Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką
	Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
			
		
		
			- 
				
																			
								qwee							 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 62
 		- Rejestracja: czw gru 27, 2012 15:29
 		
		
						
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: qwee » ndz sty 04, 2015 14:48
			
			
			
			
			Zdemontowałem tylne światła, zrobiłem co trzeba i założyłem je z powrotem. Swiatła działają, lecz mam zapaloną kontrolkę poduszki powietrznej:
 Panowie, która z poduszek zwraca taki błąd? Tzn gdzie jest umiejscowiona? Chodzi oczywiście o tą zaznaczoną. Reszta jest nie istotna. Czy demontaż świateł mógł mieć wpływ na tą usterkę czy to zbieg okoliczności. Poduszki mam w bocznych słupkach oraz z tyłu za głową pasażera na tylnej kanapie - w przestrzeni pomiędzy boczną szybą a klapą bagażnika (nie wiem jak określić ten element: tylny słupek?), oraz po zewnętrznej stronie fotela.
golf V 1.9 2004 rok 3d.
 
			
													
					Ostatnio zmieniony pn sty 05, 2015 11:16 przez 
qwee, łącznie zmieniany 1 raz.
									
 
			
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
								Haki							
 
						- _

 			
		- Posty: 6070
 		- Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
 		
		
																- Lokalizacja: Wrocław
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Haki » ndz sty 04, 2015 15:30
			
			
			
			
			zapłonniki boczne poduszki powietrznej pasażera
Sprawdź czy pod fotelem pasażera wszystko jest połączone jak należy ( wtyki )  - mogło się rozłączyć
			
									
									
		
		
				Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez  ON
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								qwee							 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 62
 		- Rejestracja: czw gru 27, 2012 15:29
 		
		
						
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: qwee » ndz sty 04, 2015 16:07
			
			
			
			
			No generalnie jest to pierwsza rzecz którą sprawdziłem. Ponadto gdy rozpiąłem wtyczkę pod fotelem to doszły kolejne błędy. Czy "poduszka boczna pasażera" to ta w słupku, w siedzeniu czy może ta za głową pasażera z tyłu?
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								grg474							
 
						- _

 			
		- Posty: 5984
 		- Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
 		
		
											- Lokalizacja: Skarżysko
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: grg474 » ndz sty 04, 2015 16:24
			
			
			
			
			qwee pisze: Czy "poduszka boczna pasażera" to ta w słupku, w siedzeniu czy może ta za głową pasażera z tyłu? 
masz napisane Zuender Kopfairbag Beifahrerseite - w tłumaczeniu zapalnik poduszki powietrznej głowy strona pasażera = kurtyna bo ona jest dla pasażerów z przodu i z tyłu
 
			
									
									
		
		
				Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
 regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR 

, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5; Audi S3 cabrio
 
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								edzio2							 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 28
 		- Rejestracja: pt wrz 24, 2010 22:06
 		
		
						
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: edzio2 » ndz sty 04, 2015 17:03
			
			
			
			
			dodać tylko ,że kostka jest z tyłu po środku,trzeba uchylić sufitówkę,aby się tam dostać.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								qwee							 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 62
 		- Rejestracja: czw gru 27, 2012 15:29
 		
		
						
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: qwee » ndz sty 04, 2015 18:40
			
			
			
			
			edzio2 pisze:dodać tylko ,że kostka jest z tyłu po środku,trzeba uchylić sufitówkę,aby się tam dostać.
Tego się obawiałem. Czy może mieć to związek z demontażem tylnych świateł, czy raczej jest to zbieg okoliczności?
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								edzio2							 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 28
 		- Rejestracja: pt wrz 24, 2010 22:06
 		
		
						
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: edzio2 » ndz sty 04, 2015 19:05
			
			
			
			
			nie ma związku
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								grg474							
 
						- _

 			
		- Posty: 5984
 		- Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
 		
		
											- Lokalizacja: Skarżysko
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: grg474 » ndz sty 04, 2015 23:03
			
			
			
			
			qwee pisze:Czy może mieć to związek z demontażem tylnych świateł, czy raczej jest to zbieg okoliczności? 
jak ze światłami wyciągnąłeś całą wiązkę z samochodu to ma, jak same lampy to nie ma
 
			
									
									
		
		
				Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
 regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR 

, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5; Audi S3 cabrio
 
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								qwee							 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 62
 		- Rejestracja: czw gru 27, 2012 15:29
 		
		
						
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: qwee » pn sty 05, 2015 11:20
			
			
			
			
			Wyciągałem samą lampę. Miałem nadzieje, że może to poduszka z za głowy pasażera z tyłu gdyż szukałem analogi w postaci wspólnie prowadzonej wiązki. 
Zadam kolejne pytanie. Ta sama diagnostyka chińskim vag k+can commander wskazała na błąd: "zbyt mała przepustowość układu recyrkulacji spalin". Świeci się kontrolka check engine i z z okolic EGR słuchać charakterystyczny stukot. Tak jakby jakiś zaworek otwierał się i zamykał. Ubytków w pracy silnika nie zauważyłem patrząc z punktu widzenia użytkownika. Brak spadków mocy, zmian spalania. Czy można tą kontrolkę zgasić programowo wraz z komunikatem na wyświetlaczu tak aby nie denerwowała?
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Haki							
 
						- _

 			
		- Posty: 6070
 		- Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
 		
		
																- Lokalizacja: Wrocław
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Haki » pn sty 05, 2015 12:31
			
			
			
			
			qwee pisze:Wyciągałem samą lampę. Miałem nadzieje, że może to poduszka z za głowy pasażera z tyłu gdyż szukałem analogi w postaci wspólnie prowadzonej wiązki. 
Zadam kolejne pytanie. Ta sama diagnostyka chińskim vag k+can commander wskazała na błąd: "zbyt mała przepustowość układu recyrkulacji spalin". Świeci się kontrolka check engine i z z okolic EGR słuchać charakterystyczny stukot. Tak jakby jakiś zaworek otwierał się i zamykał. Ubytków w pracy silnika nie zauważyłem patrząc z punktu widzenia użytkownika. Brak spadków mocy, zmian spalania. Czy można tą kontrolkę zgasić programowo wraz z komunikatem na wyświetlaczu tak aby nie denerwowała?
Widzę ,że wałkowałeś temat  
   http://www.vwgolfv.pl/viewtopic.php?f=3 ... 8930b01951" onclick="window.open(this.href);return false;
Zrobiłeś to co tam koledzy podpowiadali ? Czy spodziewasz się ,że tu napiszą co innego ... 
Może najlepiej będzie jak odłączysz wszystkie diody z zegarów --- nie świeci - nie ma problemów  

 
			
									
									
		
		
				Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez  ON
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								qwee							 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 62
 		- Rejestracja: czw gru 27, 2012 15:29
 		
		
						
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: qwee » pn sty 05, 2015 13:03
			
			
			
			
			Haki pisze:qwee pisze:
Zrobiłeś to co tam koledzy podpowiadali ? Czy spodziewasz się ,że tu napiszą co innego ... 
Może najlepiej będzie jak odłączysz wszystkie diody z zegarów --- nie świeci - nie ma problemów  

 
 
Oczywiście, że zrobiłem, nie pomogło więc szukam innej porady. Nikt nie odpowiedział na moje ostatnie pytanie i poszukuje szczęścia w innym miejscu. Czy jak jeden mechanik da złą diagnozę to nie wolno udać się do innego?
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Haki							
 
						- _

 			
		- Posty: 6070
 		- Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
 		
		
																- Lokalizacja: Wrocław
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Haki » pn sty 05, 2015 13:06
			
			
			
			
			Wymieniałeś EGR-a na sprawny ?  Może wystarczy swój zreanimować o ile się da.... 
Napisz co z autkiem zrobiłeś w związku z tym CHECK ENGINE
Oczywiście, że zrobiłem, nie pomogło więc szukam innej porady. Nikt nie odpowiedział na moje ostatnie pytanie i poszukuje szczęścia w innym miejscu. Czy jak jeden mechanik da złą diagnozę to nie wolno udać się do innego? 
Skoro chcesz porady odnośnie naprawy --- to nie szukaj rozwiązania w postaci wyłączenia kontrolki ...
 
			
									
									
		
		
				Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez  ON
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								edzio2							 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 28
 		- Rejestracja: pt wrz 24, 2010 22:06
 		
		
						
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: edzio2 » pn sty 05, 2015 14:22
			
			
			
			
			qwee pisze: Czy można tą kontrolkę zgasić programowo wraz z komunikatem na wyświetlaczu tak aby nie denerwowała?
Żaden problem
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Haki							
 
						- _

 			
		- Posty: 6070
 		- Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
 		
		
																- Lokalizacja: Wrocław
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Haki » pn sty 05, 2015 14:42
			
			
			
			
			edzio2 pisze:qwee pisze: Czy można tą kontrolkę zgasić programowo wraz z komunikatem na wyświetlaczu tak aby nie denerwowała?
Żaden problem
 
więc napisz chłopakowi co i jak ma zrobić .....
 
			
									
									
		
		
				Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez  ON
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości