Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
mam stare zegary z mk2 na 2 kości scalak to chyba SAK215 ale jeszcze jutro zobacze dla pewności
			
									
									Mój Mk2 1.8 T 
 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;
						- 
				bugalon
 - V.I.P.

 - Posty: 2361
 - Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
 - Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
 - Kontakt:
 
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Jak masz na saku, to podpinasz sygnał ze sterownika prosto na zegary i obrotomierz działa sam z siebie bez zadnego kombinowania.
			
									
									Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
						Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
- kacper_zet
 - Nowicjusz

 - Posty: 33
 - Rejestracja: wt mar 23, 2010 13:25
 - Lokalizacja: Kraków
 - Kontakt:
 
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Panowie jak podpiąć (skąd wziąć) sygnał do obrotomierza ze sterownika me7.5 silnika AUQ z Octavii do zegarów VDO Golfa mk3
			
									
									Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Ale raczej nie w wiązke zegarów, jak to ma miejsce w mk2 na cewce, ale bezpośrednio w SAKa?bugalon pisze:Jak masz na saku, to podpinasz sygnał ze sterownika prosto na zegary i obrotomierz działa sam z siebie bez zadnego kombinowania.
- 
				agentmariusz
 - Nowicjusz

 - Posty: 5
 - Rejestracja: ndz cze 30, 2013 16:16
 
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Witam Was Koledzy 
mam mały problem
Gdyż posiadam Audi A4 z 2002 roku z silnikiem 1.8T AVJ 150km
i postanowiłem dać AJL 180KM
no i na pierwszy rzut oka silniki takie same- na ogół tak jeśli nie ma się dwóch silników koło siebie i nie widać różnicy ;/
no i mam tu dwa problemu które nie wiem jak rozwiązać
1. Mój czyli AVJ ma recyrkulacjię spalin a ten AJL nie ma
  i nie wiem jak to przerobić żeby chodził poprawnie komputer...
2. również AVJ który miałem ma "zmienną fazę rozrządu" a ten AJL nie ma jest stały... i również dochodzi tam elektryka i nie wiem jak to ominąć żeby poprawnie chodziło
da się to zrobić ? czy muszę szukać i wkładać normalnie AVJ ?
Proszę was koledzy pomóżcie
tylko w was widzę nadzieje
 
bo albo źle szukam. albo nie mogę nic znaleźć na ten temat ;/
i jeszcze tak nawiązując do pytania
w moim są 2sondy Lamda a w tym jedna i czy je też da się jakoś oszukać
Dzięki serdeczne i pozdrawiam
			
									
									mam mały problem
Gdyż posiadam Audi A4 z 2002 roku z silnikiem 1.8T AVJ 150km
i postanowiłem dać AJL 180KM
no i na pierwszy rzut oka silniki takie same- na ogół tak jeśli nie ma się dwóch silników koło siebie i nie widać różnicy ;/
no i mam tu dwa problemu które nie wiem jak rozwiązać
1. Mój czyli AVJ ma recyrkulacjię spalin a ten AJL nie ma
2. również AVJ który miałem ma "zmienną fazę rozrządu" a ten AJL nie ma jest stały... i również dochodzi tam elektryka i nie wiem jak to ominąć żeby poprawnie chodziło
da się to zrobić ? czy muszę szukać i wkładać normalnie AVJ ?
Proszę was koledzy pomóżcie
tylko w was widzę nadzieje
bo albo źle szukam. albo nie mogę nic znaleźć na ten temat ;/
i jeszcze tak nawiązując do pytania
w moim są 2sondy Lamda a w tym jedna i czy je też da się jakoś oszukać
Dzięki serdeczne i pozdrawiam
- 
				agentmariusz
 - Nowicjusz

 - Posty: 5
 - Rejestracja: ndz cze 30, 2013 16:16
 
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
marog60 pisze:kupiles drugi silnik bez wiązki i komputera???
na dobrą sprawę po co miałem kupować wiązkę komputera skoro nie robię SWAPa tylko zmianę silnika
padł mi silnik i zamiast go remontować chce go zmienić
i tak jak wspomniałem miedzy tymi silnikami są dwie różnice które na pierwszy rzut oka ich nie było widać dopiero wyszły przy podłączaniu
- stolniczkow
 - Forum Master

 - Posty: 1717
 - Rejestracja: ndz kwie 05, 2009 11:34
 - Lokalizacja: SD
 - Kontakt:
 
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
To są dość istotne różnice... Poszukaj komputera, przerabianie tego wszystkiego pod starego kompa jest możliwe ale trochę bez sensu.
			
									
									Czarne S3 1.8T - Dynosoft, MG Motorsport - 276km/365Nm
Grupowy chiptuning Aligator (DynoSoft) Katowice

						Grupowy chiptuning Aligator (DynoSoft) Katowice

- 
				agentmariusz
 - Nowicjusz

 - Posty: 5
 - Rejestracja: ndz cze 30, 2013 16:16
 
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
aaa bu
czyli cóż albo opierdzielić silnik i poszukać oryginalnego AVJ
albo cala wiązkę i komputer pod AJL ??
no niestety wiem że są istotne różnice, ale mowie jak nie masz przy sobie dwóch silników przy sobie to na "oko" są takie same i można sobie gdybać że będzie pasować
dopiero później wyszły te dwie główne różnice niestety ;/
tylko że by oddać silnik muszę jechać z powrotem ponad 300km w jedną stronę ;/
a mimo że bez sensu jak mogę to przerobić pod tą wiązkę i komputer ?
jakieś rady ?
			
									
									czyli cóż albo opierdzielić silnik i poszukać oryginalnego AVJ
albo cala wiązkę i komputer pod AJL ??
no niestety wiem że są istotne różnice, ale mowie jak nie masz przy sobie dwóch silników przy sobie to na "oko" są takie same i można sobie gdybać że będzie pasować
dopiero później wyszły te dwie główne różnice niestety ;/
tylko że by oddać silnik muszę jechać z powrotem ponad 300km w jedną stronę ;/
a mimo że bez sensu jak mogę to przerobić pod tą wiązkę i komputer ?
jakieś rady ?
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Siądą wtryski z listwą od AUQ na kolektor ssący z S3? Nie wiem konkretnie czy przed liftem czy po, kupiłem go po taniości.... AUQ pochodzi z 2003r.
			
									
									Dłubiemy i swapujemy 1.8T
w S3 były dwa rodzaje wtrysków 380cc krótkie i długie. Gdzieś na forum jest nawet foto z wymiarami. Też byłem przed takim dylematem i opinie były podzielone jedni powiedzieli że będzie ok a inni że nie będą pasować.
			
									
									Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Jeżeli kolektor z BAM'a to siądą ale po prawej stronie przy mocowaniu przepustnicy na kolektorze jest fragmencik - mocowanie pod coś, które trzeba zeszlifować, brakuje dosłownie kilku mm. Jak przyłożysz to zobaczysz o co biega.S. pisze:Siądą wtryski z listwą od AUQ na kolektor ssący z S3? Nie wiem konkretnie czy przed liftem czy po, kupiłem go po taniości.... AUQ pochodzi z 2003r.
Projekt FiA: 6Y+20VT 
 

						
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Nie wiem czy z BAMa czy z czego innego, wystawiony był jako kolektor AGU tyle że przepustnice ma po lewej stronieSev pisze:Jeżeli kolektor z BAM'a
Będe w Polsce to obadam temat
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości

