Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.
	Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
			
		
		
			- 
				
								krzysiek1606							
- Użytkownik
  
- Posty: 273
- Rejestracja: pn lis 21, 2011 13:44
- Lokalizacja: mazowieckie
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: krzysiek1606 » pn paź 28, 2013 15:28
			
			
			
			
			JohnyWalker pisze:to i tak nie będzie,bo trójka lżejsza jest,a do tego słyszałem już jak 199KM z dynometu okazało się mieć granice 180KM.Tam ma wpisane 1560kg masa auta
prosze bardzo  
 
 
oto wykres z przereklamowanej hamowni maha
totalna porazka jesli chodzi o uslizgi molet w dp robi porzadna robote
4 nieudane proby z uslizgiem przy 2000 4 razy spryskiwane opony
i dopiero 5 pomiar na 5
i jak to ma byc to jedyna sluszna i miarodajna hamownia
bo wedlug mnie to te super rolki maha obdarte z farby nie doruwnuja nawet w 50% tym z dp
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8fe ... c6466.html#" onclick="window.open(this.href);return false;
 krzysiek.[audi a4 b5 avant +++ ]
 246HP-472NM [ soft by spanky ]
oferuje  czyszczenie turbin , przerobke  turbin GTB na podcisnienie ,  uszczelnianie i modyfikacje pomp wtryskowych  ,  uklady wydechowe z kwasiaka i instalacje fmic
   tel. 608370238   TURBO-SPAW
						 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
																			 vagpumpe
- Ma gadane
  
- Posty: 211
- Rejestracja: czw lis 25, 2010 19:34
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: vagpumpe » wt paź 29, 2013 00:14
			
			
			
			
			prosze bardzo  
 
 
oto wykres z przereklamowanej hamowni maha
totalna porazka jesli chodzi o uslizgi molet w dp robi porzadna robote
4 nieudane proby z uslizgiem przy 2000 4 razy spryskiwane opony
i dopiero 5 pomiar na 5
i jak to ma byc to jedyna sluszna i miarodajna hamownia
bo wedlug mnie to te super rolki maha obdarte z farby nie doruwnuja nawet w 50% tym z dp
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8fe" onclick="window.open(this.href);return false; ... 6466.html#
Ciekawe...
Wykres jak wykres...Każdy może taki zrobić i napisać,że zrobił go na wtryskiwaczach 0,205.Poza tym widać,że paliwa to już na full lane było z samego dołu byleby tylko ładny wykres wyszedł i tyle,400Nm przy 2000RPM,a wcześniejszy na 199KM 315Nm przy 2000RPM.A poza tym to przejrzałem Pańskie wykresy i 213KM i 335Nm przy 2000RPM znowu wyszło i poza tym to było w tym golfie wychodzi na identycznym osprzęcie poza wałkiem sdi i jakimś tam tłokorozidzielaczem.Waga tutaj to 1560kg,a wcześniej na 199KM 1600kg to ttylko o 65kg mniej niż waży passat w8...A nagle teraz pomiar na następnej hamownii i moc juz 203.7KM...Strasznie pogmatwane to wszystko.Ciekawe jak to jeździ,raz lepiej,a raz gorzej??Zależy jaki ma dzień???
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								krzysiek1606							
- Użytkownik
  
- Posty: 273
- Rejestracja: pn lis 21, 2011 13:44
- Lokalizacja: mazowieckie
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: krzysiek1606 » wt paź 29, 2013 07:32
			
			
			
			
			vagpumpe pisze:prosze bardzo  
 
 
oto wykres z przereklamowanej hamowni maha
totalna porazka jesli chodzi o uslizgi molet w dp robi porzadna robote
4 nieudane proby z uslizgiem przy 2000 4 razy spryskiwane opony
i dopiero 5 pomiar na 5
i jak to ma byc to jedyna sluszna i miarodajna hamownia
bo wedlug mnie to te super rolki maha obdarte z farby nie doruwnuja nawet w 50% tym z dp
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8fe" onclick="window.open(this.href);return false; ... 6466.html#
Ciekawe...
Wykres jak wykres...Każdy może taki zrobić i napisać,że zrobił go na wtryskiwaczach 0,205.Poza tym widać,że paliwa to już na full lane było z samego dołu byleby tylko ładny wykres wyszedł i tyle,400Nm przy 2000RPM,a wcześniejszy na 199KM 315Nm przy 2000RPM.A poza tym to przejrzałem Pańskie wykresy i 213KM i 335Nm przy 2000RPM znowu wyszło i poza tym to było w tym golfie wychodzi na identycznym osprzęcie poza wałkiem sdi i jakimś tam tłokorozidzielaczem.Waga tutaj to 1560kg,a wcześniej na 199KM 1600kg to ttylko o 65kg mniej niż waży passat w8...A nagle teraz pomiar na następnej hamownii i moc juz 203.7KM...Strasznie pogmatwane to wszystko.Ciekawe jak to jeździ,raz lepiej,a raz gorzej??Zależy jaki ma dzień???
 
  no coz moge ci detektywie wykresowy podpowiedzec  
 
 
  kup sobie popkorn i okolary 3D i patrz  w te wykresy az wszystko  zrozomiesz 

 a i oswiec mnie mistrzu gdzie ty widzisz i na ktorym wykresie 315-325nm przy 2000 

 krzysiek.[audi a4 b5 avant +++ ]
 246HP-472NM [ soft by spanky ]
oferuje  czyszczenie turbin , przerobke  turbin GTB na podcisnienie ,  uszczelnianie i modyfikacje pomp wtryskowych  ,  uklady wydechowe z kwasiaka i instalacje fmic
   tel. 608370238   TURBO-SPAW
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								wesol							
- Mistrz KieroVWnicy
  
- Posty: 9288
- Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
- Lokalizacja: Goleniów
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: wesol » wt paź 29, 2013 07:39
			
			
			
			
			50 koni strat?? Nie za duzo coś??
			
									
									
		
		
				Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 JohnyWalker
- Użytkownik
  
- Posty: 328
- Rejestracja: sob paź 15, 2011 21:33
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: JohnyWalker » wt paź 29, 2013 09:41
			
			
			
			
			Nauka czytania ze zrozumieniem się kłania,powyżej wszystko kolega wypisał.Mając 199KM miałeś 315,mając 213 było 335,a teraz z maha masz 203 i momentu 400.A straty faktycznie spore,może powietrze z kół spuścili.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								cowboy							
- V.I.P.
  
- Posty: 7253
- Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
- Lokalizacja: Warszawa
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: cowboy » wt paź 29, 2013 10:09
			
			
			
			
			straty sa wieksze jak sie mocniej pasami przypnie auto, a pewnie dociagneli jak sie slizgały koła
trzeba było do Rogala jechac albo do Mastersa..
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								krzysiek1606							
- Użytkownik
  
- Posty: 273
- Rejestracja: pn lis 21, 2011 13:44
- Lokalizacja: mazowieckie
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: krzysiek1606 » wt paź 29, 2013 10:51
			
			
			
			
			JohnyWalker pisze:Nauka czytania ze zrozumieniem się kłania,powyżej wszystko kolega wypisał.Mając 199KM miałeś 315,mając 213 było 335,a teraz z maha masz 203 i momentu 400.A straty faktycznie spore,może powietrze z kół spuścili.
 
 a moze ciebie ktos by nauczyl czytac wykresy z dynometu ze zrozumieniem 
 http://images49.fotosik.pl/1691/31d3435dd5c46cd5gen.jpg
 
http://images49.fotosik.pl/1691/31d3435dd5c46cd5gen.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
niestety skalowanie osi RPM na Dynomecie jest lekko przesuniete "optycznie"
kreseczki na osi rpm odpowiadaja liczbie rpm w podpisie
P.S wystarczy spojrzec na max wartosc momentu i wiadomo jak czytac wartosc rpm na osi poziomej ....
 krzysiek.[audi a4 b5 avant +++ ]
 246HP-472NM [ soft by spanky ]
oferuje  czyszczenie turbin , przerobke  turbin GTB na podcisnienie ,  uszczelnianie i modyfikacje pomp wtryskowych  ,  uklady wydechowe z kwasiaka i instalacje fmic
   tel. 608370238   TURBO-SPAW
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
	
	
						
		
		
			- 
				
								cowboy							
- V.I.P.
  
- Posty: 7253
- Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
- Lokalizacja: Warszawa
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: cowboy » wt paź 29, 2013 13:16
			
			
			
			
			panowie, prosze o zakonczenie OT
piszemu tu o wtryskach, jak chcecie dystkutowac to mozemy wydzielic temat
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 ToReN
- Ma gadane
  
- Posty: 156
- Rejestracja: czw sie 02, 2012 18:01
- Lokalizacja: Elbląg / Świętochłowice
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: ToReN » czw paź 31, 2013 14:47
			
			
			
			
			mam pytanko czy umiał by mi powiedzieć coś na temat wyników/logów/ czy jak to nazwać z testów cambox odnośnie pompowtrysków ? 
https://drive.google.com/file/d/0B1R5Mc ... sp=sharing <--- takie coś umi mi ktoś to przeistoczyć na prosty język ... tego mam 8 bo przed naprawą i po naprawie jesli tak prosił bym o pw wysłał bym komplet plików.
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 Mateo0021
- Nowicjusz
  
- Posty: 18
- Rejestracja: śr sty 19, 2011 13:12
- Lokalizacja: Pasłęk
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Mateo0021 » pn lis 04, 2013 13:38
			
			
			
			
			Witam mam pytanie,
Czy w zamian za 038130073AL mogę założyć 038130073BQ.
Autko to BORA 1.9 TDI ARL 4Motion po sofcie na 183KM
Jeśli są do tego potrzebne zmiany softu lub coś innego proszę o info.
Dziękuję za pomoc
			
									
									
		
		
				VW BORA 1,9 TDI 4MOTION 150KM ARL VARIANT
Sprzedam kierownicę drewnianą trójroramienną Passat W8 z poduszką - 700,00 PLN
Możliwa zamiana na pozostałe elementy drewno na zwykłe.
Posiadam również inne elementy z golfa
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								KoJ@K							
- ...
  
- Posty: 5923
- Rejestracja: pt maja 28, 2010 08:45
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: KoJ@K » pn lis 04, 2013 13:42
			
			
			
			
			Nie jestem pewien, ale chyba będzie potrzebne dziobnięcie w sofcie. W razie czego mógłbyś chyba też szukac pompek z końcówką 073 BA. 

 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 Mateo0021
- Nowicjusz
  
- Posty: 18
- Rejestracja: śr sty 19, 2011 13:12
- Lokalizacja: Pasłęk
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Mateo0021 » pn lis 04, 2013 13:45
			
			
			
			
			ale zmiana softu powinna wystarczyć
			
									
									
		
		
				VW BORA 1,9 TDI 4MOTION 150KM ARL VARIANT
Sprzedam kierownicę drewnianą trójroramienną Passat W8 z poduszką - 700,00 PLN
Możliwa zamiana na pozostałe elementy drewno na zwykłe.
Posiadam również inne elementy z golfa
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 Mateo0021
- Nowicjusz
  
- Posty: 18
- Rejestracja: śr sty 19, 2011 13:12
- Lokalizacja: Pasłęk
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Mateo0021 » pn lis 04, 2013 13:47
			
			
			
			
			A do BA będę potrzebował zmiany softu?
			
									
									
		
		
				VW BORA 1,9 TDI 4MOTION 150KM ARL VARIANT
Sprzedam kierownicę drewnianą trójroramienną Passat W8 z poduszką - 700,00 PLN
Możliwa zamiana na pozostałe elementy drewno na zwykłe.
Posiadam również inne elementy z golfa
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości