Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
	Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
			
		
		
			- 
				
								Detektor							
 
						- Forum Master

 			
		- Posty: 1066
 		- Rejestracja: śr lis 18, 2009 16:40
 		
		
											- Lokalizacja: Warszawa
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Detektor » ndz maja 29, 2011 18:52
			
			
			
			
			rybaka669 pisze: czy po usunięciu klapy gaszącej potrzebne jest mi n239?? 
nie jest ale po co chcesz się pozbyć klapy gaszącej ? będzie Ci telepało budą przy gaszeniu prawdopodobnie,
czy naprawde aż tak zbędna jest Ci klapa gasząca ?
 
			
									
									
		
		
				W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.
						 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
								rybaka669							
 
						- Użytkownik

 			
		- Posty: 406
 		- Rejestracja: pn wrz 24, 2007 12:43
 		
		
																- Lokalizacja: LJA
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: rybaka669 » ndz maja 29, 2011 20:37
			
			
			
			
			Detektor Klapa mi nie przeszkadzała ale zmieniłem kolektor na ten od arl a Egr z ahf nie pasuje po za tym zrobiłem juz flansze i szczerze to nie przeszkadza mi to jak on gaśnie, tym bardziej ze stawiam na moc w aucie a nie na  konmfort bo i tak go juz dawno zatraciłem;] także mam nadzieje ze nic sie nie stanie jak pozbylem sie tego n239 ?? czy ten grzybek odpowiada tylko za sterowanie klapa gaszącą??
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Detektor							
 
						- Forum Master

 			
		- Posty: 1066
 		- Rejestracja: śr lis 18, 2009 16:40
 		
		
											- Lokalizacja: Warszawa
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Detektor » ndz maja 29, 2011 22:02
			
			
			
			
			rybaka669 pisze:czy ten grzybek odpowiada tylko za sterowanie klapa gaszącą?? 
właśnie sam tego nie wiem bo jeszcze nigdy nie otkręcałem EGR-a i nie wiem czy tam gdzieś jeszcze idzie
inny przewód instalacji podciśnienia no ale skoro pozbywasz się go wogóle to czy to ma teraz jakieś znaczenie ?
Po za tym nawet jeżeli po wszystkim wykasujesz błąd to i tak będzie Ci go nadal wywalać bo musiałbyś 
wszystko wyłączyć w sofcie ale w samej jeżdzie napewno w niczym nie będzie Ci to przeszkadzać i nie 
odczujesz żadnej różnicy.
 
			
									
									
		
		
				W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								rybaka669							
 
						- Użytkownik

 			
		- Posty: 406
 		- Rejestracja: pn wrz 24, 2007 12:43
 		
		
																- Lokalizacja: LJA
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: rybaka669 » pn maja 30, 2011 17:45
			
			
			
			
			no i masz racje przebujałem dzisiaj 300km i nie było problemu. błąd jest ale nie przeszkadza w jeździe. auto nie wpada w tryb awaryjny co najważniejsze. czyli n239 niepotrzebne już;]
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Detektor							
 
						- Forum Master

 			
		- Posty: 1066
 		- Rejestracja: śr lis 18, 2009 16:40
 		
		
											- Lokalizacja: Warszawa
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Detektor » pn maja 30, 2011 18:30
			
			
			
			
			rybaka669 pisze:no i masz racje przebujałem dzisiaj 300km i nie było problemu. błąd jest ale nie przeszkadza w jeździe. auto nie wpada w tryb awaryjny co najważniejsze. czyli n239 niepotrzebne już;] 
i co wywaliłeś wogóle EGR-a ? póżniej tak na spokojnie w pamięci próbowałem sobie przypomnieć jak to wygląda
i tam idą 2 wężyki podciśnieniowe jeden do grzybka czyli EGR o którym wspomniałeś a drugi idzie do gruszki
która steruje klapą gaszącą. Co robiłeś z wężykami, N239 i N18 też wywaliłeś z pod maski ?
 
			
									
									
		
		
				W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								rybaka669							
 
						- Użytkownik

 			
		- Posty: 406
 		- Rejestracja: pn wrz 24, 2007 12:43
 		
		
																- Lokalizacja: LJA
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: rybaka669 » pn maja 30, 2011 21:58
			
			
			
			
			wyrzuciłem cały egr i n239 a te wezyki co zostały to zaslepiłem. i narazie cacy;]
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Lampart							
 
						- Gadatliwa bestia

 			
		- Posty: 540
 		- Rejestracja: pn wrz 13, 2010 18:32
 		
		
						
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Lampart » śr cze 01, 2011 20:54
			
			
			
			
			dziś mi przyszła blaszka do zaślepienie Egru zaślepić to sobie sam zaslepię ale tak myśle nad wyczyszczeniem kolektora dolotowego- słuchajcie ile by kosztowało wyczyszczenie kolektora w warsztacie?
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								rybaka669							
 
						- Użytkownik

 			
		- Posty: 406
 		- Rejestracja: pn wrz 24, 2007 12:43
 		
		
																- Lokalizacja: LJA
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: rybaka669 » śr cze 01, 2011 21:18
			
			
			
			
			z tego co czytałem gdzies na forum to ktos  zapłacił 100zł w warsztaciie ale jak dla mnie to grubo za dużo. spokojnie zrobisz to samemu na auto myjni za pare złociszy.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Lampart							
 
						- Gadatliwa bestia

 			
		- Posty: 540
 		- Rejestracja: pn wrz 13, 2010 18:32
 		
		
						
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Lampart » śr cze 01, 2011 21:24
			
			
			
			
			zaraz zaraz na jakiej automyjni? przecież kolektor dolotowy trzeba wyjąć z samochodu
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								rybaka669							
 
						- Użytkownik

 			
		- Posty: 406
 		- Rejestracja: pn wrz 24, 2007 12:43
 		
		
																- Lokalizacja: LJA
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: rybaka669 » śr cze 01, 2011 23:20
			
			
			
			
			no tak odkręć i wyjmij i podjedz na automyjnie a myjka ciśnieniową ładnie wszystko wypłuczesz i do tego druciak do butelek;]
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								tomato20							 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 98
 		- Rejestracja: sob paź 25, 2008 13:24
 		
		
																- Lokalizacja: Olsztyn / Malbork
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: tomato20 » pt cze 03, 2011 19:28
			
			
			
			
			Lampart, koledzy dobrze radzą 

 bo się znają. Jeśli nigdy tego nie robiłeś, a w dolocie masz dużo syfu który się kruszy i jest ryzyko że wpadnie w kanał głowicy to lepiej pojedz do jakiegoś warsztatu i niech Ci wyczyszczą, przy okazji może wyczyszczą kanały w głowicy i wtedy to już będziesz  

 
			
									
									
		
		
				zapraszam serdecznie - www.galeria-tu.pl
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								zimnylech							
 
						- Forum Master

 			
		- Posty: 1069
 		- Rejestracja: sob sie 21, 2010 14:40
 		
		
											- Lokalizacja: EL/D.
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: zimnylech » wt cze 28, 2011 17:14
			
			
			
			
			nie licz na myjke cisnieniowa bo nie da rady, egr i kolektor fatwo wyjac ,duzo jest roboty z czyszczeniem bo tam praktycznie smola sie zrobila, ale kazdy da rade, ja jutro czyszcze 3 w ciagu 6 miesiecy 
 
 kolektor wypalam palnikiem
 
			
									
									
		
		
				ROBIĘ TO CO LUBIĘ, LUBIĘ TO CO ROBIĘ

 
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Artiks							
 
						- Ma gadane

 			
		- Posty: 225
 		- Rejestracja: wt lut 06, 2007 09:14
 		
		
																- Lokalizacja: Wrocław
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Artiks » wt cze 28, 2011 18:59
			
			
			
			
			Jaką wartość trzeba wpisać w adaptacji 003 dla PD??
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Lampart							
 
						- Gadatliwa bestia

 			
		- Posty: 540
 		- Rejestracja: pn wrz 13, 2010 18:32
 		
		
						
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Lampart » wt cze 28, 2011 20:16
			
			
			
			
			zimnylech pisze:nie licz na myjke cisnieniowa bo nie da rady, egr i kolektor fatwo wyjac ,duzo jest roboty z czyszczeniem bo tam praktycznie smola sie zrobila, ale kazdy da rade, ja jutro czyszcze 3 w ciagu 6 miesiecy 
 
 kolektor wypalam palnikiem
 
w tym samym silniku 3 raz w ciągu 6 miesięcy? co Ty robisz 100 tys  rocznie czy jak? ja planuje w sierpniu oddać do znajomego mechaniki mojego Golfa na czyszczenie kolektora z egr i zaślepienie egru od razu   zaśpiewał 100 zl za tą usługę ( blaszke do zaślepienia ja mam zakupiona na allegro - 1mm )
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości