Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
	Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
			
		
		
			- 
				
																			 chrzaniu
- Użytkownik
  
- Posty: 386
- Rejestracja: wt sie 25, 2009 20:38
- Lokalizacja: gorzów wlkp.
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: chrzaniu » pt lis 09, 2012 13:46
			
			
			
			
			arwam pisze:nie wiem jak z SDI bo nie mam jego danych ale to co przytoczyłeś dla SDI  jest właściwymi wartościami dla TDI.
Ale wałek od SDI trzeba miec z Golfa 4 , Polo i Ibiza chyba  , nr silnika byly podawane juz .
Kolega testowal taki wałek w AHFie , montaz w CTR TuNING , widzialem wykresy i sami z CTR byli zdziwieni 

 okolo +15KM i 20Nm
Vw Polo 1.9TDI 86c RWD Central -> 12.84s 402m na ślizgającym sprzęgle i delikatnie pod górkę :D
https://www.facebook.com/VwPoloTDIRWD/?fref=ts
						 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
								marcinas1983							
- VW Baron
  
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: marcinas1983 » pt lis 09, 2012 14:17
			
			
			
			
			chrzaniu, ja mam sdi aey taki jaki montowano w mk3... uzbroiłem go w osprzęt z td... i zastanawiam się czy wymiana wałka na taki od silnika turbodoładowanego nie poprawi przypadkiem jego parametrów. TDI/SDI z mk4 mnie nie interesuje  

 .
Mam jeszcze wałek z SB'ka i chyba w weekend go założę po to żeby sprawdzić czy się na nim lepiej jeździ.
 
			
									
									
		
		
				http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 chrzaniu
- Użytkownik
  
- Posty: 386
- Rejestracja: wt sie 25, 2009 20:38
- Lokalizacja: gorzów wlkp.
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: chrzaniu » sob lis 10, 2012 00:57
			
			
			
			
			marcinas1983 pisze:chrzaniu, ja mam sdi aey taki jaki montowano w mk3... uzbroiłem go w osprzęt z td... i zastanawiam się czy wymiana wałka na taki od silnika turbodoładowanego nie poprawi przypadkiem jego parametrów. TDI/SDI z mk4 mnie nie interesuje  

 .
Mam jeszcze wałek z SB'ka i chyba w weekend go założę po to żeby sprawdzić czy się na nim lepiej jeździ.
 
AAA spoczko - sorki 

Vw Polo 1.9TDI 86c RWD Central -> 12.84s 402m na ślizgającym sprzęgle i delikatnie pod górkę :D
https://www.facebook.com/VwPoloTDIRWD/?fref=ts
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 arwam
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: arwam » sob lis 10, 2012 10:13
			
			
			
			
			marcinas1983,   z tego co Spawacz kiedyś mówił to wałki z MK4 pasuję P&P do naszych silników. sam jeszcze nie sprawdzałem ale i na to w końcu przyjdzie czas.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								marcinas1983							
- VW Baron
  
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: marcinas1983 » sob lis 10, 2012 16:19
			
			
			
			
			Wałek założony os SB'ka... auto znacznie lepiej się zachowuje z moich obserwacji  

 a wkręca się na obroty lepiej niż na wałku z SDI AEY. Chyba na nim doładowanie wcześniej się pojawia niż na tym z AEY. Krzywki w wałku od SB'ka mają ostrzejszy kształt i są o 1mm krótsze niż w wałku od AEY.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								JABcok20							
- Forum Master
  
- Posty: 1838
- Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
- Lokalizacja: Lębork
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: JABcok20 » sob lis 10, 2012 19:52
			
			
			
			
			Wałek w tdi mk4 i sdi mk4 nie jest taki sam przypadkiem?
marcinas1983 pisze:Wałek założony os SB'ka... auto znacznie lepiej się zachowuje z moich obserwacji  

 a wkręca się na obroty lepiej niż na wałku z SDI AEY. Chyba na nim doładowanie wcześniej się pojawia niż na tym z AEY. Krzywki w wałku od SB'ka mają ostrzejszy kształt i są o 1mm krótsze niż w wałku od AEY.
 
Mniejsza ilość powietrza w dieslu może dać efekt większej mocy ale za to może poddymiać. albo za paliwa/powietrza dlatego masz wrażenie jakie masz. Taki wałek trzeba by sprawdzić na ecu i po korekcji.
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								marcinas1983							
- VW Baron
  
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: marcinas1983 » ndz lis 11, 2012 01:10
			
			
			
			
			Nic nie poddymia, w porównaniu do wałka z AEY... krzywki są niższe, ale mierzyłem suwmiarką a jak wiadomo to wcale nie świadczy o wałku. Do tego po odpaleniu ciepłego auta nie ma dymu takiego jak wcześniej... to chyba świadczy o tym, że wałek u mnie się lepiej spisuje niż ten fabryczny od AEY. Może jakbym miał kompa i on by sterował kątem wtrysku to na ori wałku byłoby dobrze, a że kompa u mnie brak to i wałek lepiej że jest założony inny.
			
									
									
		
		
				http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 motomysz9
- Mały gagatek
  
- Posty: 149
- Rejestracja: pt lis 18, 2011 16:58
- Lokalizacja: BIAŁOGARD
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: motomysz9 » pn lis 12, 2012 22:17
			
			
			
			
			Czytam czytam, więc mając AFN'a wrzucam wałek z SDi'ka i mozna liczyć na jakiś przyrost ? Tak jak kolega pisał że w AHF'ie taki przyrost był , więc w AFN'ie chyba też powinien być ?? Trzeba znaleźć kogoś kto to testował do AFN  

 ..
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								JABcok20							
- Forum Master
  
- Posty: 1838
- Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
- Lokalizacja: Lębork
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: JABcok20 » pn lis 12, 2012 23:11
			
			
			
			
			ja mam wałek od sdi w afn ale nie mam porównania z wałkiem z tdi:D
			
									
									
		
		
				Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 kornat
- Ma gadane
  
- Posty: 197
- Rejestracja: sob kwie 03, 2010 17:29
- Lokalizacja: Podkarpacie
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: kornat » wt lis 13, 2012 12:09
			
			
			
			
			chrzaniu pisze:
Kolega testowal taki wałek w AHFie , montaz w CTR TuNING , widzialem wykresy i sami z CTR byli zdziwieni 

 okolo +15KM i 20Nm
 
Masz może gdzieś ten wykres? Sam się zastanawiam czy nie lepiej wrzucić taki wałek do mojego AHF z 216. Co lepiej wyjdzie cenowo/efekt taki wałek czy program w moim przypadku, nie chciałbym też bardzo męczyć dwumasy.
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 Baryla
- ...
  
- Posty: 963
- Rejestracja: pt mar 21, 2008 21:57
- Lokalizacja: Płock
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Baryla » wt lis 13, 2012 20:02
			
			
			
			
			kornat pisze:chrzaniu pisze:
Kolega testowal taki wałek w AHFie , montaz w CTR TuNING , widzialem wykresy i sami z CTR byli zdziwieni 

 okolo +15KM i 20Nm
 
Masz może gdzieś ten wykres? Sam się zastanawiam czy nie lepiej wrzucić taki wałek do mojego AHF z 216. Co lepiej wyjdzie cenowo/efekt taki wałek czy program w moim przypadku, nie chciałbym też bardzo męczyć dwumasy.
 
 bez strojenie nie licz na oszałamiające efekty. Więc w twoim przypadku lepiej 216 + program.
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								jaaano							
- Użytkownik
  
- Posty: 407
- Rejestracja: ndz sty 08, 2006 18:49
- Lokalizacja: ELA
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: jaaano » wt lis 13, 2012 20:20
			
			
			
			
			kornat pisze:chrzaniu pisze:
Kolega testowal taki wałek w AHFie , montaz w CTR TuNING , widzialem wykresy i sami z CTR byli zdziwieni 

 okolo +15KM i 20Nm
 
Masz może gdzieś ten wykres? Sam się zastanawiam czy nie lepiej wrzucić taki wałek do mojego AHF z 216. Co lepiej wyjdzie cenowo/efekt taki wałek czy program w moim przypadku, nie chciałbym też bardzo męczyć dwumasy.
 
Wykres jest na facebookowym koncie CTR-u,zmiana samego wałka da raczej niewiele ponieważ po zmianie jest potrzebna korekta programu pod ten wałek o czym o ile sie nie myle jest wspomniane w opisie tego moda na facebooku.Cenowo zawsze korzystniej wyjdzie program bo tuner napisze ci taki jaki będziesz chciał na podstawie stanu twojego silnika i dodatkowo tak pociągnie wykres momentu że przyoszczędzi dwumase na jakis czas bo i tak powie kiedyś pa,pa.Dodatkowo tuner weżmie pod uwage zainstalowane przez ciebie inne graty czy to wtryski,pompe czy turbo i napewno będzie to bezpieczniejsze rozwiązanie niz montowanie wiekszych wtrysków,rezystora na pompie czy podnoszenie ciśnienia doładowania poprzez zmiane map-sensora.Pomyśl co bardziej ci się opłaci program i montaż gratów + korekta na tych gratach czy odwrotnie graty a potem całościowy ogarniający wszystkie graty program.Pomyśl nie tylko o współczynniku cena -efekt ale także cena -bezawaryjność bo jakoś o tym nie wspominasz.
Powered by www.g-lab.pl stage 1-140KM/320Nm , stage 2-150KM/340Nm ,stage 3-180KM/400Nm ,stage 4-200KM/410Nm
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								wesol							
- Mistrz KieroVWnicy
  
- Posty: 9288
- Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
- Lokalizacja: Goleniów
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: wesol » wt lis 13, 2012 20:29
			
			
			
			
			cisnienia dolodowania to zbytnio nie podniesiesz poprzez zmiane MAP'a. ECM ma mape odpowiednią i przeplywka poda ze ciagnie wiecej powietrza. Zamuli nieco motorownie w stosunku do seryjnego mapa.
			
									
									
		
		
				Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 chrzaniu
- Użytkownik
  
- Posty: 386
- Rejestracja: wt sie 25, 2009 20:38
- Lokalizacja: gorzów wlkp.
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: chrzaniu » wt lis 13, 2012 21:52
			
			
			
			
			jaaano pisze:kornat pisze:chrzaniu pisze:
Kolega testowal taki wałek w AHFie , montaz w CTR TuNING , widzialem wykresy i sami z CTR byli zdziwieni 

 okolo +15KM i 20Nm
 
Masz może gdzieś ten wykres? Sam się zastanawiam czy nie lepiej wrzucić taki wałek do mojego AHF z 216. Co lepiej wyjdzie cenowo/efekt taki wałek czy program w moim przypadku, nie chciałbym też bardzo męczyć dwumasy.
 
Wykres jest na facebookowym koncie CTR-u,zmiana samego wałka da raczej niewiele ponieważ po zmianie jest potrzebna korekta programu pod ten wałek o czym o ile sie nie myle jest wspomniane w opisie tego moda na facebooku.
 
Nie było Korekty softu po zmianie walka . Mam to info od właściela Golfa .
Vw Polo 1.9TDI 86c RWD Central -> 12.84s 402m na ślizgającym sprzęgle i delikatnie pod górkę :D
https://www.facebook.com/VwPoloTDIRWD/?fref=ts
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 82 gości