 
 I i ostatnio spalił mi 2 żarówki / 100 km. Na pełnym baku przejadę tak z 30km. Ale to się chyba w rowerze bidon nazywa.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
 dziękuje wszytkim za opinie i porady ostatnio jechałem na trasie w wakacje (400km) i spalił mi 7 litrów na 100km to chyba normalnie.teraz w mieście pali około 9,5L/100 jak się nagrzeje.poprostu  to może być spowodowane tym że codziennie jeżdzę około 5,6 kilometrów dziennie do pracy i nie żdąża się dobrze rozgrzać.w pracy 8 godzin to ostygnie i spowrotem znowu 5 kilometrów to praktycznie cały czas jeżdzę małe odcinki
 dziękuje wszytkim za opinie i porady ostatnio jechałem na trasie w wakacje (400km) i spalił mi 7 litrów na 100km to chyba normalnie.teraz w mieście pali około 9,5L/100 jak się nagrzeje.poprostu  to może być spowodowane tym że codziennie jeżdzę około 5,6 kilometrów dziennie do pracy i nie żdąża się dobrze rozgrzać.w pracy 8 godzin to ostygnie i spowrotem znowu 5 kilometrów to praktycznie cały czas jeżdzę małe odcinki 
na niezagrzanym ponad 10L ale tak jak pisałem wcześniej byłem u mechanika znajomego i okazało się że czujnik temperatury na wtyku miał zaśniedziałe i nie zawsze łączył ale chyba i tak wymienie ten czujnik skoro już niejest pierwszej młodościKarlos87 pisze:na nie zagrzanym ile palił ??


Przy ciężkiej nodze na krókich odcinkach takie spalanie jest do zaakceptowania. Mam nawet większe, kiedy jeżdżę do pracy - 5 km z gazem w podłodzeGrzechu pisze:Czytając odpowiedzi rozumiem, że moje spalanie 11-12 l benzyny w mieście przy ciężkiej nodze, a jeżdżę najczęściej po 5-10 km tylko, jest w normie?
1,8 kat, AAM, 75KM, 1993r.

hmm co ma czujnik do spalaniaArtik31 pisze:wcześniej byłem u mechanika znajomego i okazało się że czujnik temperatury na wtyku miał zaśniedziałe i nie zawsze łączył
 
 czujnik ma dużo do spalania bo jak będzie przekazywał do komputera że silnik jest jeszcze nie nagrzany to bedzie chodził na zwiększonej dawce paliwa czyli ssaniu pozdroKarlos87 pisze: hmm co ma czujnik do spalania
właśnie zauwazyłem że gdy jade na trasie temp.spada mi do 70*C to ten czujnik czy termostat padniety??
SPALANIE:
MIASTO - 13.3l / 100km
TRASA - 9.5l / 100km

Artik31 pisze: czujnik ma dużo do spalania bo jak będzie przekazywał do komputera że silnik jest jeszcze nie nagrzany to bedzie chodził na zwiększonej dawce paliwa czyli ssaniu pozdro
 to nie tyczy sie do LPG jeśli jest pierwsza generacja gazu.wydaje mi sie że czujnik nie ma nic do tego
   to nie tyczy sie do LPG jeśli jest pierwsza generacja gazu.wydaje mi sie że czujnik nie ma nic do tego  
jakby moj tyle palił to bym w nim zamieszkałOzi80 pisze: Jeżdżę codziennie po mieście do pracy 11 kilometrów w jedną stronę i od czasu do czasu do narzeczonej 15 kilometrów w jedną stronę.
Spalanie około 10 litrów.
Raz na pełnym baku byłem na trasie (50 km tam i 50 km z powrotem), resztę spaliłem na mieście i spalił mi 8,8 (to był rekord - najmniej od kiedy kupiłem samochód).
CZY TO NORMALNE? BO MI SIĘ WYDAJE, ŻE JAKOŚ ZA DUŻO!
 
 Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 74 gości