Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy
	Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
			
		
		
			- 
				
																			
								arwam							 
									
						
		
						
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: arwam » czw maja 12, 2011 22:05
			
			
			
			
			vision,   z tego c0o mi wiadomo to najdłuższą piątką jest  GGU z ibizy
Zyygi19 pisze:I mam pytanie jak ustawic kat wtrysku dynamiczny? 
 metodą prób i błędów
 ustawiasz za pomocą ciśnienia wewnętrznego w pompie
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
																			
								Zyygi19							 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 27
 		- Rejestracja: wt maja 08, 2007 16:59
 		
		
																- Lokalizacja: Koscierzyna/ POMORSKIE
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Zyygi19 » pt maja 13, 2011 23:14
			
			
			
			
			Bylem u mechanika zajmujacego sie pompami i ustawil pompe na zegar. moim zdaniem chodzi jak chodzil ale delikatniej szybciej delikatnie wchodzi na obroty ale i tak kopci powyżej 3 tys  i na 5biegu 3.5 tys 170km/h i koniec jak by juz niemogl.... czy zmiana wtryskow na 205 lub 216 pomoże?? pali przy normalnej jezdzie ok 5-6`.
			
									
									
		
		
				Zyygi
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								Zyygi19							 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 27
 		- Rejestracja: wt maja 08, 2007 16:59
 		
		
																- Lokalizacja: Koscierzyna/ POMORSKIE
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Zyygi19 » sob maja 14, 2011 12:26
			
			
			
			
			Panowie a z kąt bym mogl zakupic wtryski 216  

 ?? mam nadzieje ze one pomoga na dymienie powyzej 3 tys obr. Kogo byscie mogli polecic. chyba ze ktos ma na opych to jestem zainteresowany 

 
			
									
									
		
		
				Zyygi
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								arwam							 
									
						
		
						
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: arwam » ndz maja 15, 2011 12:40
			
			
			
			
			M-TDI nie będzie się chciało tak kręcić jak TD czy nawet jak  TDI
przy małych wtryskiwaczach masz za mało paliwa a jeśli Ci w wyższych obrotaach dymi to albo zawór EGR Ci puszcza albo jest źle kąt dynamiczny ustawiony skoro dymi a nie jedzie
 wtryskiwacze jeśli masz sprawne to pomogą ale na  problem zbyt małej ilośći paliwa, a nie źle wystrojonej pompy
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								Zyygi19							 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 27
 		- Rejestracja: wt maja 08, 2007 16:59
 		
		
																- Lokalizacja: Koscierzyna/ POMORSKIE
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Zyygi19 » ndz maja 22, 2011 11:19
			
			
			
			
			DZIEKI ARWAM  

 !!!! Ustawienie katu dynamicznego pomoglo !!! Auto leciutko podkapca ale nie kopci jak lokomotywa 

 Auto odżywa od 3 tys:D
 
			
									
									
		
		
				Zyygi
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								arwam							 
									
						
		
						
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: arwam » ndz maja 22, 2011 14:36
			
			
			
			
			powinno ożywać przy 2000-2500rpm. 
 TDI wcześniej kończy pracę więc warto wyzyskać do max to co oferuje
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								vision							
 
						- Gadatliwa bestia

 			
		- Posty: 734
 		- Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
 		
		
											- Lokalizacja: warszawa
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: vision » sob cze 11, 2011 22:44
			
			
			
			
			Zyygi19 pisze:mam pytanie do was( użytkownicy mTDI) jak sie wasze auta zbieraja...
do przodu  

 
			
									
									
		
		
				sprzedam 
- silnik AAZ sprawny w całość/części, skrzynia CHA itd VW B3
- kierownica US MK2
- chłodnica oleju /przewody /podstawa z termostatem pod T ( komplet )
- chłodnica oleju wodna + podstawa pod T
- tempomat mechaniczny VW TD/Pb (kompletny )
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								zdziebel1987							 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 32
 		- Rejestracja: pn maja 16, 2011 20:28
 		
		
											- Lokalizacja: Morąg/Łączno
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: zdziebel1987 » sob kwie 25, 2015 15:29
			
			
			
			
			Witam, odgrzewam starego kotleta.
Mam zrobionego M-TDI podzespoły to :
-Turbo GARRET VNT15
-Pompa AAZ z tłoczkorozdzielaczem 11mm z falą z tdi
-Wtryski z AFN 0,205
układ dolotowy z AFN-a
po tych zmianach auto chodzi na 2,5tyś obr i się wkręca do 3,5 tyś obr i już ma ciężko się rozbujać.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								drakula500							 
						- Użytkownik

 			
		- Posty: 296
 		- Rejestracja: czw sty 31, 2013 22:58
 		
		
						
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: drakula500 » pn kwie 27, 2015 08:57
			
			
			
			
			No i co Tobie kto tutaj podpowie. Składacie pompy na pałę, każda jest inna i bądź tu mądry. Wrzuć pompę na stół, zobacz jakie ma wydatki, może spada Ci dawka na wyjściu na wysokich obrotach, może masz pompę wstępną wyjechaną, a może ramię dozownika niewystarczająco przemieszcza dozownik, a może ta sekcja tłocząca co założyłeś jest do bani, a może coś się dzieje z ciśnieniem wewnętrznym i kąta nie przestawia jak należy....
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								zdziebel1987							 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 32
 		- Rejestracja: pn maja 16, 2011 20:28
 		
		
											- Lokalizacja: Morąg/Łączno
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: zdziebel1987 » pt maja 01, 2015 12:34
			
			
			
			
			Kombinowałem z kątem wtrysku przestawiłem kąt i nic, pompę przestawiłem pompe o jeden ząbek przymierzając go i już jest e miarę ok, ale obroty dalej wysokie około 2tyś obr. 
Czy mogłem coś zrywać robiąc GOV MOD-a?
			
													
					Ostatnio zmieniony pt maja 01, 2015 20:31 przez 
zdziebel1987, łącznie zmieniany 1 raz.
									
 
			
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Michał_1977							
 
						- _

 			
		- Posty: 14310
 		- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
 		
		
																- Lokalizacja: Leżajsk
 
																	- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) 
												- Silnik: Zły!
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Michał_1977 » pt maja 01, 2015 20:18
			
			
			
			
			drakula500 pisze:Kombinowałem z kątem wtrysku przestawiłem kąt i nic
drakula500, pisząc o kącie wtrysku,miał na myśli dynamiczny kąt wtrysku,a nie statyczny.
zdziebel1987 pisze: zombek
A nie ząbek? 

 
			
									
									
		
		
				
 Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm 
 + Climatronic 
  + grzane skóry i inne wodotryski 
 

 
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								zdziebel1987							 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 32
 		- Rejestracja: pn maja 16, 2011 20:28
 		
		
											- Lokalizacja: Morąg/Łączno
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: zdziebel1987 » ndz maja 03, 2015 16:18
			
			
			
			
			Tak ząbek. 
Mogłem coś zrąbać robiąc GOV MOD-a?
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Michał_1977							
 
						- _

 			
		- Posty: 14310
 		- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
 		
		
																- Lokalizacja: Leżajsk
 
																	- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) 
												- Silnik: Zły!
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								zdziebel1987							 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 32
 		- Rejestracja: pn maja 16, 2011 20:28
 		
		
											- Lokalizacja: Morąg/Łączno
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: zdziebel1987 » wt maja 05, 2015 22:24
			
			
			
			
			Nie, to już przedstawiłem i nic,  zero reakcji. 
Może wtryski przy małe,  pompa pcha dużo paliwa i chodzi jakby na wyższych obrotach.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości