A,B,C Lakierowania
Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, VIP
z powodu że dzisiaj na dworze było strasznie gorąco   
   (33 st. w cieniu) szpachlowanie nie było możliwe (szpachla momentalnie wysychała), tak wię cała operacja się trochę przesunie
 (33 st. w cieniu) szpachlowanie nie było możliwe (szpachla momentalnie wysychała), tak wię cała operacja się trochę przesunie  
 
[ Dodano: 06-06-27, 21:48 ]
witam, koleny dzień zmagań, dzisiaj dalszy ciąg kroku drugiego (czyli szpachlowanie)
zaczynam od przedstawienia materiałów potrzebnych na dzisiaj:::

dzisaj pogoda pozwoliła na mały zasięg prac - szpachlowanie końcowe - i to w nie których miejscach

puki szaachla nie zaschła robilem narożnik - czyli nakładanie jaszcze jednej warstwy maty szklanei i malowanko



dzień dzisiejszy zakończyłem na tym że pomalowałem gruntem tylko środek pasa (pogoda zaś nie dopisała - 33 st. w cieniu i deszcz się rozpadał - co za ulga )
 )

aha zapomniałem dodać że nieustraszony kolega Jaszczur nie omieszkał mi dzisiaj pomagać ale i jego upał zwalił z nóg
  ale i jego upał zwalił z nóg   
   
   
   
   
 

aha jeszcze podziękowania się nalezą dla kolegi RMK
			
									
									 
   (33 st. w cieniu) szpachlowanie nie było możliwe (szpachla momentalnie wysychała), tak wię cała operacja się trochę przesunie
 (33 st. w cieniu) szpachlowanie nie było możliwe (szpachla momentalnie wysychała), tak wię cała operacja się trochę przesunie  
 [ Dodano: 06-06-27, 21:48 ]
witam, koleny dzień zmagań, dzisiaj dalszy ciąg kroku drugiego (czyli szpachlowanie)
zaczynam od przedstawienia materiałów potrzebnych na dzisiaj:::

dzisaj pogoda pozwoliła na mały zasięg prac - szpachlowanie końcowe - i to w nie których miejscach

puki szaachla nie zaschła robilem narożnik - czyli nakładanie jaszcze jednej warstwy maty szklanei i malowanko



dzień dzisiejszy zakończyłem na tym że pomalowałem gruntem tylko środek pasa (pogoda zaś nie dopisała - 33 st. w cieniu i deszcz się rozpadał - co za ulga
 )
 )
aha zapomniałem dodać że nieustraszony kolega Jaszczur nie omieszkał mi dzisiaj pomagać
 ale i jego upał zwalił z nóg
  ale i jego upał zwalił z nóg   
   
   
   
   
 
aha jeszcze podziękowania się nalezą dla kolegi RMK

 ...
  ...- 
				krzysztofek
- Mały gagatek 
- Posty: 51
- Rejestracja: wt mar 07, 2006 21:48
- Lokalizacja: Małopolska
misiek walcz walcz mnie to tez niedługo czeka  sorki ze sie wetne w temat ale zgłupiałem bo mam lakier LY3D i jeden lakiernik mi mówi ze musze połozyć na niego bezbarwny clear a inny ze tego nie wolno zrobic powiedzcie jak jest własciwie?? i jeszcze raz sorki za wcinke w temat
 sorki ze sie wetne w temat ale zgłupiałem bo mam lakier LY3D i jeden lakiernik mi mówi ze musze połozyć na niego bezbarwny clear a inny ze tego nie wolno zrobic powiedzcie jak jest własciwie?? i jeszcze raz sorki za wcinke w temat 
			
									
									 sorki ze sie wetne w temat ale zgłupiałem bo mam lakier LY3D i jeden lakiernik mi mówi ze musze połozyć na niego bezbarwny clear a inny ze tego nie wolno zrobic powiedzcie jak jest własciwie?? i jeszcze raz sorki za wcinke w temat
 sorki ze sie wetne w temat ale zgłupiałem bo mam lakier LY3D i jeden lakiernik mi mówi ze musze połozyć na niego bezbarwny clear a inny ze tego nie wolno zrobic powiedzcie jak jest własciwie?? i jeszcze raz sorki za wcinke w temat 
Nie wiesz jaka bryka?? Kup sobie Golfika
						witam ponownie   dzisiaj dalszy ciąg kroku drugiego
  dzisiaj dalszy ciąg kroku drugiego
a więc najpierw musiałem nałozyć szpachlę i odczekać aż wyschnie i ją zeszlifować
 
 
po wyszlifowaniu trzeba zrobić rysę dylatacyjną (w razie pęknięcia to pęknie równo),
najpierw rysujemy ołówkiem kreskę

potem krawędzią pilnika robimy rysę idąc po kresce

KOLEJ NA TRZECI KROK - malowanie podkładem:
a więc najpierw oklejamy miejsca które nie trzeba malować

a potem już malujemy podkładem, ja położyłem trzy warstwy podkładu

na dzisiaj to by było tyle, a auto jest teraz w takim stanie 
 

do następnego razu, pozdrawiam
			
									
									 dzisiaj dalszy ciąg kroku drugiego
  dzisiaj dalszy ciąg kroku drugiegoa więc najpierw musiałem nałozyć szpachlę i odczekać aż wyschnie i ją zeszlifować
 
 po wyszlifowaniu trzeba zrobić rysę dylatacyjną (w razie pęknięcia to pęknie równo),
najpierw rysujemy ołówkiem kreskę

potem krawędzią pilnika robimy rysę idąc po kresce

KOLEJ NA TRZECI KROK - malowanie podkładem:
a więc najpierw oklejamy miejsca które nie trzeba malować

a potem już malujemy podkładem, ja położyłem trzy warstwy podkładu

na dzisiaj to by było tyle, a auto jest teraz w takim stanie
 
 
do następnego razu, pozdrawiam

 ...
  ...Kiler oczywiście trzeba przemyć benzyną ekstrakcyjną
dragonB2 używałem takiego podkładu i też tej firmy używam farb i lakierów, aha dodam że warto zaopatrzyć się w czerwone dysze (taka jak na foto) do lakierowania dużych płaszczyzn - potem wyjaśnie na czym polega różnica pomiędzy czerwoną a czarną dyszą
[ Dodano: 06-07-03, 21:18 ]
witam 
 
dzisiaj krok CZWARTY czyli malowanie podkolor :
na poczatek materiały

a wiec trzeba zmatować całą powierzchnię którą będziemy malować, ja użyłem do tego celu papieru wodnego 360

trzeba też łączenie pomiędzy podkładem a lakierem zmatować by uniknąć rysy (zapomniałem zrobić fot juz po wyszlifowaniu )
 )

mając tak przygotowany fragment mozemy obklejić auto

po obklejeniu malujemy - (najlepszy etap w całej pracy), jako ze ja mam kolor metalik to najbierw malowałem bazą czyli kolorem, nałozyłem cztery warstwy

a potem lakierem bezbarwnym - też cztery warstwy
auto na dzień dzisiejszy wygląda tak

pozostało mi jeszcze wypolerować łącza nowego lakieru ze starym ale trzeba z tym poczekać zą farby dobrze wyschną

co do różnicy kolorów to niestety nie udało sie dobrać idealnie koloru, gość w dobieralni farb i lakierów ostrzegał mnie że taka sytuacja może zaistnieć, mówił że o ile pod pistolet to są wstanie dobrać prawie idealnie to spraje trudniej dobrać, ale i tak się cieszę bo nawet fajnie to wyszło, aha zaczołem robić też klapę ale w trakcie pracy nad nia stwierdziłem ze zostanie ona wymieniona na inną (w lepszym stanie) a marazie te miejsca które obdarłem ze rdzy zamalowałem farbą, no i to na tyle na dziś, pozdro do nastepnego
			
						dragonB2 używałem takiego podkładu i też tej firmy używam farb i lakierów, aha dodam że warto zaopatrzyć się w czerwone dysze (taka jak na foto) do lakierowania dużych płaszczyzn - potem wyjaśnie na czym polega różnica pomiędzy czerwoną a czarną dyszą
[ Dodano: 06-07-03, 21:18 ]
witam
 
 dzisiaj krok CZWARTY czyli malowanie podkolor :
na poczatek materiały

a wiec trzeba zmatować całą powierzchnię którą będziemy malować, ja użyłem do tego celu papieru wodnego 360

trzeba też łączenie pomiędzy podkładem a lakierem zmatować by uniknąć rysy (zapomniałem zrobić fot juz po wyszlifowaniu
 )
 )
mając tak przygotowany fragment mozemy obklejić auto

po obklejeniu malujemy - (najlepszy etap w całej pracy), jako ze ja mam kolor metalik to najbierw malowałem bazą czyli kolorem, nałozyłem cztery warstwy

a potem lakierem bezbarwnym - też cztery warstwy
auto na dzień dzisiejszy wygląda tak

pozostało mi jeszcze wypolerować łącza nowego lakieru ze starym ale trzeba z tym poczekać zą farby dobrze wyschną

co do różnicy kolorów to niestety nie udało sie dobrać idealnie koloru, gość w dobieralni farb i lakierów ostrzegał mnie że taka sytuacja może zaistnieć, mówił że o ile pod pistolet to są wstanie dobrać prawie idealnie to spraje trudniej dobrać, ale i tak się cieszę bo nawet fajnie to wyszło, aha zaczołem robić też klapę ale w trakcie pracy nad nia stwierdziłem ze zostanie ona wymieniona na inną (w lepszym stanie) a marazie te miejsca które obdarłem ze rdzy zamalowałem farbą, no i to na tyle na dziś, pozdro do nastepnego

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
							
					Ostatnio zmieniony pn lip 03, 2006 22:05 przez misiek, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									 ...
  ...Anusia Gregal już wyjaśniam, a wiec czarna dysza służy do malowania wąskich powierzchni bo daje wąski strumień farby 

natomiast czerwona dysza służy do malowania dużych powierzchni bo daje dość szeroki (ustawiony w pionie ) strumień farby

na tym polegają różnice pomiędzy dyszami
Fredi88 a więc puszka lakieru (400ml) na zamówienie - 36zł
puszka klaru 400ml 13 zł
wodny papier 360 5 arkuszy ok 6zł
szpachla i mata szklana nic mnie nie kosztowały bo już miałem, ale myślę ze szoachla jakieś 20 zł a mata ze 30 zł
			
													
natomiast czerwona dysza służy do malowania dużych powierzchni bo daje dość szeroki (ustawiony w pionie ) strumień farby

na tym polegają różnice pomiędzy dyszami
Fredi88 a więc puszka lakieru (400ml) na zamówienie - 36zł
puszka klaru 400ml 13 zł
wodny papier 360 5 arkuszy ok 6zł
szpachla i mata szklana nic mnie nie kosztowały bo już miałem, ale myślę ze szoachla jakieś 20 zł a mata ze 30 zł
					Ostatnio zmieniony śr lip 19, 2006 23:16 przez misiek, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									 ...
  ...- 
				krzysztofek
- Mały gagatek 
- Posty: 51
- Rejestracja: wt mar 07, 2006 21:48
- Lokalizacja: Małopolska
- 
				krzysztofek
- Mały gagatek 
- Posty: 51
- Rejestracja: wt mar 07, 2006 21:48
- Lokalizacja: Małopolska
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości




 mam pytanko jakiego podkladu urzywales?
  mam pytanko jakiego podkladu urzywales?


 
  pozadrawiam
 pozadrawiam