Kiedyś miałem taki patent w innym aucie, okazało się, że półoś był aDELIKATNIE krzywa i przy 140 mnie trzepało. Efekt był identyczny jak przy bomblu na gumie albo krzywych felgach.inters pisze:mam jeszcze jedną teorię na ten temat: długość półosiek. jeśli byłyby za długie to przegub wewnętrzny nie pracuje w optymalnym położeniu i podczas ruchu koła góra dół skraca się lub wydłuża na tyle że szarpie skrzynią i silnikiem a to znowu wprawia cały samochód w nieprzyjemne drgania na nierównej drodze. ale przecież półosiki wymieniałem na inne z drugiego cabrio i nic.
SZUKASZ POMOCY TECHNICZNEJ do Cabrio ??? napisz to tu!!!
- IGUANA TEAM
- Nowicjusz 
- Posty: 20
- Rejestracja: pn lis 21, 2005 16:42
- Lokalizacja: Warszawa
...ten był jasno niebieski... nie wiem jak na to wpadłem ale miałem odczucia, że to typ 3, poprostu coś bylo nie tak ale w pozytywnym znaczeniukolanek pisze:sys a czy przypadkiem ten cabrio ktorego widziales z przodem od mk4 nie byl butelkowo zielony? chyba ze to bylo mk4 cabrio i sie nie przyjrzales dokladnie...
 ... potem właściciel wyjawił mi, że jest to przeróbka...ponoć był dosyć ostro walnięty więc robił już na styl 4...
 ... potem właściciel wyjawił mi, że jest to przeróbka...ponoć był dosyć ostro walnięty więc robił już na styl 4......dlatego powiedziałem, że przypasuje przód...nie wiedziałem że jest z tym ciężko... sorry za wprowadzenie w błąd

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images2.fotosik.pl/90/8a4a88a5043736fd.jpg[/img][/url]
						witamnowy13 pisze:Pytanko do posiadaczy MK1. Czy wam w zbiorniku tęz tak głośno chlapie paliwo ??
Bo tak się zastanawiam czy mi komory nie poleciały :/
I może wiecie czy od zwykłego MK1 zbiornik będzie pasował ??
trochę słychać jak chlapie,ale głównie słychać zawór przy wlewie w zbiorniku, jest on w postaci klapki, służy do zatrzymania paliwa w razie wymiany wlewu. on tak potrafi stukać jak uato się rozbuja. nie wiem czy będzie pasował zbiornik od zwykłego MK1. Mam taki wyjęty i jak by był drugi od cabrio możnaby je porównać. Pozdr. Piotr
[ Dodano: 01 Cze 2006 09:51 ]
Pomocy MK1 cabrio całe się trzęsie, wpada w nieprzyjemne wibracje !!!
Może ktoś mi pomoże, cały samochód trzęsie się podczas jazdy po nierównej nawierzchni. nie jest to normalne zjawisko, poniewaz mam drugiego golfa cabrio i tamten zachowuje się normalnie. problem wygląda następująco - cała deska rozdzielcza, kierownica, podszybie oraz szyba przednie wpada w boczne wibracje, do tego stopnia że nic nie widać w lusterku i przeskakuje cd. jeśli chodzi o zawieszenie, układ kierowniczy, hamulcowy i koła a nawet półosie wszystko wymieniłem na nowe lub na inne.nic to nie pomaga. może ktoś miał taki problem. Pozdr. inters
- Norbert MK1
- Nowicjusz 
- Posty: 24
- Rejestracja: sob lut 18, 2006 17:28
- Lokalizacja: Rumia
- Kontakt:
Czesc... co do trzesienia... a moze poprostu poduszki pod silnikem Ci sie "skonczyły" i wibracje silnika przechodza w pelni na karoserie. Kumpel mial podobnie, auto tu sie cale telepało, mechanik sprawdzil poduszki pod silnikiem i byly odrazu do wymiany. Na dzien dzisiejszy problemu niema, bo podluchy tłumią swoje i juz... sprawdz to !
			
									
									VW Golf MkI Cabrio 1.8 GT 2H
						- 
				marcinborys
- Nowicjusz 
- Posty: 2
- Rejestracja: śr maja 24, 2006 23:45
- Lokalizacja: kielce
Czesc MarcinBorys , niema zadnej roznicy z tego co wiem dahc elektryczny jest wtedy kiedy masz  2 silowniki i pompe hydrauliczna.Ja mam cos takiego ale mam jakis problem z elektryka i nie musze dach sam skladac. wogle prad mi niedochodzi do pompy.Jedz z tym do elektryka bo to glownie elekteyczna robota. a i musisz miec wszystkie kable od tego rowniez jak specjalne kostki i bezpieczniki 
			
									
									
[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=a54438d85717f614][img]http://images2.fotosik.pl/192/a54438d85717f614m.jpg[/img][/url]
						elektyczna ROBOTA jest prosta jak drut i nie ma tam zadnej mecyji, kwestia ustawienia pod dobrym kontem siłowników i ich odpowiednie zamocowanie - bardziej mechanika w tym miejscu jest trudna - czesci elektorniczne to tylko bezpiecznik na bi metal który rozłączy jak sie zaczie grzać pompa, nalezy również wymontować przyciski w tylnych boczkach które po złożeniu dachy zaskakują zabezpieczając go w jak najbardziej spłaszczonej pozycji.
			
									
									cabrio fun
						- 
				marcinborys
- Nowicjusz 
- Posty: 2
- Rejestracja: śr maja 24, 2006 23:45
- Lokalizacja: kielce
Cabrio fun u mnie wszystkie silowniki sa dobze podlaczone , ale jak podnioslem tylna kanape to bylo tam mase kostek rozlaczonych i jakby 2 czujniki jakies  lezaly luzem, pompa dobze dziala bo sprawdzalem.Moglbys mi jakis schemat przeslac , bo mechanik co mi robil golfa nie wiedzial jak to podlaczyc.Rozwalilii immobiliser bo mysleli ze to alarm i takie rozne :/mozesz mi pomoc jakos , bo nie chce tracic kolejnych paru stow na elektryka..O jakich przyciskach mowisz w tylnych boczkach??
 
			
													
					Ostatnio zmieniony śr kwie 15, 2009 14:56 przez voytus2, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=a54438d85717f614][img]http://images2.fotosik.pl/192/a54438d85717f614m.jpg[/img][/url]
						Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości





 
  
 





 zamontować elektrykę dachu.Mam wszystkie potrzebne części ( tak mi się wydaje )
 zamontować elektrykę dachu.Mam wszystkie potrzebne części ( tak mi się wydaje )

