Standalone Plug&Play do 16V alternatywa dla DF I/II/III
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Standalone Plug&Play do 16V alternatywa dla DF I/II/III
A powiedz mi szczerze czy zakładając sobie taki komp do 16v turbo uda mi sie uzyskać jakis efekt czy poczatkujaca osoba może więcej zchrzańić niż polepszyć w Turbo?
W wolnossaku aż tak bym sie niebał jedynie o stukowe a w turbo dochodzi jeszcze pare innych wartości
			
									
									W wolnossaku aż tak bym sie niebał jedynie o stukowe a w turbo dochodzi jeszcze pare innych wartości
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
						- qbejs
- Ma gadane 
- Posty: 216
- Rejestracja: wt paź 31, 2006 11:47
- Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
- Kontakt:
Standalone Plug&Play do 16V alternatywa dla DF I/II/III
Każdy tuner od czegoś zaczynał. Jeżeli czytałeś kiedyś megamanual od MS'a i nie było dla Ciebie tam nic z kategorii "czarna magia" to dasz sobie radę. Poza tym wystarczy dużo samokrytycyzmu i pomyślunku a nie wysadzisz silnika. Grunt to zrozumieć zasady tworzenie map VE, zapłonu a reszta wyjdzie w praniu. Poza tym odpowiednio ustawisz detekcję stuku, limity AFR i EGT a naprawdę będziesz się musiał postarać by zepsuć silnik. Ale ja ogólnie optymista jestem, poza tym trzeba się rozwijać 
			
									
									
VW Corrado 2.0 16V@GT2871r || www.shineclinic.pl -> Detaling, Valeting, Smart Repair, Zmiana koloru PlastDip ! 

						
Standalone Plug&Play do 16V alternatywa dla DF I/II/III
Dobrze gadasz tylko fajnie by było od czegos zaczac w tym strojeniu. Czy musisz najpierw wogóle skonstruowac mape aby silnik odpalił?
Czy na takim silniku jak robią ludzie czyli 16v turbo sterwane digi I bardzo wzrosną możliwosci po przejsciu na SA?
			
									
									Czy na takim silniku jak robią ludzie czyli 16v turbo sterwane digi I bardzo wzrosną możliwosci po przejsciu na SA?
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
						- 
				Lukasz1985
- Mały gagatek 
- Posty: 115
- Rejestracja: ndz paź 07, 2007 22:08
- Lokalizacja: Cambridge
- Kontakt:
Standalone Plug&Play do 16V alternatywa dla DF I/II/III
Ja tez sie przymierzam stroic moje 16v na ITB i tez jestem optymista.Przeczytalem ksiazke G.Banish-a Engine Managment advanced tuning i troche mi sie rozjasnilo aczkolwiek rzeczywistosc zweryfikuje moja wiedze(albo jej brak):).
			
									
									VW Bora TDI-sold
						- qbejs
- Ma gadane 
- Posty: 216
- Rejestracja: wt paź 31, 2006 11:47
- Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
- Kontakt:
Standalone Plug&Play do 16V alternatywa dla DF I/II/III
Marszall, jeżeli zbierze się grupa osób będą mapy startowe przygotowane ale dla wolnossaka. W przypadku doładowania trzeba będzie ruszyć mapy żeby obsłużyły doładowanie, ale nie jest to wystrzelenie rakiety w kosmos  Jeżeli chcesz zostać przy std. setupie gratów to główne korzyści to sterownei boostem, wbudowane wb02, egt, 2 kanałowy knock detector etc. Natomiast jeżeli dorzucisz czujnik położenia wału to wtedy masz sekwencję paliwa + COPy zamiast full grupy i iskry z pojedynczej cewki.
 Jeżeli chcesz zostać przy std. setupie gratów to główne korzyści to sterownei boostem, wbudowane wb02, egt, 2 kanałowy knock detector etc. Natomiast jeżeli dorzucisz czujnik położenia wału to wtedy masz sekwencję paliwa + COPy zamiast full grupy i iskry z pojedynczej cewki.
			
									
									 Jeżeli chcesz zostać przy std. setupie gratów to główne korzyści to sterownei boostem, wbudowane wb02, egt, 2 kanałowy knock detector etc. Natomiast jeżeli dorzucisz czujnik położenia wału to wtedy masz sekwencję paliwa + COPy zamiast full grupy i iskry z pojedynczej cewki.
 Jeżeli chcesz zostać przy std. setupie gratów to główne korzyści to sterownei boostem, wbudowane wb02, egt, 2 kanałowy knock detector etc. Natomiast jeżeli dorzucisz czujnik położenia wału to wtedy masz sekwencję paliwa + COPy zamiast full grupy i iskry z pojedynczej cewki.VW Corrado 2.0 16V@GT2871r || www.shineclinic.pl -> Detaling, Valeting, Smart Repair, Zmiana koloru PlastDip ! 

						
- qbejs
- Ma gadane 
- Posty: 216
- Rejestracja: wt paź 31, 2006 11:47
- Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
- Kontakt:
Standalone Plug&Play do 16V alternatywa dla DF I/II/III
10 kwietnia sprzęt wchodzi do sprzedaży  Ktoś oprócz mnie się na niego decyduje ?
 Ktoś oprócz mnie się na niego decyduje ?
			
									
									 Ktoś oprócz mnie się na niego decyduje ?
 Ktoś oprócz mnie się na niego decyduje ?VW Corrado 2.0 16V@GT2871r || www.shineclinic.pl -> Detaling, Valeting, Smart Repair, Zmiana koloru PlastDip ! 

						
- kriss987ns
- Nowicjusz 
- Posty: 6
- Rejestracja: czw sie 27, 2009 20:43
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Standalone Plug&Play do 16V alternatywa dla DF I/II/III
witam. i jak tam z tym SA? i jaka jest jego cena. potrzebuje jakiś komp sterujący po mój projekt golf II 2.0 16vt 
			
									
									
140-150PS...NOWY IC od focus II,  WTRYSKI 216 BOSCH"cowboy" + wirus + przelotowy wydech 2"------alu 17" oz palladio i gleba.
nowy projekt golf II GT 2.0 16vt w budowie
link do mojego projektu 16vt GOLFII
						nowy projekt golf II GT 2.0 16vt w budowie
link do mojego projektu 16vt GOLFII
Re: Standalone Plug&Play do 16V alternatywa dla DF I/II/III
W moim budowanym mk2 16vt też by się przydał. Jeśli będzie jakaś fajna cena to się piszę na to
			
									
									moje pierwsze mk2 - zaczynamy http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=409052
						Standalone Plug&Play do 16V alternatywa dla DF I/II/III
http://www.racingforum.pl/Zapisy-na-EMU-t97666.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.racingforum.pl/index.php?sho ... 262&st=380" onclick="window.open(this.href);return false;
troche wiecej
			
									
									http://www.racingforum.pl/index.php?sho ... 262&st=380" onclick="window.open(this.href);return false;
troche wiecej

 GOLF MK4 R32 OEM - niuu car
AUDI R$4 B5 ,Big Brake rs6 C7 390mm,Wagner,BC Racing...-family car
AUDI S3 8L ABT IMOLA YELLOW BAM-wife car
MK2 R32 4Motion ,Rallye?
						AUDI R$4 B5 ,Big Brake rs6 C7 390mm,Wagner,BC Racing...-family car
AUDI S3 8L ABT IMOLA YELLOW BAM-wife car
MK2 R32 4Motion ,Rallye?
Standalone Plug&Play do 16V alternatywa dla DF I/II/III
a co z cena miało byc 1600 a z tego co czytam to jednak 1999 zł
			
									
									Standalone Plug&Play do 16V alternatywa dla DF I/II/III
1600 bylo czyims marzeniem z tego co wiem to nie ma co liczyc na ceny nizsze niz 1999 co i tak jest bardzo dobra cena patrzac co sie dostaje 
w przypadku wiekszej liczby zainteresowanych EMU pod dany setup ( glownie chodzi o ilosc cewek ) wchodzi w gre przygotowanie zastawu EMU + wiazka + sonda LSU4.2 + ewentualnie to czym chetni byli by zainteresowani
			
									
									w przypadku wiekszej liczby zainteresowanych EMU pod dany setup ( glownie chodzi o ilosc cewek ) wchodzi w gre przygotowanie zastawu EMU + wiazka + sonda LSU4.2 + ewentualnie to czym chetni byli by zainteresowani
- qbejs
- Ma gadane 
- Posty: 216
- Rejestracja: wt paź 31, 2006 11:47
- Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
- Kontakt:
Standalone Plug&Play do 16V alternatywa dla DF I/II/III
1600 mialo byc przy wiekszym zamowieniu w przedsprzedazy - tak bylem dogadany z Jadzwinem. Niestety nie bylo wymaganej liczby zamowien i opcja przeszla kolo nosa.
			
									
									VW Corrado 2.0 16V@GT2871r || www.shineclinic.pl -> Detaling, Valeting, Smart Repair, Zmiana koloru PlastDip ! 

						
Re: Standalone Plug&Play do 16V alternatywa dla DF I/II/III
zestaw EMU + sonda lsu4.2 + wtyczka do sondy  w cenie 2200 jesli bylby ktos zainteresowany lub samo EMU 1999pln
wiecej info na PW
			
									
									wiecej info na PW
- 
				rafalaudi1
- Nowicjusz 
- Posty: 28
- Rejestracja: wt sty 05, 2010 18:10
- Lokalizacja: sosnowiec
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości










