czyli mozna powiedzieć iż zrobiłeś to nie profesjonalnieblack raven pisze:Pozbyłem się wreszcie tych drgań Zerowym nakładem finansowym i w ciągu 30 sekund

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

czyli mozna powiedzieć iż zrobiłeś to nie profesjonalnieblack raven pisze:Pozbyłem się wreszcie tych drgań Zerowym nakładem finansowym i w ciągu 30 sekund

mów co zrobiłeś?black raven pisze:Pozbyłem się wreszcie tych drgańZerowym nakładem finansowym i w ciągu 30 sekund





black raven pisze:Wykazało błąd
Ameryki nie odkryłeś. Mogłeś wcześniej do tego dojśc sprawdzając okablowanie pompek.black raven pisze:Po skasowaniu błedu drgawki zniknęły


 Moze to nie VW ale chodzi o silnik. Moze zaczne od poczatku. Zakupilem Galaxy MK 2 z 2005 roku 1.9 tdi 115 km..
 Moze to nie VW ale chodzi o silnik. Moze zaczne od poczatku. Zakupilem Galaxy MK 2 z 2005 roku 1.9 tdi 115 km..  hehe ( wiec pewnie i 2 byl ). Pytanie w czym jest wina. Po zamontowaniu ich na miejce stwierdzilem ze sprawdze miernikiem cala wiazke od pompowtryskow do komputera i jest ok. ( wiem ze mimo ze miernik pokazuje ze jest ok moze byc uszkodzona) Potem kontrola cisnienia. ( od 29 do 32 ) wiec ok. Teraz jak odpalam to chodzi na wszystkie gary ale troche byja silnikiem. Na Vau pokazuje cos dziwnego miatomiast ( z tego co pamietam ) TAB 23-1-3 POMPOWTRYSK POKAZUJE OK 30-50 A 2 100 i wiecej wiec lipa. Ale po podlaczeniu go kablami z 2 autem na 1-3 pokazuje 0d 0-do 2 a na 2 dalej kolo 100. Przelecialem wszystkie styki i klemy bo ktos mi powiedzial ze prad moze gdzies uciekac i dlatego tak jest. Dodam ze jak chodzi na wolnych to lampka mi delikatnie miga ale ladowanie jest 14.45 wiec ok. Moze ktos ma jakis pomysl. Z gory dzieki za pomoc.
   hehe ( wiec pewnie i 2 byl ). Pytanie w czym jest wina. Po zamontowaniu ich na miejce stwierdzilem ze sprawdze miernikiem cala wiazke od pompowtryskow do komputera i jest ok. ( wiem ze mimo ze miernik pokazuje ze jest ok moze byc uszkodzona) Potem kontrola cisnienia. ( od 29 do 32 ) wiec ok. Teraz jak odpalam to chodzi na wszystkie gary ale troche byja silnikiem. Na Vau pokazuje cos dziwnego miatomiast ( z tego co pamietam ) TAB 23-1-3 POMPOWTRYSK POKAZUJE OK 30-50 A 2 100 i wiecej wiec lipa. Ale po podlaczeniu go kablami z 2 autem na 1-3 pokazuje 0d 0-do 2 a na 2 dalej kolo 100. Przelecialem wszystkie styki i klemy bo ktos mi powiedzial ze prad moze gdzies uciekac i dlatego tak jest. Dodam ze jak chodzi na wolnych to lampka mi delikatnie miga ale ladowanie jest 14.45 wiec ok. Moze ktos ma jakis pomysl. Z gory dzieki za pomoc.





czyli co bo nie rozumiem ? tak w ogóle to nie ten działBartek__11111 pisze:Witam Mam problem z poduszką skrzyni biegów silnik to 1.9D Golf III następujący nie mogę odkręcić śruby 17 obkręca się a nie odkręca, ktoś pomorze doradzi jak to ogarnąć?

A czy przy ruszaniu drżał ci samochód ??Ja mam problemy z płynnnym ruszeniem i sie zastanawiam czy to nie ta dolna poduszka bo pod skrzynią już wymieniłem.Pozdro.kamikadzebm pisze:Mi w Ajm drgal silnik na zimnym jak i cieplym silniku myślałem że dwumas ale wczoraj wymieniłem poduszkę skrzyni biegów (łapę) która idzie do "sanek" wszystko ustalo jak należy.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości