się powietrza w przewodach paliwowychLampart pisze:Czy usuwając podgrzewacz usunę problem z pęcherzykami idącymi od pompy do filtra paliwa?
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy  komputer 16 i 8  bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję  immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
						- 
				tomek08
 - Forum Master

 - Posty: 1556
 - Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
 - Lokalizacja: okolice Częstochowy
 
Cofanie się paliwa, zawór zwrotny i jego wymiana
Witam,
 
Pozdrawiam.
			
									
									jak się nie mylę, to filtra z MK-1.munior pisze:Wywalenie tego ori badziewnego filtra z pseudo-podgrzewaczem ,i założenie filtra wejscie -wyjscie ,to najlepsze co można zrobić rzeby pozbyć się powietrza w przewodach paliwowych
Pozdrawiam.
Tomek
						Cofanie się paliwa, zawór zwrotny i jego wymiana
Jeśli powietrze idzie z pompy do wężyka a pompa jest szczelna to masz nieszczelne wężyki przelewowe wtryskiwaczy.
			
									
									Re: Cofanie się paliwa, zawór zwrotny i jego wymiana
czyli powinienem kupić taki węzyk na metry i wymienić a jesli to nic nie da to atakowac filtr paliwa?
hmmm węzyki przelewowe ale powietrze pojawia się w węzyku zasilania i wedruje od pompy
jaki to wężyk bedzie jaka średnica?
			
									
									hmmm węzyki przelewowe ale powietrze pojawia się w węzyku zasilania i wedruje od pompy
jaki to wężyk bedzie jaka średnica?
oswoić autyzm, http://www.michalautyzm.pl" onclick="window.open(this.href);return false; 

seria ALH 90 km-->>soft-->>127km-->>wtryski ASV+ ASO Damian ppp ==145km
   

						seria ALH 90 km-->>soft-->>127km-->>wtryski ASV+ ASO Damian ppp ==145km

Cofanie się paliwa, zawór zwrotny i jego wymiana
A wężyk powrotny masz przezroczysty że wiesz że tam nie idzie powietrze?.
Przelewowe 3,2 mm i muszą iść ładnymi łukami.
			
									
									Przelewowe 3,2 mm i muszą iść ładnymi łukami.
- Michał_1977
 - _

 - Posty: 14310
 - Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
 - Lokalizacja: Leżajsk
 - Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
 - Kontakt:
 
Cofanie się paliwa, zawór zwrotny i jego wymiana
W mk2 też były montowane. Ja nawet do A3 z ASZ-em pod maską,założyłem sobie takitomek08 pisze:jak się nie mylę, to filtra z MK-1.
Cofanie się paliwa, zawór zwrotny i jego wymiana
tak mk2 1.6 TD albo escort 1.8 TD ale jeszcze pare innych marek mialo takowe. Ile ja tego typu filtrów polecilem montiwac w oplach na roznych forach oplowskich to juz chyab nie zlicze. Sam mam w swoich tdi PD te filtry powkladane. Podgrzewacze wywalone i rurki zmostkowane i autka chodza pieknie.
			
									
									Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
						Re: Cofanie się paliwa, zawór zwrotny i jego wymiana
węzyk powrotny niby jest przeźroczysty ale od srodka czarny i nic nie widacarka10 pisze:A wężyk powrotny masz przezroczysty że wiesz że tam nie idzie powietrze?.
Przelewowe 3,2 mm i muszą iść ładnymi łukami.
oswoić autyzm, http://www.michalautyzm.pl" onclick="window.open(this.href);return false; 

seria ALH 90 km-->>soft-->>127km-->>wtryski ASV+ ASO Damian ppp ==145km
   

						seria ALH 90 km-->>soft-->>127km-->>wtryski ASV+ ASO Damian ppp ==145km

- 
				robert14-83
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 699
 - Rejestracja: ndz lip 01, 2007 12:49
 - Lokalizacja: sucha beskidzka
 - Auto: VW Golf VII 1.4 TSI
 - Silnik: CXSA
 
Cofanie się paliwa, zawór zwrotny i jego wymiana
a taki zaworek zwrotny w TDI PD to gdzie najlepiej zamontować???
			
									
									Cofanie się paliwa, zawór zwrotny i jego wymiana
nie wiem czy taki zaworek jest dobrym pomysłem, pamiętam jak kolega damian ppp miał i to dobrej firmy i się coś krzaczyło
			
									
									oswoić autyzm, http://www.michalautyzm.pl" onclick="window.open(this.href);return false; 

seria ALH 90 km-->>soft-->>127km-->>wtryski ASV+ ASO Damian ppp ==145km
   

						seria ALH 90 km-->>soft-->>127km-->>wtryski ASV+ ASO Damian ppp ==145km

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości

