 Z góry dzięki.
 Z góry dzięki.Moje auto: Golf 3 benzyna 1.6 75KM 55kW 5 d
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

 Z góry dzięki.
 Z góry dzięki.
 jak zawsze niezawodny do jakichś króćców od chłodzenia.  Z części to by było chyba na tyle. Uszczelka pod głowicą ok. 50 - 60zł, uszczelka kolektora ssącego ok 12zł, uszczelka kolektora wydechowego ok 15zł, uszczelniacze zaworowe po ok. 8zł za sztukę, uszczelka pod pokrywę zaworów ok. 12zł, oraz uszczelniacz simering ok. 15zł. Razem full wypas - ok. 130zł - 150zł max (ceny z pamięci więc mogą być różne w Twoim rejonie więc aż tak się nie sugeruj)
 jak zawsze niezawodny do jakichś króćców od chłodzenia.  Z części to by było chyba na tyle. Uszczelka pod głowicą ok. 50 - 60zł, uszczelka kolektora ssącego ok 12zł, uszczelka kolektora wydechowego ok 15zł, uszczelniacze zaworowe po ok. 8zł za sztukę, uszczelka pod pokrywę zaworów ok. 12zł, oraz uszczelniacz simering ok. 15zł. Razem full wypas - ok. 130zł - 150zł max (ceny z pamięci więc mogą być różne w Twoim rejonie więc aż tak się nie sugeruj)





 zazwyczaj zawsze tak robię i jeszcze mi się nie zdarzyło żeby coś złego miało się stać. Zgodzę się z faktem, że szpilki są naprężone i rozciągnięte w stosunku do nowych, stąd też te 10Nm więcej żeby docisk był porównywalny z nowymi. Jeśli głowica była ściągana raz albo w ogóle to to nic nie powinno się dziać z tymi szpilkami.
 zazwyczaj zawsze tak robię i jeszcze mi się nie zdarzyło żeby coś złego miało się stać. Zgodzę się z faktem, że szpilki są naprężone i rozciągnięte w stosunku do nowych, stąd też te 10Nm więcej żeby docisk był porównywalny z nowymi. Jeśli głowica była ściągana raz albo w ogóle to to nic nie powinno się dziać z tymi szpilkami.Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości