Mati,na pewno będziesz jednym z pierwszych,którzy się dowiedzą...MatthewG pisze:A kiedy skończą?

Moderator: G0 Karcio
Mati,na pewno będziesz jednym z pierwszych,którzy się dowiedzą...MatthewG pisze:A kiedy skończą?


 
  
Seryjna turbina daje rade czy trzeba było zapakować wiekszą?Rybak pisze:Tak w Bielsku trwają prace,a ile będzie to się okaże niebawem.Stage jest 400+.Może będzie 401,a może 450,także spokojnie dajmy popracować chłopakom z CS,wystarczy,że ja ich nękamŁuki15 pisze:A jeśli to nie jest tajemnica to jakiej mocy oczekujesz w eRce?(w Bielsko Białej trwają prace?)

Jak jeździsz na 100% turbo, to masz okolice 370 koni. Z tym, że w tym stanie turbo skończy się prawdopodobnie szybciej od baku paliwaMatthewG pisze:Seryjna kończy się na jakichś 370+ i to zapewne zależy również od jej stanu technicznego.

4xx będzieRybak pisze:Tak w Bielsku trwają prace,a ile będzie to się okaże niebawem.Stage jest 400+.Może będzie 401,a może 450,także spokojnie dajmy popracować chłopakom z CS,wystarczy,że ja ich nękam
 I trzymam kciuki, żeby na ćwiarę była jedenastka! Opony kupiłeś?
 I trzymam kciuki, żeby na ćwiarę była jedenastka! Opony kupiłeś? i rano ognia do chłopaków.
 i rano ognia do chłopaków.
E tam turbo. Kobieta to dopiero problem. Ze zmianąkorzen88 pisze:Zlos wkraczasz na niebiezpieczne tereny dla Twojego turbo, chyba czas na zmiane

nieomalże... prawie... tuż tuż...MatthewG pisze:Doszedł już haldex?
Spoko,wszystko będzie opisaneŁuki15 pisze:Wypadałoby po zakończeniu założyć temat i opisać kroczek po kroczku co i jak.
 
 Turbo będzie oczywiście inne,seryjne k04 na moce 400+ nie wystarcza.Turbina będzie typu twin scroll,żeby nie tracić dolnej partii obrotów. Nie zdecydowałbym się na projekt gdybym miał stracić dolną partię obrotów.Auto ma być przede wszystkim do jazdy codziennej,a w dalszej kolejności na podjeżdżawki czy wyścigi na ćwiartkę,a na tej turbinie można "upiec dwie pieczenie na jednym ogniu" tzn.dmucha dobrze w dolnym zakresie obrotów jak i w górnym.korzen88 pisze:Seryjna turbina daje rade czy trzeba było zapakować wiekszą?
Wg.mnie powinna być,a opony poczekają do wiosnyzlos pisze: trzymam kciuki, żeby na ćwiarę była jedenastka! Opony kupiłeś?
 
 Wiesz co? Nie wpadłem na to,a to jest całkiem fajna opcjazlos pisze:Możliwe, że pojadę do BB w najbliższych dniach na montaż kontrolera haldexa i małą poprawkę w sofcie. Daj znać, może podjedziesz do mnie, małe coniecoi rano ognia do chłopaków.
 
  
 0-100: 4.1s 0-200: 15.3s ćwiartka: 11.9s
 0-100: 4.1s 0-200: 15.3s ćwiartka: 11.9s
450 konna ośka, masa ok. 1450kg robi okolice 9 sekund 100-200.korzen88 pisze:0-100: 4.1s 0-200: 15.3s


Pomoże na pewnoRybak pisze:Zobaczymy na ile pomoże Dsg i kontroler Haldexa.

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości