 Przepraszam Cię Tomku, że tak Ci polecałem ten intercooler, ale chłopaki w UK są raczej z niego zadowoleni i dużo osób na świecie się na niego skusiło.
 Przepraszam Cię Tomku, że tak Ci polecałem ten intercooler, ale chłopaki w UK są raczej z niego zadowoleni i dużo osób na świecie się na niego skusiło.Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx
Moderatorzy: G0 Karcio, zlos, VIP
Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx
Eurojet przechodzi mocną restrukturyzację, że tak to ujmę  Przepraszam Cię Tomku, że tak Ci polecałem ten intercooler, ale chłopaki w UK są raczej z niego zadowoleni i dużo osób na świecie się na niego skusiło.
 Przepraszam Cię Tomku, że tak Ci polecałem ten intercooler, ale chłopaki w UK są raczej z niego zadowoleni i dużo osób na świecie się na niego skusiło.
			
									
									 Przepraszam Cię Tomku, że tak Ci polecałem ten intercooler, ale chłopaki w UK są raczej z niego zadowoleni i dużo osób na świecie się na niego skusiło.
 Przepraszam Cię Tomku, że tak Ci polecałem ten intercooler, ale chłopaki w UK są raczej z niego zadowoleni i dużo osób na świecie się na niego skusiło.2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20
						2010 - 2014 Golf .:R20
Re: Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx
Ano dokładniezlos pisze:Bo Geno kupił używany ode mnie, po bardzo okazyjnej cenieLEWART pisze:dlaczego padł wybór na cooler od S3 a nie na THSa????

Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx
Nie wiem, czy wodą zmyjesz tę hańbę... 40% roztwór może już szybciejMatthewG pisze:Przepraszam Cię Tomku, że tak Ci polecałem ten intercooler

Whatever. Fajna reorganizacja, skoro ich FMICe zniknęły z rynku...MatthewG pisze:Eurojet przechodzi mocną restrukturyzację, że tak to ujmę
Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
						TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx
teraz to juz zwariowałem   
 
dzisiaj rozmawiałem z kimś z compsport i powiedziałem mu że chciał bym zrobić wydech, cooler, dolot i program(Stage 3).
powiedział mi że nie ma sensu montować innego coolera niż od S3, przy mocy oscylującej +/-340km i 430nm.
i teraz nie wiem co robić, czy eRunie oddać w ręce compsportu czy bawić sie samemu w dobór gratów
			
									
									 
 dzisiaj rozmawiałem z kimś z compsport i powiedziałem mu że chciał bym zrobić wydech, cooler, dolot i program(Stage 3).
powiedział mi że nie ma sensu montować innego coolera niż od S3, przy mocy oscylującej +/-340km i 430nm.
i teraz nie wiem co robić, czy eRunie oddać w ręce compsportu czy bawić sie samemu w dobór gratów
Jest R32
BYŁ: GOLF MKVII R 2.0 DSG 2015 STG 2
BYŁ: Audi S3 8V1 S-Tronic 2014
był: Golf R 2.0 DSG STG 3 by CS
						BYŁ: GOLF MKVII R 2.0 DSG 2015 STG 2
BYŁ: Audi S3 8V1 S-Tronic 2014
był: Golf R 2.0 DSG STG 3 by CS

Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx
Ja nie chcę kwestionować niczyjej pracy, Tomek napisał że różnica jest i to odczuwalna więc sam zdecyduj. Jeśli jest coś lepszego to czemu tego nie założyć? Kropka.

			
									
									Przygotuję taki w domowym zaciszuzlos pisze:40% roztwór może już szybciej

2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20
						2010 - 2014 Golf .:R20
Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx
Mi też Compsport powiedział, że do Stage3 nie ma sensu nic innego jak ten od S3 wsadzać, zobaczymy.
Ale żeby nie było za pięknie, pojawiły się wątpliwości. Polatałem trochę z ( raczej za ) M5, parę razy 0-250, w tym osiągnięcie cyfrowego 254 i po 3 czy 4 takich przejazdach miałem oliwę 113 stopni. Niby dobry wynik, tylko że outside wynosiło 6
			
									
									Ale żeby nie było za pięknie, pojawiły się wątpliwości. Polatałem trochę z ( raczej za ) M5, parę razy 0-250, w tym osiągnięcie cyfrowego 254 i po 3 czy 4 takich przejazdach miałem oliwę 113 stopni. Niby dobry wynik, tylko że outside wynosiło 6

Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx
Spokojnie - do 340 koni wystarczy, dopóki jest chłodnoLEWART pisze:teraz to juz zwariowałem
dzisiaj rozmawiałem z kimś z compsport i powiedziałem mu że chciał bym zrobić wydech, cooler, dolot i program(Stage 3).
powiedział mi że nie ma sensu montować innego coolera niż od S3, przy mocy oscylującej +/-340km i 430nm.
i teraz nie wiem co robić, czy eRunie oddać w ręce compsportu czy bawić sie samemu w dobór gratów
 W upale się spoci trochę i kilka koni pójdzie na łączkę - coś o tym wiem
 W upale się spoci trochę i kilka koni pójdzie na łączkę - coś o tym wiem  Ale komu z turbiną nie puchnie w upale???
 Ale komu z turbiną nie puchnie w upale??? Jeśli planujesz moce z okolic 4xx koni, to S3-ka na pewno nie styknie
 Pat wie co mówi, nie kompletuj sam, bo tylko nastrzelasz sobie goli finansowych (ja kilka tysi wystrzeliłem na księżyc w ramach samodzielnego testu sprzętu).
 Pat wie co mówi, nie kompletuj sam, bo tylko nastrzelasz sobie goli finansowych (ja kilka tysi wystrzeliłem na księżyc w ramach samodzielnego testu sprzętu). Umawiałeś się, to bierz - masz od nich gwarancję, że wszystko pasuje i kilku chłopaków już tak jeździ i nie narzeka

Sroczka nie jest chłodna, a intercooler nie zapewnia niskiej temperatury oliwy, tylko niską temperaturę powietrza za turboGeno17 pisze:Ale żeby nie było za pięknie, pojawiły się wątpliwości. Polatałem trochę z ( raczej za ) M5, parę razy 0-250, w tym osiągnięcie cyfrowego 254 i po 3 czy 4 takich przejazdach miałem oliwę 113 stopni. Niby dobry wynik, tylko że outside wynosiło 6

Możesz:
- zaizolować down pipe (u mnie dało sporo, zalecam bandaż termiczny + farba, zestawy takie ma np.: thermotec)
- wymienić dolot tak, żeby pokrywa silnika nie gotowała silnika
- wymienić wydech tak, żeby silnik miał lżejszy oddech i wydech
- kupić jeszcze kupę innego sprzętu, osłon, itp. itd...
- pociachać maskę, wloty, wyloty, kominki...
lub - najtańsze - przyzwyczaić się. Krótkie upalanie w takich temperaturach nie zabija. Po prostu wychładzaj potem auto na niskich obrotach silnika.
Domowy roztwór???MatthewG pisze:Przygotuję taki w domowym zaciszu
 
 Żebyśmy tylko po tej księżycówce nie obudzili się na Wenus

Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
						TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx
Podałem to w charakterze wątpliwości, czy tak powinno być. Gro bardziej doświadczonych się wypowiedziało i jest bono   
 
Izolować miałem, ale nie mogłem znaleźć Thermoteca na już, czas naglił i teraz trzebaby rozbierać na nowo. Może przy okazji wymiany wydechu uda się coś pogmerać.
Dwa paski przez środek o szerokości 12 cm wystarczą ?
			
									
									 
 Izolować miałem, ale nie mogłem znaleźć Thermoteca na już, czas naglił i teraz trzebaby rozbierać na nowo. Może przy okazji wymiany wydechu uda się coś pogmerać.
Dwa paski przez środek o szerokości 12 cm wystarczą ?

Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx
Geno
Jeśli wymieniasz wydech, to wstrzymaj się. Szerokość bandaży na DP dogadaj z montującym wydech
			
									
									Jeśli wymieniasz wydech, to wstrzymaj się. Szerokość bandaży na DP dogadaj z montującym wydech

Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
						TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx
Wymieniam -> rok/dwa, ten na górze raczy wiedzieć kiedy ześle dudki   
 
Na razie w planach sam program, trzeba stopniować dawkowanie dodatkowej mocy, bo jednak ośka to ośka, za bardzo rozwojowa nie jest
			
									
									 
 Na razie w planach sam program, trzeba stopniować dawkowanie dodatkowej mocy, bo jednak ośka to ośka, za bardzo rozwojowa nie jest

Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx
To moim zdaniem lepiej się wstrzymać z programem i najpierw zrobić wydech. U mnie sam wydech dodał 20 koni i prawie 50Nm, odczuwalna różnica zwłaszcza jeśli chodzi o reakcję pedału gazu. Program da może ciut lepsze wyniki, ale tu oprócz mocy masz jeszcze soczysty dźwięk  Jeśli zrobisz program, a później wydech to i tak na korektę będziesz musiał jechać. Moim zdaniem wydech to lepsza opcja.
 Jeśli zrobisz program, a później wydech to i tak na korektę będziesz musiał jechać. Moim zdaniem wydech to lepsza opcja.
 Różnicy tam jakiejś wielkiej nie było.
 Różnicy tam jakiejś wielkiej nie było.

			
									
									 Jeśli zrobisz program, a później wydech to i tak na korektę będziesz musiał jechać. Moim zdaniem wydech to lepsza opcja.
 Jeśli zrobisz program, a później wydech to i tak na korektę będziesz musiał jechać. Moim zdaniem wydech to lepsza opcja.Widziałem filmiki i wątek, hardcorowe starty jak na manuala przystałoGeno17 pisze:Polatałem trochę z ( raczej za ) M5, parę razy 0-250, w tym osiągnięcie cyfrowego 254
 Różnicy tam jakiejś wielkiej nie było.
 Różnicy tam jakiejś wielkiej nie było.Aż takich zdolności nie mamzlos pisze:Żebyśmy tylko po tej księżycówce nie obudzili się na Wenus

2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20
						2010 - 2014 Golf .:R20
Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx
PopieramMatthewG pisze:To moim zdaniem lepiej się wstrzymać z programem i najpierw zrobić wydech.

Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
						TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx
Nie no, nie przesadzajmy, M5 wciągała mnie jak chciała   Start jakoś się w miarę udawał, ale outside 6 stopni i zimowa Sottozero idealnym połączeniem nie było
 Start jakoś się w miarę udawał, ale outside 6 stopni i zimowa Sottozero idealnym połączeniem nie było 
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
Od 140 robił ze mnie wiatrak Ale to była kreska w stylu : Chcę zobaczyć jak bardzo eMka mnie zrobi, nie żadne ściganie z napinkami
 Ale to była kreska w stylu : Chcę zobaczyć jak bardzo eMka mnie zrobi, nie żadne ściganie z napinkami 
			
									
									 Start jakoś się w miarę udawał, ale outside 6 stopni i zimowa Sottozero idealnym połączeniem nie było
 Start jakoś się w miarę udawał, ale outside 6 stopni i zimowa Sottozero idealnym połączeniem nie było 
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
Od 140 robił ze mnie wiatrak
 Ale to była kreska w stylu : Chcę zobaczyć jak bardzo eMka mnie zrobi, nie żadne ściganie z napinkami
 Ale to była kreska w stylu : Chcę zobaczyć jak bardzo eMka mnie zrobi, nie żadne ściganie z napinkami 
Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx
Nie kłam, to było ściganie z napinką właśnie 
			
									
									
2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20
						2010 - 2014 Golf .:R20
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości





