piotr2 pisze:a z tym resetowaniem to ze cos do masy przylozyc jakis przewod chyba w poradach pisalo o kodach blyskowych i jeszcze jakis o sciaganiu klem w odpowiedniej kolejnosci i odpaleniu auta i pochodzeniu kilka minut na wolnych obrotach.
czyli standartowe ble ble ble ble , nic nowego.
Do masy do sie zwira przewód podłaczony do żółtej wtyczki koło cewki zeby wywołac kody błyskowe. Kolejność siagania klem nie ma znaczenia , jaka kleme by najpierw nie ściagnął ECU i tak traci zasilanie. A zresetowany ECU lubi jak najpierw auto chwilke pochodzi sobie na równych obrotach zeby ECU pozczytywał sygnały z wszystkich czujników i troche sobie "w głowie poukładał"
Pozdrowionka i wytrwałosci w badaniu niezgłębionych bolączek i tajników RPka  

 .
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]