 
 
Pojawiam się z "nowym" nabytkiem. Długo zbierałem się do założenia tematu ale jakoś to zeszło
 
   
 Szukałem i przebierałem w autach, zanim kupiłem to miejskie wozidło bo jak ktoś kupował samochód to wie że ciężko jest znaleźć auto z nie zajeżdżonym silnikiem ale w końcu w kwietniu trafiło się takie całkiem przypadkowo
 
   Auto kupiłem od pierwszego właściciela, ja jestem pierwszym w Polsce. Auto wyglądało na zadbane w środku, lakier też był dobrze utrzymany ale wiadomo nie jest idealny ma kilka rzeczy do poprawek ale myślę, że z biegiem czasu wszystko się usunie i będzie wyglądało wszystko cacy. Silnik pracował idealnie i miał to coś więc zostałem właścicielem tym razem Audi. I jak dotąd nie żałuję
 Auto kupiłem od pierwszego właściciela, ja jestem pierwszym w Polsce. Auto wyglądało na zadbane w środku, lakier też był dobrze utrzymany ale wiadomo nie jest idealny ma kilka rzeczy do poprawek ale myślę, że z biegiem czasu wszystko się usunie i będzie wyglądało wszystko cacy. Silnik pracował idealnie i miał to coś więc zostałem właścicielem tym razem Audi. I jak dotąd nie żałuję   Pacjent to :
    Pacjent to :AUDI A4 B6
rok: 2002
silnik: 1.8 T niestety bez Q + podtlenek LPG
Przebieg w dniu zakupu lekko ponad 181 tys aktualnie 195 tys
Wyposażenie ma to co mi było potrzebne a czego nie miałem w Golfie a więc:
- 4 el szyby
- el lustra
- klima dwu strefowa
- kolor granatowy
- zmieniarka
- alu 17 sline
- zawieszenie s-line 1be
- bez skóry i grzanych dupek
- i sporo innych pierdółek które te auta no ogół posiadają
 
 Zmiany jakie przeprowadziłem dotychczas nie były wielkie ale małymi krokami do celu. Najważniejsze było dla mnie żeby auto jeździło i mogło robić dużo km. Na początek posły do wymiany wszystkie filtry, oleje, świece, rozrząd, cewki, uszczelka pod pokrywą zaworów, nabiłem klime na nowo bo tamta coś słabo dmuchała, wybebeszyłem też lekko wydech, wyciełem środkowy tłumik także zrobiony jest mini przelot, załozyłem dystanse 17/20mm żeby za wąsko nie było
 
 plany jakie mam co do granata hmmm jest ich sporo ale jakieś tam są:
- rns-e
- kiera b7 bądź od nowej tt
- skórzane fotele
- spryskiwacze mgiełkowe
- springi -35 czekają na założenie ale po zimie chyba je wrzucę dopiero
( w późniejszym czasie Air coś już tam z części jest
 )
 )- alu 18 wiecej nie będzie przynajmniej na razie
 
   model od rs4 mam w planach
  model od rs4 mam w planach- ciut większe heble
- dokładki s-line
- spryski lamp
- nowe lampy przednie bo te są kiepskie
- większy FIMC
- jakiś mały Chip
- ogarnięcie do porządku lakieru
a reszta wyjdzie w praniu
 
 klika fot jak auto wygląda teraz na zimowym setupie.
Pozdrawiam Boomel
 
   
 




Wnętrze.


Założone postojówki led I halogeny w kolor żółty

Mały detaling
 
 
Zdjęcia przed i po założeniu dystansów


Sorki za fotki robione telefonem
 
  
Długo z tym zwlekałem ale czas zaktualizować temat
 
 24.01.2013
Po długich oczekiwaniu na przesyłkę przyszło DOWN PIPE 3'' z kwasa a kat poszedł out

Do tego doszły nowe uszczelki z Aso bo tamte się rozleciały
 
 

Parę dni później przyszedł czas na montaż nie było łatwo ale się udało
 
 


Tak wygląda DP po przejechaniu juz paruset kilometrów i poprawie programu o pare KM i Nm i usunięciu sondy z ECu zeby nic się nie świecilo
 a dzwięk jak dla mnie zrobił się o nieeeeebo lepszy teraz fajnie mruczy
 a dzwięk jak dla mnie zrobił się o nieeeeebo lepszy teraz fajnie mruczy   
   jak coś nagram to podrzucę filmik
  jak coś nagram to podrzucę filmik   kolorek się zmienia na kameleon
  kolorek się zmienia na kameleon  
   
 


06.02.2013
Wpadły za dobre pieniądze nowe kółka na lato AVUS III 18x8 '' z oponkami 215 i 225/40 na tyle
 
 
Jako, że jestem, z tych nadgorliwych to felgi długo nie poleżały w garażu i praktycznie zaraz wskoczyły na auto niby na przymiarkę
 ale juz zostały na stałe bo zimy nie było
 ale juz zostały na stałe bo zimy nie było   
   
 
27.02.2013
Wybiło na liczniku magiczne 200 tys a oooo śmiga aż miło
 
   
 
26.03.2013
Wpadł gwint TA który szybko wylądował na aucie. i tutaj wielkie dzięki dla KOj@ka
 
   
   
   
   
   
   
 
Jak się okazało gwint ma wieeeeelka regulacje i po zostawieniu jeszcze prawie połowy gwintu auto połozyło sie przodem na ziemi
 
   
   
   nie dało sie nawet skręcać wiec zostało podniesione o 4 cm i tak wróciłem do domku z DG
 nie dało sie nawet skręcać wiec zostało podniesione o 4 cm i tak wróciłem do domku z DG   
   
   
 

Było to za wysoko tzn . KOZA jak cholera więc trzeba było pokręcić i wyszło coś takiego
 
 




Ustawiłem zbierzność bo cos było nie teges w jeździe ale po ustawieniu auto prowadzi się rewelacyjnie i gdyby nie co jakiś czas kołko przytarło to bym nie poczuł, założony jest gwint. Musze przyznać, że TA jest naprawde komfortowy jak na gwint. Jak pewna osoba powiedziała
"Gwint w wielowachaczu jest to zajebista sprawa"
 
   
   
 Jako, że od gleby jestem uzależniony to nakrętki kręcą sie stopniowo w dół
 a miało nie być nisko
 a miało nie być nisko   
   
 Jak będzie lepsza pogoda to zrobie foty jak auto wyglada teraz ale do garażu wjeżdzam mniej więcej tak przy pomocy deseki i ostrego manewrowania
 
   
 
teraz czas na zrobienie jakiejś dobrej sesji jak sie pogoda poprawi podrawiam
 
   
  




 
 

 są niby plany sprzedaży kół ale zobaczymy co z tego wyjdzie bo plauje kupić jeszcze jedną zabawkę ,a wiadomo fundusze
 są niby plany sprzedaży kół ale zobaczymy co z tego wyjdzie bo plauje kupić jeszcze jedną zabawkę ,a wiadomo fundusze   czym ogarniałeś lakier?
  czym ogarniałeś lakier?








