Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.
	Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
			
		
		
			- 
				
																			
								przemeku1							 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 61
 		- Rejestracja: ndz gru 09, 2007 17:29
 		
		
											- Lokalizacja: Wrocław
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: przemeku1 » pt wrz 16, 2011 17:50
			
			
			
			
			Skulek pisze:RSRoss, dzęki, ale pompa gdzieś tam sobie leży nawet nie wiem gdzie ...  
 
RSRoss pisze:Mam jeszcze do Was pytanie. Ktoś już stwierdził ostatecznie, ze dodanie pompy zewnetrznej do 10 czy 11mm poprawia lekko osiągi auta ? (pomijając problem szarpania na 11mm)
Odpowiedź brzmi: 
TAK (Ogranicza dymienie)
NIE (Nie dostajesz gratisowych koników)
 
wcześniej jednak było pisane, że daje jakieś koniki...
to w końcu jak jest?
 
			
									
									
		
		
				TDI ASV ++++
						 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
								wesol							
 
						- Mistrz KieroVWnicy

 			
		- Posty: 9288
 		- Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
 		
		
											- Lokalizacja: Goleniów
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: wesol » pt wrz 16, 2011 18:57
			
			
			
			
			jesli uklad paliwowy zaciagal spore losci powietrza to moze ze tka powiem wzrosnac moc do tej prawidlowej po dodaniu zewnetrznej pompy. Koni to nie doda jesli auto jest sprawne ale nie bedzie forsowac pompy. Trzeba znac budowe pompy VP i wiedziec ze nie ma ona problemów z tloczeniem paliwa ale ma niewielkie problemy z zaciaganiem go z baku.
			
									
									
		
		
				Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								przemeku1							 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 61
 		- Rejestracja: ndz gru 09, 2007 17:29
 		
		
											- Lokalizacja: Wrocław
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: przemeku1 » pt wrz 16, 2011 21:15
			
			
			
			
			wesol, właśnie o to mi chodziło,  że jeśli jest mowa o mocnym modzie na pomie 11 to może brakować paliwka, pompa może sobie nie radzzić z zasysaniem z baku.
			
									
									
		
		
				TDI ASV ++++
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								chrzaniu							 
						- Użytkownik

 			
		- Posty: 386
 		- Rejestracja: wt sie 25, 2009 20:38
 		
		
																- Lokalizacja: gorzów wlkp.
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: chrzaniu » sob wrz 17, 2011 22:58
			
			
			
			
			przemeku1 pisze:Skulek pisze:RSRoss, dzęki, ale pompa gdzieś tam sobie leży nawet nie wiem gdzie ...  
 
RSRoss pisze:Mam jeszcze do Was pytanie. Ktoś już stwierdził ostatecznie, ze dodanie pompy zewnetrznej do 10 czy 11mm poprawia lekko osiągi auta ? (pomijając problem szarpania na 11mm)
Odpowiedź brzmi: 
TAK (Ogranicza dymienie)
NIE (Nie dostajesz gratisowych koników)
 
wcześniej jednak było pisane, że daje jakieś koniki...
to w końcu jak jest?
 
to parenascie postów wczesniej napisal SKULEK 
Skulek pisze:ffsapher, hmm... u mnie dała 4KM + zero dymu, 6,8mg/skok = 185KM
 
			
									
									
		
		
				Vw Polo 1.9TDI 86c RWD Central -> 12.84s 402m na ślizgającym sprzęgle i delikatnie pod górkę :D
https://www.facebook.com/VwPoloTDIRWD/?fref=ts
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								t0mal							
 
						- VW Baron

 			
		- Posty: 3332
 		- Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
 		
		
																- Lokalizacja: Lublin
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: t0mal » sob wrz 17, 2011 23:51
			
			
			
			
			ale przy strojeniu nastawiacze już w założeniach było uwzględnione ciśnienie na wiejściu do pompy wtryskowej czyli mniejsze ciśnienie efektywne niż jest wewnątrz pompy bo zaworek ustawia różnicę ciśnień na wejściu i wyjściu.
Czary mary abra-kadabra
D*pa tam, wiadomo, że na dużej pompie brakuje wachy jak masz mniej niż ćwierć baku i koniec, po to się głównie montuje pompę. Mam 11mm i sobie chwalę, większość złomów kuca przy mojej golfinie (szczególnie jak nie wiedzą, że się ze mną ścigają) ale z zasady nie wożę mniej jak 10 litrów paliwa w baku.
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								Shmatan							 
						- V.I.P.

 			
		- Posty: 6972
 		- Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
 		
		
																- Lokalizacja: Rzeszów
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Shmatan » ndz wrz 18, 2011 00:31
			
			
			
			
			t0mal pisze:nie wożę mniej jak 10 litrów paliwa w baku
10l to rezerwa/prawie rezerwa, i chyba nikt rozsądny nie jeździ kiedy mu świeci żyd ;]
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								t0mal							
 
						- VW Baron

 			
		- Posty: 3332
 		- Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
 		
		
																- Lokalizacja: Lublin
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: t0mal » ndz wrz 18, 2011 00:39
			
			
			
			
			Ja tam wole nazywać żyda "kasjer" ale tak też jest fajnie 

 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								chrzaniu							 
						- Użytkownik

 			
		- Posty: 386
 		- Rejestracja: wt sie 25, 2009 20:38
 		
		
																- Lokalizacja: gorzów wlkp.
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: chrzaniu » śr wrz 21, 2011 16:57
			
			
			
			
			Chłopaki a teraz pytanie 
gdzie lepiej zamontowac pompe :
opcja nr 1 - miedzy filtrem a pompą wtryskowa 
opcja nr 2 - miedzy bakiem a filtrem ( oczywiscie zaraz przy filtrze )
			
									
									
		
		
				Vw Polo 1.9TDI 86c RWD Central -> 12.84s 402m na ślizgającym sprzęgle i delikatnie pod górkę :D
https://www.facebook.com/VwPoloTDIRWD/?fref=ts
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Skulek							
 
						- Użytkownik

 			
		- Posty: 327
 		- Rejestracja: ndz wrz 02, 2007 02:10
 		
		
											- Lokalizacja: Olsztyn
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Skulek » śr wrz 21, 2011 22:29
			
			
			
			
			chrzaniu pisze:Chłopaki a teraz pytanie 
gdzie lepiej zamontowac pompe :
opcja nr 1 - miedzy filtrem a pompą wtryskowa 
opcja nr 2 - miedzy bakiem a filtrem ( oczywiscie zaraz przy filtrze )
Ja miałem przed filtrem, chociaż doczytałem się te te pompy pierburg, o których pisaliśmy mają lepsze parametry pchania niż zasysania ... więc teraz bym pchał jak najbliżej zbiornika ...
 
			
									
									
		
		
				...
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								chrzaniu							 
						- Użytkownik

 			
		- Posty: 386
 		- Rejestracja: wt sie 25, 2009 20:38
 		
		
																- Lokalizacja: gorzów wlkp.
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: chrzaniu » czw wrz 22, 2011 20:20
			
			
			
			
			Skulek pisze:chrzaniu pisze:Chłopaki a teraz pytanie 
gdzie lepiej zamontowac pompe :
opcja nr 1 - miedzy filtrem a pompą wtryskowa 
opcja nr 2 - miedzy bakiem a filtrem ( oczywiscie zaraz przy filtrze )
Ja miałem przed filtrem, chociaż doczytałem się te te pompy pierburg, o których pisaliśmy mają lepsze parametry pchania niż zasysania ... więc teraz bym pchał jak najbliżej zbiornika ...
 
Dzięki za wskazówki 

 
			
									
									
		
		
				Vw Polo 1.9TDI 86c RWD Central -> 12.84s 402m na ślizgającym sprzęgle i delikatnie pod górkę :D
https://www.facebook.com/VwPoloTDIRWD/?fref=ts
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								xman750							 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 30
 		- Rejestracja: czw sie 11, 2011 22:41
 		
		
											- Lokalizacja: Szkocja
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: xman750 » pt paź 12, 2012 22:40
			
			
			
			
			czy ktoś wie jaka pompa z PD wejdzie do O1 VP P&P i będzie miała te 0.5-0.6 bara ? chodzi mi o pompę tłoczącą montowaną w zbiorniku
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								wesol							
 
						- Mistrz KieroVWnicy

 			
		- Posty: 9288
 		- Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
 		
		
											- Lokalizacja: Goleniów
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: wesol » sob paź 13, 2012 09:13
			
			
			
			
			asle po co ci ta od PD? Bedzie napewno drozsza jak taka zwykla montowana na przewod. Kup taka jak tu koledzy nie raz pisali-podajca chyba od starszych BMW czy cos. koszt to chyba cos kolo 120 zl, wpinasz i ciagniesz kabelek zeby podawalo plus po stacyjce i po sptrawie.
			
									
									
		
		
				Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								xman750							 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 30
 		- Rejestracja: czw sie 11, 2011 22:41
 		
		
											- Lokalizacja: Szkocja
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: xman750 » ndz paź 14, 2012 18:22
			
			
			
			
			zawsze wydawało mi się że pompa tłocząca będzie pewniejsza od zasysającej jednak... choć fakt że instalacja pompy na wężu będzie dużo prostsza  co sądzicie o sterowaniu jej z zaworu N109 na pompie wtryskowej zamiast ze stacyjki ?
btw może ma ktoś nr części tej pompy z BMW albo przykładowy link do aukcji ?
ok nówka Pierburg: 
http://allegro.pl/pompa-pierburg-7-2144 ... 05320.html" onclick="window.open(this.href);return false; chyba się opłaca ?
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								arwam							 
									
						
		
						
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: arwam » pn paź 15, 2012 07:30
			
			
			
			
			sterowanie jej z zaworu  N109 nie ma sesnu bo komp na skutek za dużego poboru mocy będzdie łapał błąd jakoby zwarcie było i nie odpalisz auta
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości