Chiptuning 1.8T AGU - co można z niego uzyskać ?
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Chiptuning 1.8T AGU - co można z niego uzyskać ?
od 1000 do 1500, zalezy od modyfikacji mechanicznych i tunera
			
									
									Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
						------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
Chiptuning 1.8T AGU - co można z niego uzyskać ?
A popwiedz mi czy wszyskto powymieniałes i robiłes program czy kulałeś się troche na Ori turbawce?jasvr6 pisze:ja mam takie mody przeprowadzone na silniku 1.8 turbo agu k03s + 370cc + wydech 2.5cal + soft wszystko było robione w firmie turbodizel.pl wykres pokazał 209km pozdravwiam
Jakie wrażenia jest warto?
Czytalem trochę tu i tam i może najpierw spróbuję na turbawce KO3 bo wymiana turbinki to już za duże koszta
Co do FIMC nie wiem czy trzeba go robić do samego softu? W audi S3 są dwa icki po obu stronach a jak to wygląda w Golfie 4 180KM Jubi wie ktoś może?
Szpieg widzę że masz ładnie pomodzone 1.8T
 
 Sęk jest w tym że raczej nie bedę zmieniał turba(chociaż któż to wie)i tu jest pytanie czy jest sens wymieniać tipa,FMIC ewentualnie cos z wydechem jeśli bym tylko robił wirusa?
Byłe mk4 i BMW- viewtopic.php?f=89&t=382399" onclick="window.open(this.href);return false;
Mk5 - viewtopic.php?f=90&t=551962&p=6560642#p6560642" onclick="window.open(this.href);return false;
						Mk5 - viewtopic.php?f=90&t=551962&p=6560642#p6560642" onclick="window.open(this.href);return false;
Chiptuning 1.8T AGU - co można z niego uzyskać ?
nie opłaca sie robić programu za 1000 zł żeby uzyskac 30 KM, zrobisz taka konfiguracje jak moja za 5k i gwarantuje , że przez pierwsze 100 km bedziesz bał sie mocniej nacisnąć gaz 
			
									
									
Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
						------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
Re: Chiptuning 1.8T AGU - co można z niego uzyskać ?
szpieg to teraz dowaliłes do pieca hehe sęk w tym że nie wiem ile jeszcze będę jeździł autem...cos nowszego już bym chciał i szkoda 5tyś wrzucać bo nigdy tego nie odzyskamszpieg pisze:nie opłaca sie robić programu za 1000 zł żeby uzyskac 30 KM, zrobisz taka konfiguracje jak moja za 5k i gwarantuje , że przez pierwsze 100 km bedziesz bał sie mocniej nacisnąć gaz

Musze przemyśleć wszystkie za i przeciw
 chociaż te 240KM kusi jak cholera porównując wkład do uzyskanej mocy nie jest tak dużo
  chociaż te 240KM kusi jak cholera porównując wkład do uzyskanej mocy nie jest tak dużo Powiedz mi jaka jest różnica pomiedzy kO3s a chybrydą taką jak masz?
Byłe mk4 i BMW- viewtopic.php?f=89&t=382399" onclick="window.open(this.href);return false;
Mk5 - viewtopic.php?f=90&t=551962&p=6560642#p6560642" onclick="window.open(this.href);return false;
						Mk5 - viewtopic.php?f=90&t=551962&p=6560642#p6560642" onclick="window.open(this.href);return false;
Chiptuning 1.8T AGU - co można z niego uzyskać ?
kup Audi S3, ja bym teraz tak zrobil ale pojawily sie inne wydatki 
moja hybryda ma tylko wirnik z K03s, bo tak na prawde tylko tym sie roznią te turbiny (nie licząc tłumika) pompuje w max 1,2 bara
			
									
									
moja hybryda ma tylko wirnik z K03s, bo tak na prawde tylko tym sie roznią te turbiny (nie licząc tłumika) pompuje w max 1,2 bara

Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
						------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
Chiptuning 1.8T AGU - co można z niego uzyskać ?
Może to i by było najlepsze rozwiązanie S3 zawsze w cenie będą stały,kusi mnie tez E46 325kup Audi S3
 
 Ale wracając do tematu rozumiem że na KO3s bym może osiągną podobny wynik :chytry:Jak nie będzie zmiany auta to może spróbuje wykszesać wszystkie siły z KO3 bo 240KM chyba mi nie trzeba...
Jednostaka wydaje się być zdorowa więc Tip,FMIC dump pipe i program i moze pyknie coś koło 190-200KM
Byłe mk4 i BMW- viewtopic.php?f=89&t=382399" onclick="window.open(this.href);return false;
Mk5 - viewtopic.php?f=90&t=551962&p=6560642#p6560642" onclick="window.open(this.href);return false;
						Mk5 - viewtopic.php?f=90&t=551962&p=6560642#p6560642" onclick="window.open(this.href);return false;
Chiptuning 1.8T AGU - co można z niego uzyskać ?
jasne ... 200 KM sie znudzi, 250 sie znudzi, nawet 300 sie znudzi ...   
 
turbina + wtryski to wydatek okolo 1000, nie żałuj, bedzie fun !
			
									
									 
 turbina + wtryski to wydatek okolo 1000, nie żałuj, bedzie fun !

Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
						------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
Chiptuning 1.8T AGU - co można z niego uzyskać ?
200KM nie osiągniesz na tej turbinie.
Nie opłaca Ci się robić samego wirusa bo po 2-3 depnięciach mocniejszych stado koni zdechnie bo IC nie schłodzi powietrza.
Więc lepiej przekalkuj czy chcesz modzić auto czy nie.
Wystarczy że zrobisz FMIC turbo K03s i wtryski i 200KM w zasięgu powinno być.
			
									
									Nie opłaca Ci się robić samego wirusa bo po 2-3 depnięciach mocniejszych stado koni zdechnie bo IC nie schłodzi powietrza.
Więc lepiej przekalkuj czy chcesz modzić auto czy nie.
Wystarczy że zrobisz FMIC turbo K03s i wtryski i 200KM w zasięgu powinno być.
Re: Chiptuning 1.8T AGU - co można z niego uzyskać ?
Czyli bez turbawki i FMIC 200Km nie pyknie?czaja86 pisze:200KM nie osiągniesz na tej turbinie.
Nie opłaca Ci się robić samego wirusa bo po 2-3 depnięciach mocniejszych stado koni zdechnie bo IC nie schłodzi powietrza.
Więc lepiej przekalkuj czy chcesz modzić auto czy nie.
Wystarczy że zrobisz FMIC turbo K03s i wtryski i 200KM w zasięgu powinno być.
 bo to już są koszda:
  bo to już są koszda:-turbawka minimum 1000zł
-FMIC jakieś może 800zł
-program to jakieś 1700zł(z hamownią przed i po i program indywidualny) w moich okolicach na 1 Stage na 2 Stage może być z 400zł więcej
Dlatego mam troche mieszane uczucia czy coś w ogóle robić.Wiecie może jaki był FMIC w GTI 25th Anniversary Edition ?
Kurde chyba zaczne odkładać na R32

Byłe mk4 i BMW- viewtopic.php?f=89&t=382399" onclick="window.open(this.href);return false;
Mk5 - viewtopic.php?f=90&t=551962&p=6560642#p6560642" onclick="window.open(this.href);return false;
						Mk5 - viewtopic.php?f=90&t=551962&p=6560642#p6560642" onclick="window.open(this.href);return false;
Chiptuning 1.8T AGU - co można z niego uzyskać ?
Taki sam jak w 1.8T 150KM i 180KM dopiero S3 miało dwa IC.
Więc lepiej pomyśl czy jest sens robić coś w tym 1.8T bo później rozczarowania mogą być. Ja przy 200KM z K03s w ciepłe dni czuję jak auto słabnie nawet w trasie.
Chcesz taniej to zostaw turbo co masz zrób FMIC i program i będziesz miał okolice 180-190KM oczywiście jak pompa paliwa jest w dobrym stanie i wtryski się nie zapętlą.
Tu masz przykład jak u nas robi się program dla AGU http://www.turbodiesel.pl/projekty/vw-g ... 5km-291nm/ i to za dużo mniejsze pieniądze niż ty podałeś.
			
									
									Więc lepiej pomyśl czy jest sens robić coś w tym 1.8T bo później rozczarowania mogą być. Ja przy 200KM z K03s w ciepłe dni czuję jak auto słabnie nawet w trasie.
Chcesz taniej to zostaw turbo co masz zrób FMIC i program i będziesz miał okolice 180-190KM oczywiście jak pompa paliwa jest w dobrym stanie i wtryski się nie zapętlą.
Tu masz przykład jak u nas robi się program dla AGU http://www.turbodiesel.pl/projekty/vw-g ... 5km-291nm/ i to za dużo mniejsze pieniądze niż ty podałeś.
Chiptuning 1.8T AGU - co można z niego uzyskać ?
ja miałem octavie 1.8t aum 2001r i samym czipem zrobiłem w niej 194 KM i 303 Nm, no ale tam są oryginalnie turbo k03s i wtryski 320 cc 
			
									
									
Audi A3 2.0TQ 250 KM i 384 Nm by TuneUp Gdańsk
						Chiptuning 1.8T AGU - co można z niego uzyskać ?
Witam. 
Skorzystam trochę z tematu by zapytać czy jestem wstanie osiągnąć 25o ps z mojego AGU.
Jesli tak to co bym musiał wymienić.
			
									
									Skorzystam trochę z tematu by zapytać czy jestem wstanie osiągnąć 25o ps z mojego AGU.
Jesli tak to co bym musiał wymienić.
- 
				bugalon
- V.I.P. 
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Chiptuning 1.8T AGU - co można z niego uzyskać ?
Wystarczy, że uzyjesz opcji szukaj - wielkrotnie temat był wałkowany, nie musisz zakładac nowego tematu/wpisu
			
									
									Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
						Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
- GregorzG60
- Użytkownik 
- Posty: 344
- Rejestracja: pt lis 21, 2008 14:09
- Lokalizacja: podkarpacie
Re: Chiptuning 1.8T AGU - co można z niego uzyskać ?
K03s (lub k04), Fmic, wtryski S3, TIP , Downpipe 3 cale + wydech 2.5cala, odpowiednie strojenie.koosa pisze:Witam.
Skorzystam trochę z tematu by zapytać czy jestem wstanie osiągnąć 25o ps z mojego AGU.
Jesli tak to co bym musiał wymienić.
Jakby coś to mam do sprzedania cały taki setup z mojego auta, bo przymierzam się do czegoś większego

http://gregor10.pl Chiptuning Diagnostyka Hamownia DPF OFF
						Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości





