Fmic-łączenie
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Fmic-łączenie
Zastanawiam się czy gdybym robił fmic w swoim 1.8t to dało by rade poprowadzić go do turbiny takim łącznikami jak na allegro czy lepiej spawać?
np.
http://allegro.pl/kolanko-silikonowe-45 ... 12049.html" onclick="window.open(this.href);return false;
&
http://allegro.pl/rura-51mm-nierdzewna- ... 89801.html" onclick="window.open(this.href);return false;
???
			
									
									np.
http://allegro.pl/kolanko-silikonowe-45 ... 12049.html" onclick="window.open(this.href);return false;
&
http://allegro.pl/rura-51mm-nierdzewna- ... 89801.html" onclick="window.open(this.href);return false;
???
Fmic-łączenie
bez rantów nie utrzymasz szczelnosci 
			
									
									
Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
						------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
- ADi997
- Gadatliwa bestia 
- Posty: 771
- Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
- Lokalizacja: Leicester - UK
- Kontakt:
Fmic-łączenie
Musisz napawać wargi na końcach rur bo pomimo dobrych opasek zaciskowych może zrzucać silikony od ciśnienia.
			
									
									Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
						Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
Fmic-łączenie
Od dawien dawna wiadomo że im więcej będziesz miał połączeń tym więcej możesz mieć miejsc nieszczelności a napewno sam wiesz że układ IC musi być w 100% szczelny żeby nigdzie nie było straty. A druga sprawa to faktycznie o wiele lepiej trzymaja się rury ze spęczonymi końcówkami i oczywiście porządne obejmy.
			
									
									Mk4 GTI 1.8 T
Mój VW -- viewtopic.php?f=160&t=221264
Moje aukcje - zobacz warto !!!
http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=1959642" onclick="window.open(this.href);return false;
http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/Tamj/" onclick="window.open(this.href);return false;
						Mój VW -- viewtopic.php?f=160&t=221264
Moje aukcje - zobacz warto !!!
http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=1959642" onclick="window.open(this.href);return false;
http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/Tamj/" onclick="window.open(this.href);return false;
Fmic-łączenie
A teraz patrzcie na to 

			
									
									

JEDYNE W POLSCE TOLEDO R36Turbo :) www.facebook.com/SeatToledoR36Turbo
						Fmic-łączenie
Ciężko uwierzyć żeby zrobiono to tym urządzeniem. Trochę za równo to wyszło. U mnie nie było spęczeń i bar mi nie pozdejmował węży. Ale ci co pompują powyżej często mają z tym problemy nawet montując porządne opaski.
			
									
									Fmic-łączenie
Najważniejsze jest to aby dokadnie odtłuścić rure i łączniki/kolanka sylikonowe, bo jak bedzie tłuste to żadne cybanty nie pomogą.
			
									
									JEDYNE W POLSCE TOLEDO R36Turbo :) www.facebook.com/SeatToledoR36Turbo
						Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości








