nie wiedziałem gdzie to dać wiec z góry przepraszam
Teściu ma Passata B3 z 89r 1.6 poj. na jedno punkcie i LPG I generacja .
Sprawa wygląda tak, auto nie chce odpalić na PB i na LPG
-pompa sprawna
-aku nowe
-rozrusznik sprawny
-świece,kable i resztę elektryki nowe
Jest taka ciekawostka że jak odłączę przewód + ten gruby od alternatora auto o dziwo pali na Pb i LPG
 zmieniłem na drugi alternator i sytuacja ta sama po podłączeniu grubego  + na alternator auto nie pali a jak rozłączę pali
  zmieniłem na drugi alternator i sytuacja ta sama po podłączeniu grubego  + na alternator auto nie pali a jak rozłączę pali   . Ten wybryk zdarzył się po tym jak teściowi padł moduł zapłonowy... Czy mógł paść sterownik silnika?
 . Ten wybryk zdarzył się po tym jak teściowi padł moduł zapłonowy... Czy mógł paść sterownik silnika?Nie wiem co takiego mogłem jeszcze ominąć, że auto może przez to nie palić.
Więc proszę o pomoc ,bo może komuś już takie coś się zdarzyło i wie jak to zrobić albo co jeszcze sprawdzić
 
   Pozdrawiam





 pod warunkiem gdy  dwa cienkie kable( brązowy i fiolet albo niebieski to jest) rozłączy od  klemy  plusowej  ale muszą być ze sobą połączone bo po rozłączeniu tych cienkich kabli auto automatycznie gaśnie
  pod warunkiem gdy  dwa cienkie kable( brązowy i fiolet albo niebieski to jest) rozłączy od  klemy  plusowej  ale muszą być ze sobą połączone bo po rozłączeniu tych cienkich kabli auto automatycznie gaśnie   bo wolałbym znać przyczynę czemu auto nie pali z podłączonymi tymi kablami pod klemę plusowa aku
  bo wolałbym znać przyczynę czemu auto nie pali z podłączonymi tymi kablami pod klemę plusowa aku 