Nowe koło zębate, nowa śruba-AUTO NIE PALI !
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Nowe koło zębate, nowa śruba-AUTO NIE PALI !
Witam.
Dzisiaj wymieniałem koło zębate na wale, założona jest też nowa śruba i nowy tłumik drgań. Pasek założony jest dobrze. Auto nie chce zapalić.
Skończyła mi się wiedza. Macie jakieś pomysły ?
Samochód to golf 3 tdi, silnik 1Z.
Pozdrawiam.
			
									
									Dzisiaj wymieniałem koło zębate na wale, założona jest też nowa śruba i nowy tłumik drgań. Pasek założony jest dobrze. Auto nie chce zapalić.
Skończyła mi się wiedza. Macie jakieś pomysły ?
Samochód to golf 3 tdi, silnik 1Z.
Pozdrawiam.
Nowe koło zębate, nowa śruba-AUTO NIE PALI !
polacz pod kompa i   sprawdz czy na elektrozawor pompy idze napiecie
			
									
									- Bula88
- Forum Master 
- Posty: 1097
- Rejestracja: wt cze 21, 2005 17:13
- Lokalizacja: VW GRUPA CHOJNICE
- Kontakt:
Nowe koło zębate, nowa śruba-AUTO NIE PALI !
elvisPSE, pompa napewno dobrze ustawiona? U mnie jak zmienialem pasek przestawione o jeden zab na pompie i za nic nie chcial odpalic. 
			
									
									takie, ze jesli napiecie nie idzie to pompa nie podaje paliwalolex pisze:norman napisał(a):
polacz pod kompa i sprawdz czy na elektrozawor pompy idze napiecie
sory a tak z ciekawosci jakie to ma powiązanie
Nowe koło zębate, nowa śruba-AUTO NIE PALI !
Znaczy się źle  ustawione
			
									
									Wysłane z "notatnik" NOKIA 3410
						- PacekPlacki
- Mały gagatek 
- Posty: 100
- Rejestracja: pn sie 28, 2006 21:29
- Lokalizacja: PŁOCK
Nowe koło zębate, nowa śruba-AUTO NIE PALI !
Tak jak koledzy napisali wyżej ustaw jeszcze raz rozrząd na znaki - i powinno być dobrze .  Ustawienie pompy to podstawa góre możesz zrobic dobrze ale jak na pompie ustawisz 1 ząbęk w lewo lub w prawo ( za dużo za mało ) to nie zapali  ................ 
			
									
									
( JAK NIE KOPCI TO NIE JEDZIE ) :)
1Z +
AVF + BRD + FMIC
						1Z +
AVF + BRD + FMIC
Nowe koło zębate, nowa śruba-AUTO NIE PALI !
Problem z odpalaniem załatwiony, było przestawione na pompie o ząbek, ale silnik teraz jakoś twardo chodzi.
Może to być przyczyna nowego koła zębatego? Co należałoby teraz zrobić ? Kąt wtrysku przestawić na pompie ?
			
									
									Może to być przyczyna nowego koła zębatego? Co należałoby teraz zrobić ? Kąt wtrysku przestawić na pompie ?
Nowe koło zębate, nowa śruba-AUTO NIE PALI !
TakelvisPSE pisze:Kąt wtrysku przestawić na pompie ?
Wysłane z "notatnik" NOKIA 3410
						Nowe koło zębate, nowa śruba-AUTO NIE PALI !
Źle złożony rozrząd - masz nic niewarte blokady albo niewłaściwie napinasz pasek i się przekręca wał do przodu.
			
									
									- Bula88
- Forum Master 
- Posty: 1097
- Rejestracja: wt cze 21, 2005 17:13
- Lokalizacja: VW GRUPA CHOJNICE
- Kontakt:
Nowe koło zębate, nowa śruba-AUTO NIE PALI !
nie mowic ale wyglada mi tu na "marker" dlatego takie cyrki sie dziejat0mal pisze:masz nic niewarte blokady albo niewłaściwie napinasz pasek

Nowe koło zębate, nowa śruba-AUTO NIE PALI !
Czyli co mogę zrobić z tym wszystkim? Od nowa rozrząd do ustawienia, czy wystarczy kąt wtrysku przestawić ? Auto pali na strzał więc chyba na pompie jest wszystko ok. Doradźcie bo już nawet żona zauważyła, że chodzi jak traktor. Pozdro
			
									
									Nowe koło zębate, nowa śruba-AUTO NIE PALI !
Złożyć rozrząd na blokadach, porządnie i wtedy początek wtrysku będziesz miał do drobnej korekty ewentualnie.
			
									
									Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 42 gości






