 kostka przy kierownicy jest druga co jeszcze moze byc??
  kostka przy kierownicy jest druga co jeszcze moze byc??1.6 D nie pali
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
1.6 D nie pali
zapala na krotko srubokrentem przy rozruszniku  kostka przy kierownicy jest druga co jeszcze moze byc??
  kostka przy kierownicy jest druga co jeszcze moze byc??
			
									
									 kostka przy kierownicy jest druga co jeszcze moze byc??
  kostka przy kierownicy jest druga co jeszcze moze byc??Golf III 2.0 16V ABF GTI na czesci !!!!!!
VW T4 2.4 D multivan na czesci
Golf III 2.0 GTI I 1.8 GT czesci
						VW T4 2.4 D multivan na czesci
Golf III 2.0 GTI I 1.8 GT czesci
1.6 D nie pali
kolego  sprawdz czy   po przekreceniu kuczyka  na odpalanie  jest  napiecie  tym  cienkim  kablu  jezeli jest to wina elektromagnesu ze nie zapala a jezeli  nie to musisz szukac w instalacji
			
									
									1.6 D nie pali
jakiego elektromagnesu??
			
									
									Golf III 2.0 16V ABF GTI na czesci !!!!!!
VW T4 2.4 D multivan na czesci
Golf III 2.0 GTI I 1.8 GT czesci
						VW T4 2.4 D multivan na czesci
Golf III 2.0 GTI I 1.8 GT czesci
- Tomasz Bis
- Gadatliwa bestia 
- Posty: 592
- Rejestracja: sob cze 06, 2009 06:30
- Lokalizacja: lubelskie Bychawa
- Kontakt:
1.6 D nie pali
Elektrowłącznik , ten na rozruszniku .Marekk18 pisze:jakiego elektromagnesu??
łącząc śruby M8 , czy śrubę M8 z konektorem / czerwony z czarnym paskiem / ?Marekk18 pisze:zapala na krotko srubokrentem przy rozruszniku
Jak się mylę proszę poprawić , nie obrażać . 
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;
						http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy 
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Re: 1.6 D nie pali
Łącząc ze sobą te dwie śruby - wirnik rozrusznika będzie się kręcił "w powietrzu", nie zazębi. Tylko śrubę z kablami z konektorem od czerwono-czarnego.Tomasz Bis pisze: łącząc śruby M8 , czy śrubę M8 z konektorem / czerwony z czarnym paskiem / ?
- Tomasz Bis
- Gadatliwa bestia 
- Posty: 592
- Rejestracja: sob cze 06, 2009 06:30
- Lokalizacja: lubelskie Bychawa
- Kontakt:
1.6 D nie pali
fakt , uogólniłemZico63b pisze:wirnik rozrusznika będzie się kręcił "w powietrzu", nie zazębi.
 ten rozrusznik ma przekładnię i nie da rady odrzucić bendiksa
 ten rozrusznik ma przekładnię i nie da rady odrzucić bendiksaJak się mylę proszę poprawić , nie obrażać . 
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;
						http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;
1.6 D nie pali
Podłączę się: im większy mróz, tym łatwiej bendiks spada z koła zamachowego. Odpalanie w takich warunkach to męczenie rzrusznika. W czym problem?
			
									
									Pozdrawiam.
						- Tomasz Bis
- Gadatliwa bestia 
- Posty: 592
- Rejestracja: sob cze 06, 2009 06:30
- Lokalizacja: lubelskie Bychawa
- Kontakt:
1.6 D nie pali
Ja nie rozumiem tegosq9cwd pisze: bendiks spada

Jak się mylę proszę poprawić , nie obrażać . 
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;
						http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy 
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
1.6 D nie pali
Zapewne chodzi o zjawisko takiego spadku napięcia w trakcie "kręcenia" rozrusznikiem, że sprężyna powrotna pokonuje siłę elektromagnetyczną włącznika i nie tyle bendix się cofa ile cały mechanizm włącznika wraca do położenia wyjściowego. Włącznik ma siłę wciągać tylko do określonego napięcia; może ono tak spada, że występuje to zjawisko. Ale to nie jest poprawna praca.
Zwykle jednak częściej rozrusznik się po prostu zatrzymuje i napięcie spada do zera a włącznik nie "puszcza".
			
									
									Zwykle jednak częściej rozrusznik się po prostu zatrzymuje i napięcie spada do zera a włącznik nie "puszcza".
Re: 1.6 D nie pali
Mam dokładnie ten sam problemsq9cwd pisze:Podłączę się: im większy mróz, tym łatwiej bendiks spada z koła zamachowego. Odpalanie w takich warunkach to męczenie rzrusznika. W czym problem?
 Co moze być przyczyną ??
 Co moze być przyczyną ??- Tomasz Bis
- Gadatliwa bestia 
- Posty: 592
- Rejestracja: sob cze 06, 2009 06:30
- Lokalizacja: lubelskie Bychawa
- Kontakt:
1.6 D nie pali
Kolega nie wyjaśnił pojęcia spada , czy spada napięcie czy ślizga się bendix . Moim zdaniem chodzi tu o ślizganie się ,naprawa polega na wymianie . Jest dużo modeli rozrusznika więc musisz wyjąć stary bendix albo odczytać numery z rozrusznika .
			
									
									Jak się mylę proszę poprawić , nie obrażać . 
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;
						http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;
1.6 D nie pali
z tym spadaniem  chodzi o to ze bendix  samoistnie sie cafie pomimo tego ze rozrusznik nadal kreci
uprzedzajac pytanie o stan bendixa jest w bardzo dobrej kondycji
			
									
									uprzedzajac pytanie o stan bendixa jest w bardzo dobrej kondycji

- Tomasz Bis
- Gadatliwa bestia 
- Posty: 592
- Rejestracja: sob cze 06, 2009 06:30
- Lokalizacja: lubelskie Bychawa
- Kontakt:
1.6 D nie pali
nowak44, w jaki sposób zaobserwowałeś że się cofa ? 
bendix składa się z trzech podstawowych elementów; koła zębatego ,tulejki i sprzęgła jednokierunkowego .Stan koła zębatego i tulei można ocenić wzrokowo , zużyte sprzęgło objawia się tym że silnik rozrusznika się kręci i tyle .
			
									
									bendix składa się z trzech podstawowych elementów; koła zębatego ,tulejki i sprzęgła jednokierunkowego .Stan koła zębatego i tulei można ocenić wzrokowo , zużyte sprzęgło objawia się tym że silnik rozrusznika się kręci i tyle .
Jak się mylę proszę poprawić , nie obrażać . 
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;
						http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;
1.6 D nie pali
Postaram sie opisać to jak najdokładniej   
 
Rozrusznik zaczyna prace ,przełamuje silnik po czym nagle słychać tylko prace rozrusznika bez żadnego obciążenia i po sekundzie ponownie zazębi i znów przełamuje silni , słychać przy tym nieprzyjemny zgrzyt i tak kilkukrotnie aż zapali. Sytuacja tam ma miejsce tylko i wyłącznie przy ujemnej temperaturze 
 
Sadzisz ze to może byc sprzęgło ? jak to sprawdzić ?
Dodam jeszcze ze posiadam żelowy akumulator jeśli to ma jakies znaczenie
			
									
									 
 Rozrusznik zaczyna prace ,przełamuje silnik po czym nagle słychać tylko prace rozrusznika bez żadnego obciążenia i po sekundzie ponownie zazębi i znów przełamuje silni , słychać przy tym nieprzyjemny zgrzyt i tak kilkukrotnie aż zapali. Sytuacja tam ma miejsce tylko i wyłącznie przy ujemnej temperaturze
 
 Sadzisz ze to może byc sprzęgło ? jak to sprawdzić ?
Dodam jeszcze ze posiadam żelowy akumulator jeśli to ma jakies znaczenie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości




