W związku z tym mam kilka wątpliwości dotyczących układu chłodzenia.
Z uwagi na lekki porządek pod maską (wywalona nagrzewnica i zbiorniczek wyrównawczy) układ chłodzenia ma wyglądać tak:

Wywalona rurka, zbędne węże, chodniczka oleju spięta bezpośrednio z króćcem pompy.
1.Będzie to działać w takiej konfiguracji?
Czy mogą być jakieś problemy z chłodzeniem?
2.Co zrobić z króćcem znaczonym na czerwono?
Tam powinien być niebieski czujnik temp. Można zaślepić to wyjście, a sam czujnik umieścić w innym miejscu?
Tak wygląda układ oryginalny:












 
  jak stan drogi na to pozwalał to było pałowane. Nigdy nie miałem problemów z chłodzeniem. Chłodnica ze zbiorniczkiem 430mm... za filtrem oleju obciąłem tą rurke za wyjściem na chłodniczke oleju i zaślepiłem...
 jak stan drogi na to pozwalał to było pałowane. Nigdy nie miałem problemów z chłodzeniem. Chłodnica ze zbiorniczkiem 430mm... za filtrem oleju obciąłem tą rurke za wyjściem na chłodniczke oleju i zaślepiłem...