 okazalo sie ze mam dziure w chldonicy wczoraj wstawil mi mechanik nowa ... dzis zrobilem z 40 km i wokol korka znowu mokro
 okazalo sie ze mam dziure w chldonicy wczoraj wstawil mi mechanik nowa ... dzis zrobilem z 40 km i wokol korka znowu mokro  ludzie pomozcie !!  nie mam rzadnych innych wyciekow przepatrzylem wszsytkie weze mechanik tesh i nic...
 ludzie pomozcie !!  nie mam rzadnych innych wyciekow przepatrzylem wszsytkie weze mechanik tesh i nic...Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
 okazalo sie ze mam dziure w chldonicy wczoraj wstawil mi mechanik nowa ... dzis zrobilem z 40 km i wokol korka znowu mokro
 okazalo sie ze mam dziure w chldonicy wczoraj wstawil mi mechanik nowa ... dzis zrobilem z 40 km i wokol korka znowu mokro  ludzie pomozcie !!  nie mam rzadnych innych wyciekow przepatrzylem wszsytkie weze mechanik tesh i nic...
 ludzie pomozcie !!  nie mam rzadnych innych wyciekow przepatrzylem wszsytkie weze mechanik tesh i nic...
a mozna prosisc jasniej ? bo nie rozumie tego zbytnioszorka pisze:korek do 89 przynajmniej 1.6 wygląda tak
Wkręciłem go do zbiorniczka (miałem zapasowy) jeden krócieć zatkałem drugim pompowałem ciśnienie obserwując wskazania na manometrze otwarcie zaworu przy 1,2 do 1,5 bar jest prawidłowe.
Układ pracuje pod ciśnieniem bo obniża to między innymi temp.wrzenia płynu.Jeżeli będzie szczelny to będą rozdymały się węze i szybciej pękną (pękają we wszystkich)ponadto w razie uszkodzenia np: uszczelki ,zapowietrzenia jest to ujście gazów.Ciśnienie= objętość przez temperaturę?czy jakoś tak-w/g mnie to taki zawór bezpieczeństwa.
 a korek mam identyczny do 89 byly produkowane te a potem takei wieksze ...
 a korek mam identyczny do 89 byly produkowane te a potem takei wieksze ...Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 60 gości